logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stopklatka TV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 17

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, od 18 kwietnia do 18 lipca 2019 roku będzie dostępny bez dodatkowych opłat dla wszystkich klientów pakietu Select w UPC Polska.

17.04.2019 | przeczytano: 628 razy

Grupa Kino Polska TV SA („Grupa”, „Grupa KPTV”) opublikowała raport okresowy za 2018 rok. W okresie styczeń-grudzień 2018 roku Grupa odnotowała 149,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 21% rok do roku), głównie dzięki włączeniu w struktury Grupy spółki Stopklatka SA („Stopklatka”) oraz rozwijanym kanałom telewizyjnym FilmBox i Zoom TV. Wzrost przychodów Grupy przełożył się na 23,6 mln zł zysku na podstawowej działalności operacyjnej (wzrost o 11% rok do roku) oraz na 18,1 mln zł zysku netto (wzrost o 13% rok do roku) po wyeliminowaniu wyniku na wycenie udziału w Spółce Stopklatka SA (17,9 mln zł). Uwzględniając jednorazową wycenę, wynik operacyjny Grupy KPTV za rok 2018 wyniósł 41,6 mln zł (w porównaniu do 21,2 mln zł w roku 2017).

22.03.2019 | przeczytano: 624 razy

Nadający w jakości HD kanał Kino Polska, którego nadawcą jest Kino Polska TV SA, od 9 marca do 5 kwietnia będzie odkodowany w ofercie Netii. Na co dzień Kino Polska w HD jest dostępny w pakiecie Kino na pozycji EPG nr 140.

08.03.2019 | przeczytano: 316 razy
Marek Wochna Dyrektorem Sprzedaży Kino Polska TV

Z początkiem marca do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Marek Wochna odpowiada za komercjalizację wszystkich kanałów nadawcy emitujących reklamy: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Zoom TV, Stopklatka TV i Kino TV.

07.03.2019 | przeczytano: 408 razy

Nadający w jakości Ultra HD kanał FunBox UHD, którego dystrybutorem w Polsce jest spółka Kino Polska TV SA, 27 lutego dołączy do oferty Vectry, jednego z największych operatorów kablowych w kraju. FunBox UHD zasili pakiet Platynowy z oferty operatora i znajdzie się na pozycji EPG nr 151.

27.02.2019 | przeczytano: 694 razy

Z początkiem października br. nastąpiły zmiany w Działach Programowym i Licencji spółki Kino Polska TV SA. Dyrektor Programową kanału Stopklatka TV została Jowita Buchman, na stanowisko Dyrektora Programowego kanału Kino Polska awansował Paweł Zająkała, a kanału Kino Polska Muzyka – Marzena Mikłaszewicz. Magdalena Błasiak-Bielińska awansowała na stanowisko Dyrektor ds. Zakupów Programowych, a Dorota Zwierzchowska objęła nowo utworzone stanowisko Content Strategy.

19.10.2018 | przeczytano: 847 razy
Agata Papis-Maniecka Dyrektor Marketingu Kino Polska TV

Z początkiem października nastąpiły zmiany w Dziale Marketingu Kino Polska TV SA. Do zespołu dołączyła Agata Papis-Maniecka, która objęła funkcję Dyrektor Marketingu. Raportują do Niej m.in. Agata Kwiatkowska i Katarzyna Socha.

19.10.2018 | przeczytano: 480 razy

W sobotę, 1 września, Grupa Kino Polska TV osiągnęła 3,49% udziału w widowni z grupy komercyjnej (SHR%, All 16-49), co jest najlepszym dziennym wynikiem w historii Grupy.

04.09.2018 | przeczytano: 366 razy

Czołowe kanały spółki Kino Polska TV SA – Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Stopklatka TV i Zoom TV – dołączyły do oferty WP Pilot, jednej z najpopularniejszych w Polsce platform do odbioru telewizji online, z której korzysta już prawie 1,9 mln użytkowników.

18.07.2018 | przeczytano: 921 razy

Spółka Kino Polska TV SA, właściciel m.in. kanałów telewizyjnych Kino Polska i Zoom TV, kupiła od Agory SA za 32,2 mln zł 41% akcji spółki Stopklatka SA, nadawcy kanału naziemnego Stopklatka TV – największego kanału filmowego w Polsce. Tym samym spółka Kino Polska TV SA, posiadając 82,6% akcji, stała się większościowym właścicielem Stopklatki TV i znacząco wzmocniła swoją pozycję wśród największych grup medialnych w kraju.

14.06.2018 | przeczytano: 420 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 17)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764