logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 479
Konto 360° z dobrym klimatem  – reklama TV Banku Millennium

11 września rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wspólnie z Radkiem Kotarskim przeniesiemy się do pięknej, pełnej tropikalnych roślin palmiarni.

14.09.2020 | przeczytano: 319 razy

Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.

14.09.2020 | przeczytano: 131 razy

Hiszpański jednorożec Glovo dołączył do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za stworzenie całościowej strategii komunikacji marki, w tym komunikacji korporacyjnej oraz kompleksowych działań z zakresu media relations.

26.08.2020 | przeczytano: 218 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w lipcu 2020

Wakacje sprzyjają muzycznym reklamom na YouTube. Lipcowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo Tiger Energy Drink i utwór rapowany przez Abradaba z udziałem motocrossowca Mikołaja Tempki. Kolejne miejsca zestawienia to także spoty z gwiazdami: reklama Play z Kamilem Bednarkiem oraz wideo Media Markt z udziałem Zenona Martyniuka. Jakie jeszcze hity znalazły się w lipcowym YouTube Ads Leaderboard?

21.08.2020 | przeczytano: 246 razy
Zniżka w restauracjach Pizza Hut za płatność telefonem z Visa

Wspólne wyjście na pizzę ze znajomymi, a potem jeden ruch i gotowe. Nie ma nic prostszego niż płatność telefonem. Kiedy tylko przyjdzie nam ochota na pizzę, taki mobilny portfel mamy zawsze przy sobie. A teraz w Pizza Hut płacąc smartfonem otrzymamy jeszcze 20 proc. zniżki na kolejne zamówienie w restauracji.

19.08.2020 | przeczytano: 482 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.

14.08.2020 | przeczytano: 450 razy
Sukces autorskiego pomysłu marki Mitsubishi w Polsce

Sprzedażowy sukces w trudnych czasach pandemii jest efektem szybkich reakcji i stworzenia odpowiedniej strategii, dopasowanej do zachowań klientów. Innowacyjna strategia I działania polskiego oddziału Mitsubishi Motors, których elementem jest realizowana obecnie kampania #WakacjezMitsubishi okazały się sukcesem, potwierdzonym już przez lipcowe wyniki sprzedaży i rejestracji nowych samochodów tej marki w Polsce. Za pomysł i realizację kampanii, która odwołuje się w tym niełatwym czasie do najbardziej pozytywnych emocji, wartości i więzi, odpowiada polski oddział MMC we współpracy z agencjami Ohohoho.pl i Oxymoron.

11.08.2020 | przeczytano: 398 razy
Radek Kotarski w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium

17 lipca rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku, pozwalającej klientom cieszyć się swobodą mobilności.

20.07.2020 | przeczytano: 431 razy (komentarzy: 8)
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w czerwcu 2020

Pierwszy z letnich miesięcy w kwestii reklamy na YouTube upłynął pod znakiem loterii Tiger Energy Drink, w której można było wygrać legendarną Mazdę RX-7. Dużym zainteresowaniem, ze względu na wybory prezydenckie w Polsce, cieszył się też spot kandydata na urząd prezydenta Rzeczypospolitej - Rafała Trzaskowskiego. Podium zestawienia YouTube Ads Leaderboard w czerwcu 2020 zamyka wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

16.07.2020 | przeczytano: 279 razy
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce

Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.

10.07.2020 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/48 (artykułów: 479)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764