logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stanisław Grabowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 5
Stanisław Grabowski dołącza do Adlook

Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Stanisław Grabowski objął stanowisko VP of Brand Strategy. W tej roli będzie kierował marketingiem produktów dbając o to, aby zarówno wartości firmy, jak i skuteczność rozwiązań Adlook zostały dostrzeżone i docenione na rynku. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.

22.08.2024 | Personalia | przeczytano: 645 razy
Jak influencerzy przeszli test na COVID-19?

MediaCom Warszawa zrealizował w czasie pandemii najnowszą falę badania Influence Power Index (IPI). Czy i jak zmienił się wizerunek influencerów podczas epidemii koronawirusa? Szukając odpowiedzi na to pytanie, twórcy wyodrębnili dodatkowy wskaźnik – COVID Index. Według najnowszych danych Robert Lewandowski istotnie umocnił swoją już wysoką pozycję, na drugim biegunie znaleźli się m.in. Maffashion i Patryk Vega, którzy odnotowali spadki w wielu badanych wymiarach wizerunkowych.

19.06.2020 | Świat mediów | przeczytano: 1513 razy
Czy zakupy w erze Post-Covid przeniosą się do sieci?

Coraz więcej Polaków realizuje zakupy przez Internet. Według badań zrealizowanych przez Kantar, wiele osób w ostatnim miesiącu dokonało e-zakupów po raz pierwszy w życiu. Niemal 80% Polaków deklaruje pozostanie przy nowych zwyczajach, które przetestowali podczas pandemii. Jak będą wyglądały zakupy w świecie Post-Covid?

14.05.2020 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 725 razy
Koronawirus a zmiany w konsumpcji mediów

Analiza zmian w zachowaniach konsumentów oraz prognozy dot. ewolucji konsumpcji mediów związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19

14.05.2020 | Świat mediów | przeczytano: 3291 razy
Pesymizm finansowy Polaków

Polacy są bardzo zaniepokojeni obecną sytuacją - głównie w kontekście własnego zdrowia, ale także bezpieczeństwa finansowego. 40% gospodarstw domowych odczuwa uszczuplenie domowego budżetu w związku z pandemią. W prognozach dot. kolejnych miesięcy jesteśmy jednocześnie większymi pesymistami niż Niemcy czy nawet Włosi.

30.04.2020 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 1242 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 5)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764