logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stopklatka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47

W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.

07.07.2020 | przeczytano: 184 razy

W sobotę, 6 czerwca 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,72% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), notując swój najlepszy wynik dzienny od początku nadawania.

08.06.2020 | przeczytano: 116 razy

W maju 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,52% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co jest najlepszym wynikiem w historii Grupy. W minionym miesiącu swój rekord ustanowił kanał Kino TV, który osiągnął udział w rynku na poziomie 0,23%. Z kolei kanały naziemne nadawcy, Stopklatka i Zoom TV, zaliczyły drugie najlepsze rezultaty w swojej historii – odpowiednio 1,22% i 0,64%.

03.06.2020 | przeczytano: 228 razy

W niedzielę, 17 maja 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,40% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), notując najlepszy wynik dzienny w swojej historii.

18.05.2020 | przeczytano: 202 razy

Kwiecień 2020 roku był rekordowy dla Grupy Kino Polska TV. W minionym miesiącu udział Grupy w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 2,37% (SHR%, All 16-49), co oznacza ponad 36-procentowy wzrost w porównaniu z kwietniem 2019. Rekord ten był możliwy głównie dzięki dużym wzrostom kanałów filmowo-serialowych z portfolio Grupy Kino Polska TV, takich jak Kino Polska, Kino TV i Stopklatka.

11.05.2020 | przeczytano: 119 razy

W kwietniu 2020 roku Stopklatka osiągnęła 1,05% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co oznacza 26,5-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019.

05.05.2020 | przeczytano: 208 razy

W sobotę, 25 kwietnia 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,35% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+). Tym samym kanał wyrównał swój rekord dzienny z grudnia 2019 roku.

28.04.2020 | przeczytano: 199 razy
Cezary Pazura i Andrzej Grabowski w Stopklatce

Już w marcu Stopklatka zaprezentuje kolejną odsłonę swojego show rozrywkowego Nowa scena śmiechu. Program poprowadzą czołowi polscy aktorzy – Cezary Pazura i Andrzej Grabowski – którzy będą rozśmieszać widownię i zapraszać na skecze najlepszych polskich kabaretów. Premiera Nowej sceny śmiechu w Stopklatce – w piątek, 6 marca, o 17:00.

17.02.2020 | przeczytano: 298 razy

2019 rok był rekordowy pod względem oglądalności zarówno dla całej Grupy Kino Polska TV, jak i należącego do niej kanału naziemnego Zoom TV. W minionych dwunastu miesiącach nadawca osiągnął 1,97% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, co oznacza wzrost o 5,9 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Z kolei Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53%, notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku. Rekordowy dla Zoom TV był również ostatni miesiąc 2019 roku – w grudniu udział kanału w oglądalności widowni komercyjnej wyniósł 0,64%, co oznacza wzrost o 10,3 proc. względem grudnia 2018 (SHR%, All 16-49).

07.01.2020 | przeczytano: 130 razy
Nowa identyfikacja wizualna kanału Stopklatka

Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zaprezentuje się widzom w nowej odsłonie. Stacja zmienia oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje na antenie w piątek, 20 grudnia, razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.

20.12.2019 | przeczytano: 747 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764