logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sputnik Studio: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 552 razy
Ruszyła wielka loteria Cheetos

Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.

13.08.2020 | przeczytano: 463 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowa kampania Galaxy Z Flip z Maffashion

„Tak się składa, że to przyszłość” – pod takim hasłem wystartowała najnowsza kampania firmy Samsung, promująca stylowy składany smartfon Galaxy Z Flip. Główną bohaterką jest ponownie Julia Kuczyńska, jedna z najbardziej znanych polskich blogerek i influencerek. Kampania obejmuje działania digital, social media oraz specjalne aktywacje w przestrzeni miejskiej.

31.07.2020 | przeczytano: 245 razy
Oddaj parawan i przejdź na Ty! - akcja marki Tyskie

Kolejna niestandardowa akcja marki Tyskie ponownie pokazuje, że niewiele potrzeba, aby otworzyć Polaków na siebie i zachęcić ich do nawiązania nowych znajomości. Nietypowy eksperyment, przeprowadzony nad polskim morzem, pomógł plażowiczom zwinąć parawany i przejść na „Ty” z ludźmi, którzy znajdują się tuż obok.

08.08.2019 | przeczytano: 933 razy
Użytkownicy internetu zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu Mcdonald's

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza inicjatywna w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's

29.03.2019 | przeczytano: 763 razy
Tyskie przechodzi na Ty w windzie na Bielanach

Przełam niezręczną ciszę i przejdź z sąsiadem na TY! Wyjątkowy eksperyment przeprowadzony w bloku na warszawskich Bielanach pokazuje, że to łatwiejsze niż mogłoby się wydawać. Tyskie udowadnia, że nawet tak codzienne miejsce jak winda może być początkiem nowej znajomości. Akcja zrealizowana przez markę to część kampanii „Przejdźmy na TY”, która zachęca do dbania o bliskie relacje, otwartości i poznawania się.

25.01.2019 | przeczytano: 523 razy
Agnieszka Radwańska w kampanii Profbud „Tu jest mój dom”

Wraz z początkiem września ruszyła kampania wizerunkowa warszawskiego dewelopera Profbud, pod hasłem „Tu jest mój dom”. Jej twarzą została Agnieszka Radwańska. To już kolejny projekt, który najbardziej utytułowana polska tenisistka realizuje wspólnie z firmą. Za kreację i częściowe planowanie mediów odpowiada agencja Quattro por Quattro, produkcją spotów opartych na technice kinografiki odpowiada Sputnik Studio, zaś reżyserią zajęła się Nastazja Gonera.

10.09.2018 | przeczytano: 537 razy (komentarzy: 12)
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos

Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania wystartowała 18 czerwca, a swoim zasięgiem obejmie TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów. Za jej strategię, koncept kreatywny, scenariusze spotów i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

19.06.2018 | przeczytano: 1004 razy
Dwa brązowe miecze dla Isobar Poland Group w konkursie KTR

28 maja na scenie Teatru Polskiego odbyła się Gala KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce. Agencja Isobar Poland Group otrzymała brąz w kategorii Communication, podkategorii Out of Home za akcję „Date drive” zorganizowaną dla Škody Citigo. Brązem nagrodzono także spot promujący Skodę KAROQ z napędem 4x4 współrealizowany przez Isobar Poland Group.

04.06.2018 | przeczytano: 448 razy
Zostań fashionistą z marką Cheetos

Marka chrupków Cheetos wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą Fashionista. Do współpracy w ramach aktywacji zaprosiła trójkę influencerów, którzy wcielą się w projektantów i specjalistów od modowego DIY.

27.03.2018 | przeczytano: 2930 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764