logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Lambda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 6
Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+ – rusza akcja „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”

Babbel, platforma do nauki języków obcych, wraz ze Stowarzyszeniem Lambda Warszawa przygotowała kampanię pod hasłem „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”, której celem jest zwrócenie uwagi na przemoc słowną, z jaką na co dzień spotykają się osoby LGBTQIA+. Akcja nawiązuje do Międzynarodowego Dnia Tolerancji, który obchodzimy co roku 16 listopada. Ambasadorkami i ambasadorami projektu zostały aktywistki i aktywiści działający na rzecz społeczności LGBTQIA+ w Polsce: Maja Heban, Agata Kubis, Blanka Bernat, Magda Rakita, Miłosz Przepiórkowski, a także Piotr Wojsznis z Babbel oraz psycholożka Julia Kata. Wszyscy podzielili się swoimi historiami w ramach serii wyjątkowych videocastów.

21.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 373 razy
Kampania „Po prostu reaguj” - jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT

45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy, a zaledwie 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji (np. wzywając Policję). Tę bierną postawę ma zmienić nowa kampania społeczna “Po prostu reaguj” organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza.

14.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 1730 razy
Kampania rebrandingowa Banku zmieniającego się świata BNP Paribas

Nowa kampania wprowadza pozycjonowanie globalnej marki BNP Paribas, czyli „Bank zmieniającego się świata” oraz nowe produkty banku. Po raz kolejny konsekwentnie Bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne w ramach kampanii wizerunkowej startują 8 kwietnia br. i na początek obejmą Internet oraz social media. W telewizji i kinach spot pojawi się 12 kwietnia. Druga część kampanii, dotycząca produktu, zaplanowana jest na początek maja br.

08.04.2019 | Z rynku | przeczytano: 908 razy
K2: Kampania przeciw przemocy domowej wobec osób LGBT

17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła pierwsza w Polsce kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych (LGBT). Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka.

23.05.2017 | Z rynku | przeczytano: 2043 razy
Grey Group dla Stowarzyszenia Lambda WarszawaZobacz wideo

Stowarzyszenie Lambda Warszawa to organizacja mająca na celu budowanie pozytywnej tożsamości lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych oraz kształtowanie wobec nich akceptacji społecznej.

13.04.2012 | Z rynku | przeczytano: 1594 razy

Gwiazdy międzynarodowego świata reklamy zapowiedziały swój przyjazd do Krakowa na seminarium, które będzie merytoryczną częścią Festiwalu Reklamy Kreatura. Są to Philippe Boutie, Dragan Sakan i Graham Saxton. Philippe Boutie zajmuje się doradzaniem w zakresie strategii i komunikacji. Jest zdobywcą kilku nagród na prestiżowych festiwalach reklamowych Epica i Golden Drum. Poprowadzi wykład o tym jak tworzyć wielkie reklamy.

26.02.2003 | Z rynku | przeczytano: 1262 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 6)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764