logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 27
Prografix członkiem CPX - sieci dostawców usług marketingowych

Jesienią 2019 roku CPX Group poinformowała, że do grupy dołączyła pierwsza firma z Polski. Jest to Prografix, spółka która reprezentuje kraj w międzynarodowej organizacji światowych i wiodących dostawców usług z zakresu bezpośredniej komunikacji z klientami.

04.12.2019 | przeczytano: 1310 razy

Jury 13. edycji konkursu Golden Arrow zakończyło obrady. Wśród 69 nominowanych znalazło się 5 kampanii realizowanych przez agencje należące do Dentsu Aegis Network.

12.06.2018 | przeczytano: 608 razy
Fespa 2018: OKI zaprezentuje system do drukowania na kopertach oraz eko-solwentowe plotery

Wśród wyjątkowych rozwiązań technologicznych jakie OKI Europe Ltd (stanowisko nr 3.1 – A22) zaprezentuje na targach FESPA 2018, które odbędą się w dniach 15-18 maja, znajdują się wielokrotnie nagradzane plotery wielkoformatowe z serii ColorPainter oraz innowacyjna seria kolorowych drukarek Pro9000E.

18.05.2018 | przeczytano: 740 razy
Oki: Druk na kopertach na drukarkach z serii Pro9

System do druku na kopertach dedykowany serii urządzeń graficznych OKI Pro9 sprawia, że drukowanie krótkich serii nawet na niewielkich kopertach staje się opłacalne. Otwiera to też nowe możliwości drukowania zaproszeń oraz innych wysokiej jakości produktów przesyłanych drogą pocztową i umożliwia punktom usługowym i drukarniom czerpanie korzyści z ewoluujących trendów w marketingu bezpośrednim.

22.12.2017 | przeczytano: 1349 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych wzięła udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Prelekcję pt." To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje" zaprezentowała Anna Roszczak, Członek Zarządu PIAP.

23.10.2017 | przeczytano: 674 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 170 firm z branży upominków reklamowych po raz pierwszy weźmie udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. PIAP podczas wydarzenia zaprezentuje wystąpienie "To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje".

06.10.2017 | przeczytano: 690 razy
Wizerunek zawodu telemarketera w mediach

Media specjalistyczne i branżowe są przychylniejsze telemarketerom niż źródła ogólnoinformacyjne czy blogi – wynika z analizy medialnej branży call center i telemarketingu, przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Cieniem na wizerunku zawodu telemarketera kładą się doniesienia o nieuczciwych praktykach niektórych firm, chętnie podchwytywane przez media.

17.06.2016 | przeczytano: 803 razy
RemaDaysKiev: 7. edycja targów zakończona

W czwartek, 7 kwietnia, zakończyła się 7 edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i  Poligrafii  RemaDaysKiev 2016. Przez dwa dni, 6 i 7 kwietnia, centrum IEC-EXPO odwiedziło około 1 800 zwiedzających. Wśród gości byli przedstawiciele takich państw jak Polska, Gruzja, Niemcy.

15.04.2016 | przeczytano: 976 razy
Facebook i marketingowa wolna amerykanka

Szeroko zakrojone, interdyscyplinarne badanie, które dla belgijskiego inspektora ochrona danych osobowych przeprowadzili  naukowcy z Wolnego Uniwersytetu w Brukseli i Uniwersytetu w Leuven, potwierdziło, że Facebook śledzi nas na potęgę – nie tylko swoich użytkowników, ale wszystkich, którzy znajdą się w zasięgu jego społecznościowych wtyczek (przycisk „Lubię to”).

02.04.2015 | przeczytano: 1175 razy (komentarzy: 1)
HP Topshot Laserjet Pro M275 i skanowanie 3D

Kobieta statystycznie spędza na zakupach 8 lat swojego życia(1). Ten stan może się jednak zmienić za sprawą portali aukcyjnych, które zyskują coraz większą popularność. Według niedawnego sondażu przeprowadzonego przez TNS OBOP(2), w Polsce za pośrednictwem stron WWW kupuje już 64 proc. konsumentów. Powód jest prozaiczny. Zakupy online są prostsze i szybsze.

06.03.2012 | przeczytano: 3598 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 27)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764