logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sputnik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37

W ubiegłym roku Kreml przeznaczył 1,5 mld dol. na media masowe, które odgrywają kluczową rolę w działaniach propagandowych i dezinformacyjnych rosyjskiego rządu – wynika z raportu think tanku DebunkEU.org. Tegoroczne wydatki mogą się okazać jeszcze wyższe, bo w I kwartale tego roku, kiedy nastąpiła agresja na Ukrainę, budżet na media masowe zwiększył się trzykrotnie w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. – Narzędzia, które kształtują świadomość i opinię publiczną oraz przedstawiają wyłącznie pozytywny wizerunek Putina oraz Kremla, są nieodzowne do tego, żeby ta władza była kontynuowana – mówi Jakub Kubś, analityk DebunkEU.org.

29.08.2022 | przeczytano: 762 razy
Unia chce być lepiej przygotowana do walki z obcą ingerencją i dezinformacją

Należy wprowadzić sankcje w związku z zagraniczną ingerencją i kampaniami dezinformacyjnymi, a władze krajowe powinny rozważyć cofnięcie licencji organizacjom rozpowszechniającym propagandę obcych państw – to niektóre z rekomendacji przyjętych przez komisję europarlamentu ds. walki z dezinformacją.

11.03.2022 | przeczytano: 343 razy
Rada UE zawiesiła działalność Sputnika i RT w Unii lub skierowaną do Unii

Rada UE wprowadziła w środę kolejne środki ograniczające wobec Rosji i w trybie pilnym zawiesiła działalność nadawczą prokremlowskich mediów Sputnik i RT w Unii Europejskiej lub skierowaną do odbiorców w Unii Europejskiej.

05.03.2022 | przeczytano: 393 razy

Rosyjska inwazja na Ukrainę jest zarówno tragedią, jak i katastrofą humanitarną. Odpowiedź społeczności międzynarodowej na tę wojnę przynosi coraz to nowe środki, a rządy nakładają nowe sankcje i restrykcje.

04.03.2022 | przeczytano: 462 razy
Startuje nowa kampania reklamowa marki Harnaś

W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka prawdziwych bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i konkurs konsumencki, z których środki również zostaną przekazane na wsparcie jednostek OSP.

19.07.2021 | przeczytano: 762 razy
Szczepionki przeciw COVID

Newspoint przeprowadził analizę dotyczącą publikacji na temat sześciu szczepionek, które ukazały się w internecie od marca 2020 roku do kwietnia 2021 roku. Z badania wyłania się medialny obraz rosnącej fali zainteresowania szczepieniami przeciw COVID-19, której szczyt prawdopodobnie znajduje się już za nami. Badaniu poddano obecność medialną w internecie szczepionek Pfizer, AstraZeneca, Moderna, Johnson & Johnson, Sputnik i Sinovac.

18.06.2021 | przeczytano: 492 razy
Uber wystartował z nową kampanią

Uber wystartował z nową kampanią – promującą aplikację do podróżowania – pod hasłem “Dokąd teraz?”.

14.06.2021 | przeczytano: 841 razy
Zdrovit promuje Litorsal Slim

Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

18.05.2021 | przeczytano: 2066 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 1216 razy
Ruszyła wielka loteria Cheetos

Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach sprzedaży.

13.08.2020 | przeczytano: 1594 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764