logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sulapac: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Wyniki Stora Enso za 4. kwartał 2019

Firma Stora Enso podała wyniki finansowe za 4. kwartał 2019 r. oraz za cały ubiegły rok. W ostatnich trzech miesiącach minionego roku skandynawski koncern odnotował rekordowy poziom przepływów gotówkowych z działalności operacyjnej, które zamknęły się kwotą 721 mln euro (ponad dwukrotny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r.). Wskaźnik ten uległ poprawie także w ujęciu całorocznym i wyniósł 1,98 mld euro, pomimo – jak podkreśla kierownictwo Stora Enso – wielu wyzwań, z jakimi musiała zmierzyć się spółka. Prognozy na lata 2020-2021 zakładają dalsze, aktywne zarządzanie polityką kosztową w ramach wdrożonego programu ochrony zyskowności. Firma spodziewa się też dalszych trudności rynkowych, związanych m.in. z niepewnością geopolityczną w skali świata.

10.02.2020 | przeczytano: 261 razy
Stora Enso i Sulapac wprowadzają na proekologiczną słomkę do picia

Stora Enso i Sulapac wprowadziły na rynek bazującą na surowcach odnawialnych, biodegradowalną słomkę do picia. Jest to część strategii działania obu firm, która ma na celu walkę z globalnym problemem odpadów plastikowych. Słomka – w ocenie jej producentów – charakteryzuje się wysokim poziomem funkcjonalności, nie odbiegając od tradycyjnych tego typu produktów.

20.01.2020 | przeczytano: 382 razy
Wyniki finansowe Stora Enso za 3. kwartał 2018

Stora Enso poinformowała o wynikach finansowych za 3. kwartał br., będący już siódmym z rzędu, w którym firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży (w ujęciu rok do roku). W okresie tym zwiększył się też jej zysk operacyjny EBIT. Oba wskaźniki – sprzedaż i zysk EBIT – uległy poprawie także w ujęciu uwzględniającym pierwszych dziewięć miesięcy br.

05.11.2018 | przeczytano: 416 razy
Wyniki finansowe Stora Enso za 2. kwartał 2018

Stora Enso poinformowała o wynikach finansowych za 2. kwartał oraz za pierwszych sześć miesięcy br. W obu ww. okresach firma odnotowała wzrosty przychodów ze sprzedaży oraz zysku operacyjnego EBIT, na co wpłynęły przede wszystkim optymalizacja portfolio produktów i właściwa polityka cenowa. Kierownictwo firmy przewiduje, że oba wskaźniki utrzymają zadowalający poziom także w 3. kwartale 2018.

30.07.2018 | przeczytano: 454 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764