logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 603
Otsochodzi w nowej kampanii Heineken Silver for real

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce – wszystko po to, aby udowodnić, że Heineken Silver orzeźwia naprawdę. Działania w digitalu z udziałem artysty startują 18 lipca.

22.07.2022 | przeczytano: 258 razy
Obietnice i zaufanie w kampanii Pru

Prudential Polska, firma obecnie działająca pod marką Pru, w nowej odsłonie kampanii marketingowej nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Dla ubezpieczyciela każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis i wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych Klientów.

21.07.2022 | przeczytano: 304 razy
Rafał Wachnik został nowym Dyrektorem Zarządzającym Value Media

Rafał Wachnik, dotychczasowy Chief Strategy Officer w Group One Media, objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego agencji mediowej Value Media. Jednocześnie dział strategii, za który odpowiada Rafał, zostaje przesunięty do Value Media, co jasno definiuje kierunek rozwoju spółki. Rafał będzie raportować do Kamila Wiszowatego, CEO Group One Media.

08.07.2022 | przeczytano: 300 razy
„Najczęściej kupowane lodówki w Polsce” w letniej kampanii Samsung

Samsung wystartował z letnią odsłoną kampanii, prezentując przy tym aż 8 premierowych modeli lodówek Side-by-Side, wyposażonych w unikalne na rynku technologie, które ułatwiają codzienne życie w domu. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, bilboardy sponsorskie, product placement oraz social media.

15.06.2022 | przeczytano: 554 razy
Marcin Dorociński promuje lokatę mobilną

Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której Marcin Dorociński prezentuje funkcje aplikacji Santander mobile. Najnowsza reklama promuje lokatę mobilną, którą można w prosty sposób założyć poprzez aplikację banku. Wystarczy jedno kliknięcie, żeby pieniądze nabrały mocy.

31.05.2022 | przeczytano: 236 razy

Agencje mediowe Starcom i Performics, należące do Publicis Groupe, wygrywają w przetargu mediowym Fundacji DKMS – międzynarodowej organizacji non-profit zajmującej się walką z nowotworami krwi, edukacją na temat idei dawstwa szpiku, rejestracją Dawców oraz wsparciem pacjentów.

27.05.2022 | przeczytano: 193 razy

W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.

20.05.2022 | przeczytano: 250 razy
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 369 razy

Agencje LiquidThread oraz Starcom, należące do Publicis Groupe, we współpracy z Onetem (Axel Ringier Springer) przygotowały nowe działania contentowe dla marki Mensil (Hasco-Lek), mające na celu zachęcenie Polaków do częstszych rozmów o seksie.

13.05.2022 | przeczytano: 257 razy
Rekord Warka Planet of Gamers Cup: ponad 1,2 miliona wyświetleń

Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.

10.05.2022 | przeczytano: 390 razy
1 2 3
Strona 1/61 (artykułów: 603)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764