logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 504
Światłowód za darmo w kampanii T-mobile

W T-Mobile nowy rok rozpoczęliśmy, oferując naszym nowym i obecnym klientom atrakcyjne oferty, tak aby 2021 rok był zdecydowanie lepszy od poprzedniego. Po ofercie z telefonem i abonamentem za 0 zł przez pół roku nadszedł czas na kampanię reklamową oferty z internetem światłowodowym za darmo do końca tego roku. Nowy spot reklamowy od dziś można zobaczyć w telewizji, radiu i internecie.

19.02.2021 | przeczytano: 283 razy
Kampania Kamis promująca przyprawy w innowacyjnych słoiczkach

Ruszyła nowa kampania zasięgowa 360 marki KAMIS, której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Celem kampanii jest podkreślenie innowacyjności produktu, który w szybkim czasie zdobywa w Polsce kolejnych zwolenników.

08.02.2021 | przeczytano: 272 razy
Rusza kampania OSM Piątnica wspierająca Koktajle z białkiem serwatkowym

OSM Piątnica zapowiada intensywną kampanię wspierającą Koktajle z białkiem serwatkowym. W dniach od 5 lutego do 11 marca prowadzone będą działania promocyjne obejmujące kampanię telewizyjną, działania digital, aktywację z influencerami, komunikację w mediach społecznościowych oraz silne wsparcie PR.

05.02.2021 | przeczytano: 294 razy
Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media

Havas Media Group rozwija kompetencje digitalowe i przyciąga kolejnych uznanych ekspertów. Od marca stanowisko Dyrektora Zarządzającego Arena Media obejmie Maciej Godlewski.

02.02.2021 | przeczytano: 270 razy
Loteria i kampania marki Specjal

Wystartowała Loteria marki Specjal, w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się już 1. lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli dwa miesiące dłużej niż w ubiegłym roku. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”.

01.02.2021 | przeczytano: 177 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w grudniu 2020

Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Wśród świątecznych spotów, szczególną popularnością cieszyło się wideo Samsunga prezentujące smartfon Galaxy S20 FE jako doskonały prezent pod choinkę. Jakie inne świąteczne reklamy spodobały się Polakom w grudniu?

19.01.2021 | przeczytano: 287 razy

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, zajmie się obsługą mediową marki Tarczyński, niekwestionowanego lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce.

18.01.2021 | przeczytano: 184 razy
Red8 Advertising jubileuszowo dla Totalizatora Sportowego

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię wizerunkową pod hasłem #WielkieChwile dla Totalizatora Sportowego, w związku z obchodami jubileuszu 65-lecia przez spółkę.

15.01.2021 | przeczytano: 379 razy
Jacek Celiński na czele Havas E-Commerce

W styczniu rozpoczyna oficjalnie działalność agencja Havas E-Commerce, na czele której stanął Jacek Celiński. Będzie zarządzał zespołem fachowców odpowiedzialnych za rozwój kompleksowej oferty z zakresu e-commerce marketingu.

08.01.2021 | przeczytano: 325 razy
Kampania OSM Piątnica „Śniadanie musi być”

Od 7 stycznia 2021 OSM Piątnica powraca z intensywną kampanią promocyjną „Śniadanie musi być”. Celem działań jest propagowanie dobrego nawyku spożywania śniadania jako najważniejszego posiłku oraz komunikacja smakowitych produktów Piątnicy – idealnych na dobry początek dnia! W ramach kampanii zaplanowano spoty telewizyjne, działania w digitalu oraz w social mediach.

07.01.2021 | przeczytano: 419 razy
1 2 3
Strona 1/51 (artykułów: 504)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764