logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio Biznes: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Iwona Kutyna prowadzącą flagowych programów informacyjnych Gazeta.pl

Iwona Kutyna dołącza do zespołów programów wideo „Poranna rozmowa Gazeta.pl” oraz „Studio Biznes”. Po raz pierwszy poprowadzi je już w środę, 8 listopada br.

07.11.2023 | przeczytano: 432 razy

Na portalu Gazeta.pl można już oglądać odcinki nowego sezonu flagowej produkcji „Studio Biznes”, która łączy w sobie tematy gospodarcze, motoryzacyjne i związane z nowymi technologiami. Od marca br. prowadzącą jednego z najpopularniejszych programów w ramówce wideo Gazeta.pl jest Karolina Hytrek-Prosiecka. Dodatkowo, od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” zaprezentuje widzom nową szatę graficzną.

22.03.2023 | przeczytano: 432 razy

„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. W ramach prowadzonych działań znane Polki opowiadają o akceptacji własnego ciała, o dostępie do podpasek i o tym, jak okres wpływa na ich życie zawodowe.

08.03.2023 | przeczytano: 381 razy

Tegoroczna jesień obfitować będzie w gorące tematy polityczne oraz emocjonujące wydarzenia sportowe – nie zabraknie ich także na Gazeta.pl!  Do jesiennej ramówki wideo portalu powracają programy cieszące się największą popularnością wśród internautów – w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa” z nową prowadzącą na pokładzie, a także „Sport.pl Live”. Gazeta.pl wciąż rozwija również swoją ofertę rozrywkową i programy dedykowane młodszym odbiorcom.

15.09.2022 | przeczytano: 265 razy

W niedzielę, 30 stycznia br. odbędzie się 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego hasłem przewodnim jest „Przejrzyj na oczy”, a celem zakup specjalistycznego sprzętu dla oddziałów okulistyki dziecięcej w całej Polsce. Media i marki Agory jak co roku wesprą akcję, organizując aukcje internetowe, zbierając pieniądze do wirtualnych puszek oraz relacjonując przebieg niedzielnego finału. Specjalne aukcje, skarbonki i inne działania przygotowały „Gazeta Wyborcza”, Wydawnictwo Agora, księgarnie internetowe Kulturalnysklep.pl i Publio.pl, załoga drukarni Agory w Warszawie, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda, sieć kin Helios, NEXT FILM i sieć lokali Pasibus.

28.01.2022 | przeczytano: 463 razy

Gazeta.pl to jedyny portal w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania dziennikarzy, którzy chcą tworzyć medium internetowe na nowe czasy. Zespół portalu opublikował właśnie roczny raport zaangażowania, w którym podsumowano, jak w 2021 r. Gazeta.pl wywiązywała się ze swoich zobowiązań wobec czytelniczek i czytelników. Przeprowadzone w minionych 12 miesiącach akcje dotarły do milionów odbiorców, a ich skala znalazła odzwierciedlenie w rankingu najsilniejszych marek w Polsce Top Marka 2021, w którym Gazeta.pl uplasowała się na trzecim miejscu wśród portali.

10.01.2022 | przeczytano: 572 razy

Serwis Moto.pl publikuje treści z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów, którzy szukają przydatnych informacji związanych z branżą moto. To podejście przyczyniło się do znaczącego wzrostu liczby użytkowników Moto.pl, który dziś jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polsce zgodnie z najnowszymi wynikami Mediapanelu.  

12.10.2021 | przeczytano: 372 razy

Tegoroczna jesień w Gazeta.pl upłynie w dużej mierze pod znakiem wideo. Wśród 13 programów publikowanych na stronie głównej portalu znajdą się zarówno unikalne formaty interaktywne, jak i znane oraz cieszące się dużą oglądalnością programy, w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa”. W nowej ramówce Gazeta.pl nie zabraknie również rozrywki oraz tematów sportowych. Plan redakcji na najbliższe miesiące zostanie zaprezentowany klientom portalu w formie gazetki przypominającej program telewizyjny.

30.09.2021 | przeczytano: 295 razy
Łukasz Kijek awansuje w strukturach Gazeta.pl

Łukasz Kijek, redaktor naczelny serwisów newsowych Gazeta.pl otrzymał nowe, dodatkowe stanowisko w portalu. Od września br. jest także dyrektorem ds. rozwoju treści wideo i łączy obie funkcje.

09.09.2021 | przeczytano: 512 razy

Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.

02.03.2021 | przeczytano: 348 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764