logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stowarzyszenie Twoja Sprawa: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Branża erotyczna

Branże regulowane w social media: Branża erotyczna

Na początek warto dokonać pewnego rozróżnienia. W niniejszym artykule skupiamy się na promowaniu branży erotycznej, która koncentruje się na publikowaniu treści erotycznych, a nie treści pornograficznych. Zapraszamy do lektury materiału z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska!

15.03.2021 | przeczytano: 2457 razy
Finał kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa

5 milionów użytkowników YouTube, a ponad 9 milionów Facebooka obejrzało spot tegorocznej kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Celem było zwiększenie świadomości masowego oglądania przez dzieci i młodzież internetowej pornografii. To kolejna już akcja informacyjna STS podejmująca tę problematykę.

30.12.2019 | przeczytano: 587 razy

Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.

16.10.2019 | przeczytano: 275 razy
Nowa kampania Stowarzyszenia Twoja Sprawa i portalu Opornografii.pl

W Polsce dziesiątki tysięcy dzieci ogląda pornografię codziennie. Wielu rodziców nie jest tego świadomych i nie wie, jak skutecznie chronić najmłodszych. Stowarzyszenie Twoja Sprawa startuje z kampanią społeczną, by zachęcić do pogłębienia wiedzy, rozmowy z dzieckiem i do korzystania ze specjalistycznego portalu oPornografii.pl.

04.10.2019 | przeczytano: 1191 razy (komentarzy: 28)
Reklama Devil Energy: Producent przegrywa kolejną sprawę w sądzie

Firma Waterius Sp. z o.o., którą sąd w 2018 roku zobowiązał do przeprosin i zapłaty 60.000 zł za opublikowanie niezgodnej z dobrymi obyczajami reklamy słodzonego napoju Devil Energy, przegrała kolejną sprawę sądową ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa. W efekcie ma zapłacić dodatkowo 30.000 złotych oraz 2.000 zł za każdy dzień opóźnienia w opublikowaniu przeprosin za wspomnianą reklamę. STS zapowiada złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości firmy. Ponadto Stowarzyszenie zapowiada pozew za kolejną reklamę, która seksualizuje postać małego chłopca

18.02.2019 | przeczytano: 1282 razy
Kampania STS o pornografii buduje świadomość i edukuje

Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, który wpłynie na młode pokolenie. Stowarzyszenie Twoja Sprawa, chcąc uświadomić skalę zagrożenia oraz pokazać konieczność zmian w podejściu do problemu, jakim dla dzieci jest łatwy dostęp do pornografii, zrealizowało kampanię społeczną i uruchomiło specjalistyczny portal oPornografii.pl. Stowarzyszeniu udało się również zorganizować międzynarodową konferencję oraz zainicjować powstanie zespołu roboczego, który zajmuje się analizą skutecznych rozwiązań systemowych chroniących dzieci przed treściami pornograficznymi.

28.12.2018 | przeczytano: 663 razy
Opornografii.pl – nowy portal i kampania STS

Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, o którym nie można już milczeć. Zjawisko przybiera rozmiary pandemii – ostrzegają specjaliści. Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchamia nowy portal oPornografii.pl oraz kampanię społeczną skierowaną do rodziców i specjalistów.

19.09.2018 | przeczytano: 470 razy

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu.

17.09.2018 | przeczytano: 465 razy
STS wygrywa precedensową sprawę z producentem Devil Energy Drink

Reklama producenta napoju energetycznego Devil Energy Drink wykorzystująca sugestie do seksu oralnego narusza dobre obyczaje. Sąd nakazał przeprosiny oraz zapłatę 60.000 zł na rzecz fundacji zajmującej się polskimi uczniami ze Wschodu.

23.08.2018 | przeczytano: 1772 razy
STS ostrzega nieobyczajnych klientów agencji reklamowych

W zeszłym miesiącu blisko 100 największych agencji reklamowych w Polsce otrzymało listy od Stowarzyszenia Twoja Sprawa. STS od 2018 wprowadza zasadę publicznego informowania o osobach sprawujących funkcje kierownicze u tych reklamodawców, którzy będą podejmować działania marketingowe i promocyjne sprzeczne z dobrymi obyczajami, w  szczególności będą godzić w interes dzieci i młodzieży. Stowarzyszenie chce w ten sposób zweryfikować podejście osób na stanowiskach kierowniczych firm i agencji reklamowych do zasad społecznej odpowiedzialności biznesu.

02.03.2018 | przeczytano: 1814 razy (komentarzy: 23)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764