logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Studio W: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
„Studio Wyborcze 2023 na żywo” w Onecie

2 października w Onecie ruszyła codzienna, wielogodzinna ramówka wideo z programami poświęconymi nadchodzącym wyborom parlamentarnym. Przez dwa tygodnie, od rana aż do wieczornego pasma wideocastów, widzowie mają dostęp do szerokiej oferty programów wyborczych.

03.10.2023 | przeczytano: 579 razy
Największy mural w Polsce powstał na ścianie zakładu Agros Nova w Łowiczu

Ma 3,5 tys. m2, pochłania zanieczyszczenia i uatrakcyjnia okolicę. Największy w Polsce, ekologiczny mural powstał na ścianie zakładu Agros Nova w Łowiczu. Jego motywem są łowickie krajobrazy i elementy związane z kulturą regionu. Nie brakuje również nawiązań do działalności przedsiębiorstwa – w szczególności do pomidorów i truskawek, które są przetwarzane w zakładzie. Powstanie muralu wpisuje się w Strategię Zrównoważonego Rozwoju 2030 Grupy Maspex, która wyznacza kierunki działań w 5. obszarach: ekologii, innowacjach, środowisku pracy, otoczeniu społecznym i biznesowym oraz zdrowym stylu życia.

20.09.2023 | przeczytano: 682 razy

Wyprodukowali „Casablankę”, „Bullita” i „Chłopców z ferajny”, wprowadzili do kin pierwszy film dźwiękowy, za który otrzymali Oscara, a pochodzili z Krasnosielca – wsi położonej w województwie mazowieckim, w powiecie makowskim. Bracia Warner! Dokładnie 100 lat temu założyli wytwórnię filmową, która obecnie jest jedną z największych i najbardziej rozpoznawalnych na świecie.

07.04.2023 | przeczytano: 351 razy
Niecodzienna kampania offline księgarni Taniaksiazka.pl

Oryginalny sposób dotarcia do klientów przygotowała w miniony weekend jedna z największych księgarni internetowych w Polsce - TaniaKsiazka.pl. Z powieścią “Jak Zrzędus chciał zepsuć Święta” autorstwa Alexa T. Smitha wyszła poza Internet - do uczestników Białostockiego Jarmarku Świątecznego.

13.12.2022 | przeczytano: 520 razy
Jesień na antenach Telewizji Polskiej

„Wojenne dziewczyny”, „Tak to leciało!”, „Voice of Poland”, jubileusze „70 lat Telewizji Polskiej”, „Pytania na śniadanie” i „Jakiej to melodii?”, a także wielogodzinne transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, poza tym programy informacyjne, publicystyczne, ciekawe dokumenty oraz programy dla dzieci i ich rodziców. To tylko kilka wybranych propozycji programowych, które Telewizja Polska przygotowała dla swoich widzów na nadchodzącą jesień.

26.08.2022 | przeczytano: 592 razy
Scodix ogłosił rozszerzone portfolio produktów

Scodix wprowadza na rynek rozszerzoną ofertę maszyn do uszlachetniania druków, obejmujących 6 nowych urządzeń, skierowanych dla różnych sektorów branży poligraficznej. Nowe serie Scodix Ultra są zaprojektowane w celu stworzenia możliwości szybkiego rozwoju biznesu różnej wielkości firmom i rynkom

07.10.2020 | przeczytano: 883 razy
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design

Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.

28.02.2020 | przeczytano: 764 razy
Gdańska Szkoła Szyldu uczy krajobrazowego kompromisuZobacz fotorelację

Piętnaście projektantek i projektantów zaprojektowało nowe szyldy, proponując w ten sposób oryginalne rozwiązania typograficzne dla wybranych gdańskich lokali. To początek przedsięwzięcia, w ramach którego powstała platforma propagująca prawidłowo zaprojektowane szyldy oraz ułatwiająca ich tworzenie.

08.02.2020 | przeczytano: 1472 razy
Letnia edycja Sony Wedding Roadshow

Już w sierpniu 2019 roku rozpocznie się letnia edycja cieszącego się popularnością Sony Wedding Roadshow. Wydarzenie odbędzie się w Warszawie i Krakowie. Warsztaty poprowadzi wybitna specjalistka fotografii modowej i portretowej Lidia Popiel oraz uznany fotograf ślubny Maciej Suwałowski.

02.08.2019 | przeczytano: 702 razy
Employer branding i trendy HR

Spółka Studio Wiedzy wydała swój doroczny raport dotyczący rynku HR – #Trendy HR_2018. Głównym partnerem merytorycznym tegorocznej edycji jest agencja digital Social Media London Style. Raport powstaje w oparciu m.in. o szerokie badanie rynkowe, przeprowadzone na grupie 720 respondentów. W tegorocznym raporcie, oprócz tematów takich jak Employer Branding, rekrutacja, prawo pracy czy RODO, szczególnie dużo uwagi poświęcono wpływowi dynamicznych zmian technologicznych na rynek HR (social recruiting, crowdsourcing w HR, e-learning, rekrutacja i utrzymanie talentów w start-upach itp.).

25.07.2018 | przeczytano: 2503 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764