logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stella Pack: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4

Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się SalesTube. Działaniami na kanałach społecznościowych – Labcon. Wszystkie spółki należą do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.

20.11.2018 | przeczytano: 594 razy
Sales Tube stworzył nowy sklep internetowy dla Stella Pack

Agencja Sales Tube, należąca do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, opracowała i wdrożyła nową stronę internetową dla Stella Pack, producenta artykułów gospodarstwa domowego. Szeroki wachlarz kompetencji oferowany przez Group One umożliwił całościową realizację projektu, od pogłębionej analizy po kreację, stworzenie i promocję nowego sklepu. Należące do Group One SalesTube, Change Serviceplan oraz Value Media były kolejno odpowiedzialne za stworzenie mechanizmu efektywnego funkcjonowania witryny, koncept kreatywny i realizację strategii mediowej.

10.07.2018 | przeczytano: 1092 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

Eksperci od reklamy, specjaliści od PR-u oraz piękne modelki to filary nowej lubelskiej marketingowej Grupy Cumulus. Nową strukturę tworzą Cumulus Agencja Reklamowa, Cumulus PR Sp. z o.o. oraz zespół modelek Cirrus Models. Cumulus chce być największą grupą marketingową we wschodniej Polsce.

01.01.2009 | przeczytano: 1278 razy

Agencja Cumulus zajmie się obsługą media relations oraz opracowaniem strategii komunikacji i strategii CSR dla firmy Stella Pack S.A. Agencja została wyłoniona w konkursie ofert.

27.07.2008 | przeczytano: 822 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764