logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio DN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36

Na naszych oczach zachodzą zmiany, których ostateczny kształt wciąż jeszcze przed nami. Jedno jest pewne – powrót do rzeczywistości, którą znaliśmy jest niemożliwy. Wszystkie branże rynku stoją w obliczu wyzwania, z jakim dotychczas nie musieliśmy się mierzyć. Kluczem do sukcesu stają się więc marki, które zaoferują więcej, niż inni. Aby to osiągnąć firma potrzebuje obrać zdecydowany kierunek – na budowanie spójnych, wyróżniających systemów opakowań, opartych na wyróżniającym wizerunku. System opakowań wzmacniający markę to więcej niż logo. Spójna identyfikacja to szereg elementów, które tworzą pożądany obraz marki – poza logo mamy do dyspozycji m.in. wyróżniający kształt opakowania/produktu, impaktowe kodowanie kolorystyczne, zapadające w pamięć wizualizacje i inne.

18.05.2020 | przeczytano: 902 razy
Nowy wizerunek OSM Łowicz

Połączenie nowoczesności i tradycji to słowa odmieniane przez wszystkie przypadki w kategorii FMCG. W przypadku nowej komunikacji wizualnej opakowań OSM Łowicz stworzonej przez agencję brandingową Studio DN Design Group podstawa strategii rozwoju i odpowiedź na potrzeby wyrażone przez konsumentów.

20.01.2020 | przeczytano: 936 razy
Studio DN zaprojektowało Coolerki

Studio DN zaprojektowało opakowanie smakowitej nowości Fanexu – paluszków na okrągło.

22.04.2013 | przeczytano: 1005 razy
Opakowania marmolad Łowicz zaprojektowane przez Studio DN

Studio DN zaprojektowało opakowania dwóch nowych produktów marki Łowicz – marmolad w najpopularniejszych smakach – wieloowocowym i różanym.

20.12.2012 | przeczytano: 835 razy
Studio DN odświeża wizerunek piwa Kasztelan

Kasztelan od lat konsekwentnie pracuje nad swoim wizerunkiem. Marka Kasztelan przestała już być tylko marką regionalną. Jej sukcesem jest receptura, która jest gwarantem wspaniałego, niezmiennego od lat smaku.

05.11.2012 | przeczytano: 1245 razy (komentarzy: 3)
Studio DN zaprojektowało nową butelkę dla Tymbarku

Studio DN Design Group zaprojektowało nową butelkę PET 250 ml dla klasycznej linii soków i nektarów Tymbarku. Zadaniem agencji było stworzenie projektu wzorniczego butelki, podkreślającego główne zalety soków Tymbark – naturalności, owocowości i świeżości soków.

16.10.2012 | przeczytano: 5493 razy

Studio DN Design Group ogłasza konkurs na projekt koszulki. Do wygrania dwa płatne staże dla projektantów.

17.05.2012 | przeczytano: 1288 razy
Studio DN: nowe opakowania środków Fini

Fini jest marką specjalistyczną, sprzedawaną także w sieciach Auchan czy Alma, gdzie dominuje stosunkowo tania oferta w zakresie środków czyszczących. Wysoko rozwinięte otoczenie konkurencyjne i ekspercki charakter marki oznacza konieczność połączenia w projekcie opakowania atrakcyjnego konsumencko wizerunku i podkreślenia wyższej jakości.

05.03.2012 | przeczytano: 1127 razy
Nowy system opakowań dla firmy MPM

Studio DN Design Group opracowało spójny system opakowań dla sprzętów gospodarstwa domowego, oferowanych przez MPM.

03.07.2011 | przeczytano: 1537 razy
Nowe logo marki Barlinek

Studio DN Design Group zmienia identyfikację wizualną polskiego producenta naturalnych podłóg drewnianych Barlinek.

19.04.2011 | przeczytano: 6908 razy (komentarzy: 1)
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764