logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio Orka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Studio Orka i renifery dla Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu

ORKA po raz kolejny zaangażowała się w przygotowanie Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsatu. Istotną częścią tegorocznej 20. edycji są renifery stworzone z pomocą najnowocześniejszych narzędzi: technologii wirtualnej produkcji i ekranów LED.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 661 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Kampania świątecznej oferty światłowodu od Orange

W pierwszych dniach listopada wystartowała nowa kampania promująca świąteczną ofertę światłowodu od Orange Polska „W prezencie nawet 1800 zł ze światłowodem w pakiecie”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

06.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 648 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

22 sierpnia wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska “Większa prędkość światłowodu za cenę niższą przez rok w umowie na 24 miesiące”. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

25.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 447 razy

Orange Polska wystartował z kampanią launchującą nową ofertę internetu dla firm - “Odkryj bezkres firmowego internetu”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

22.08.2023 | Z rynku | przeczytano: 751 razy

Z początkiem lipca wystartowała nowa kampania promująca ofertę Orange Polska - „Orange Światłowód - 35 zł/mies.” Za strategię mediową kampanii online i offline, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).

03.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 557 razy
„Projekt: Ogród Marzeń” – kampania Obi zrealizowana przez Saatchi & Saatchi i Zenith

Sieć sklepów remontowo – budowlanych OBI wystartowała z kampanią „Projekt: Ogród Marzeń”. W ramach wielokanałowych działań marka inspiruje konsumentów do metamorfozy swojej zielonej przestrzeni – od tarasów i balkonów, aż po ogrody i małe miejskie działki. Wspólnie z OBI, kampanię przygotowały agencje z Publicis Groupe: za koncept kreatywny i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

23.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 1761 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Dama z gronostajem w kolejnej kampanii Orange na Kartę

Od kilku dni możecie zobaczyć w telewizji nasz nowy spot Orange na Kartę. Tradycyjnie pojawia się w niej Robert Górski, któremu od jakiegoś czasu partneruje Mikołaj Cieślak. Tym razem u boku Roberta i Mikołaja pojawia się nowa postać – Dama z gronostajem. Kampania towarzyszy promocji, w ramach której po aktywacji startera można otrzymać 100 zł bonusu na rozmowy w sieciach stacjonarnych i komórkowych. Bonus jest ważny przez 30 dni, a można go aktywować do końca maja.

06.04.2018 | Z rynku | przeczytano: 1040 razy
4Frame porusza Polskę razem z Nestlé

Ruszyła druga edycja kampanii „Nestlé Porusza Polskę”, za której koncept kreatywny i kompleksową realizację odpowiedzialna jest Agencja 4Frame. Celem akcji jest zaktywizowanie i zachęcenie do ruchu lokalnych społeczności, które mogą zawalczyć o plenerowe siłownie.

17.05.2017 | Z rynku | przeczytano: 633 razy
Mazur i Mecenas w kolejnej odsłonie kampanii piwa Tyskie

Ogłasza się, iż Mazur i Mecenas w Tyskonetce pełnej piwa widziani byli ostatnio w Czechach! Ścigani przez Oberleutnanta Von Steina dezerterzy natychmiast mają zwrócić ciężarówkę pełną najlepszego w naszej historii piwa! Losy uciekinierów można śledzić w specjalnych kronikach filmowych: „Tyskie – najlepsze w naszej historii”.

09.04.2016 | Z rynku | przeczytano: 2956 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764