logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stopklatka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 60

Zoom TV, popularny kanał rozrywkowy należący do Grupy Kino Polska, zmieni model nadawania. Grupa zdecydowała się nie ubiegać o odnowienie koncesji naziemnej kanału. Dostępny obecnie drogą naziemną oraz poprzez operatorów, kanał od 2026 roku będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu Zoom TV zostanie odpowiednio dostosowany do nowego sposobu nadawania.  Grupa Kino Polska zaprezentowała nową strategię rozwoju dla Zoom TV - jednego z kluczowych kanałów telewizyjnych w swoim portfolio. Jej celem jest zapewnienie wyższej rentowności kanału w perspektywie długoterminowej, a co za tym idzie, pozytywnego wpływu dla Grupy Kino Polska w przyszłości.

03.12.2024 | Świat mediów | przeczytano: 62 razy
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki

Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 

14.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 332 razy
Sweet.tv - platforma streamingowa Samsung

„Kto ma pilota, ten ma władzę” – brzmi popularne powiedzenie odnoszące się do tego, kto decyduje o wyborze treści wideo oglądanych na ekranie telewizora. Dzięki udogodnieniom wprowadzanym przez firmę Samsung sprawowanie „władzy” w salonie jest proste i przyjemne jak nigdy wcześniej.

23.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 278 razy
Podcasterki true crime promują „Kojaka” w Stopklatce

Agencja Stor9 rozpoczęła nową kampanię promocyjną, zapraszając do współpracy czołowe polskie podcasterki true crime: Justynę Mazur-Kudelską, autorkę podcastu „Piąte: nie zabijaj”, Karolinę Annę, twórczynię serii filmów na YouTube „Zagadki Kryminalne” oraz dwie Karoliny z podcastu „Prawdziwe Zbrodnie”. W ramach kampanii podcasterki zachęcają do oglądania kultowego serialu kryminalnego „Kojak”, emitowanego w popołudniowej ramówce kanału Stopklatka.

23.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 390 razy
Rafał Zawierucha w kampanii Stopklatki: Upadek zawodu dziennikarza

Aktor będący ambasadorem Stopklatki w nowej kampanii wizerunkowo-produktowej tej stacji pełni rolę nieco przerysowanego prezentera serwisu informacyjnego, który przedstawia wydarzenia z filmów. Całość utrzymana jest w żartobliwej konwencji. Rafała Zawieruchę można było także zobaczyć na ulicach miasta w roli reportera. Dzięki tej akcji artysta przekonał się, że dziennikarstwo jest niezwykle fascynujące i wciągające. Niestety presja „klikalności” powoduje, że rzetelną informację często wypiera sensacja, która doskonale się sprzedaje.

04.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 563 razy (komentarzy: 14)
Nowy zarząd spółki Gazeta.pl

Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki. 

07.03.2024 | Personalia | przeczytano: 585 razy

„Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” - takie pytanie stawia Stopklatka prowokacyjną kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji – serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli – Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.

13.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 341 razy
Zmiany w zespole komunikacji Agory

Od listopada 2022 r. obszary PR, IR i ESG Agory będą funkcjonowały samodzielnie i raportowały bezpośrednio do wyznaczonych członków zarządu spółki. Stanowisko dyrektorki ds. PR Agory obejmie Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa firmy, menedżera ds. IR - Krzysztof Mazur, a menedżerki ds. ESG - Anna Fidos.

22.09.2022 | Świat mediów | przeczytano: 1243 razy

Trzy nowe organizacje dołączają do IAA Polska. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii mediów włączają się od teraz Wirtualna Polska, TIDAL i Grupa Kino Polska. Od początku roku grono członków IAA Polska poszerzyło się o 15 nowych podmiotów.

19.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 477 razy

27 czerwca br. zakończy się proces zmiany częstotliwości i standardu nadawania naziemnych stacji telewizyjnych – z DVB-T na DVB-T2. W wyniku decyzji Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wniosek Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji inaczej potraktowano telewizje prywatne, a inaczej telewizję publiczną, która w przeciwieństwie do nadawców komercyjnych nie musi przechodzić na nowy standard nadawania DVB-T2.

01.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 348 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 60)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764