logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stranger Things: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Seriale kształtują trendy

Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera „Gambitu królowej”. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD stało się światowym dystrybutorem rozrywki, a miniserial szybko zaczął zdobywać coraz większą popularność. W ciągu pierwszych 28 dni od premiery obejrzały go ponad 62 miliony widzów.

21.10.2022 | przeczytano: 337 razy
Stranger Things na murach Wawelu

W czwartek 26 maja o godz. 23:00, tuż przed premierą pierwszej części Stranger Things 4, na murach Zamku Królewskiego na Wawelu odbyła się spektakularna projekcja inspirowana serialem Netflix, która w metaforyczny sposób zaprezentowała ponowne otwarcie portalu do Drugiej Strony.

27.05.2022 | przeczytano: 980 razy
Grupa CCC otwiera sezon SS2022

Grupa CCC po raz kolejny inspiruje i zaprasza klientów do świata mody. W wiosennych kampaniach promujących marki Sprandi oraz Jenny Fairy udział wzięły międzynarodowe gwiazdy filmu i branży fashion - Finn Wolfhard, Kyle MacLachlan, Amber Valletta czy Jill Kortleve. To jednak nie koniec wrażeń dla poszukiwaczy trendów. Wraz z nowym sezonem, na platformie MODIVO, na rynek powracają dwie kultowe marki – Americanos i Simple.

22.03.2022 | przeczytano: 2212 razy
Vectra: startuje nowa kampania firmy

Wystartowała ogólnopolska kampania Grupy Vectra promująca zalety Internetu światłowodowego z inteligentnym Wi-Fi 6, nowoczesne usługi TV Smart, jak również pakiety z Netflix oraz inne zestawy obejmujące serwisy VOD, dostępne w ofercie operatora. Jednym słowem – usługi, dzięki którym śmiga wszystko i to dosłownie wszędzie. Firma stawia tym samym na dostarczanie swoim klientom najlepszej rozrywki, niezależnie od tego gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia korzystają.

21.02.2022 | przeczytano: 974 razy

42 filmy spośród ponad 500 zgłoszonych materiałów trafiło do finału konkursu Grand Video Awards 2021. 13-osobowe jury wskazało nominowanych do nagród w 9 kategoriach. Od dziś można głosować na film, który otrzyma Nagrodę Widzów.

24.09.2021 | przeczytano: 789 razy

Operator telewizji kablowej wprowadza do swojej oferty nowoczesny modem Wi-Fi 6, a wraz z nim zupełnie nową jakość korzystania z sieci. Co więcej, w odpowiedzi na rosnące potrzeby użytkowników, Vectra udostępnia pakiet internetowy o wysokiej przepustowości do 1,2 Gb/s. Jednocześnie firma inwestuje w dalszy rozwój platformy telewizyjnej TV Smart, dzięki której klient może zabrać ze sobą najlepszą rozrywkę praktycznie wszędzie. Dodatkowo, już po raz drugi w tym roku, Vectra przygotowała promocję oferującą dostęp do Netflix nawet do 12 miesięcy w prezencie.

01.09.2021 | przeczytano: 916 razy

Dzięki wspólnej ofercie CANAL+ online i Netflix polski klient będzie mógł w prosty i wygodny sposób korzystać z dostępu do dwóch serwisów, w bardzo atrakcyjnej ofercie, płacąc za nie w jednym miejscu. To pierwsza w Polsce współpraca wprowadzająca na rynek ofertę Netflix połączoną z ofertą innego serwisu streamingowego!

06.08.2021 | przeczytano: 691 razy
Tiktok, Roblox i gry wideo: czego szukały dzieci online w 2020-2021 r.

Rok 2020 okazał się jednym z najbardziej bezprecedensowych dla współczesnych dzieci. Z powodu pandemii wiele powszechnych aktywności, takich jak nauka, spotkania z przyjaciółmi i rodziną, rozrywka oraz rekreacja, wyglądało zupełnie inaczej.

07.06.2021 | przeczytano: 711 razy
Vectra prezentuje nową ofertę z usługami Smart

Vectra rozpoczęła jesienną kampanię, w której łączy zalety telewizji tradycyjnej, internetowych serwisów rozrywkowych, VOD – takich jak Netflix oraz aplikacji dostępnych w Google Play. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Pierwsza internetowa telewizja kablowa” wskazujące kierunek rozwoju produktów i usług oferowanych przez Vectrę. Wszystko to za pomocą nowoczesnego dekodera Android TV. Tym samym, Vectra wyznacza nowy trend w Polsce, a celem jest dostarczenie rozrywki zawsze i wszędzie – również poza siecią kablową Grupy Vectra.

02.10.2020 | przeczytano: 1470 razy
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej

Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie maszyny z kolei wykorzystywane są przy najbardziej uznanych grach komputerowych, w tym nadchodzącym hicie CD Projekt RED – Cyberpunk 2077.

14.08.2020 | przeczytano: 1248 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764