logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Super-Pharm: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 50
ONE House kontynuuje współpracę z marką Weleda

Agencja komunikacji marketingowej ONE House przedłuża współpracę z międzynarodową marką Weleda na kolejny rok. Od 2019 roku ONE House konsekwentnie wspiera budowanie świadomości marki i promocję jej w 100% naturalnych i organicznych kosmetyków na polskim rynku. Dzięki wieloletniej współpracy Weleda ponownie powierzyła ONE House realizację kolejnych działań marketingowych.

27.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 255 razy
Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris

Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko Head of Creation. Jest związana z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako Team Leaderka oraz Senior Copywriterka pracowała dla najważniejszych Partnerów (Klientów) agencji.

08.11.2024 | Personalia | przeczytano: 759 razy
Asap&Asap z kampanią dla Perrigo Poland

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.

09.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 1091 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Przemysław Puchalski awansuje na stanowisko Creative and Strategy Director w Webtalk

Dotychczasowy Dyrektor Kreatywny w WebTalk, zarządzający obecnie 30 osobowym działem kreacji, związany z agencją od ponad 9 lat, stanie również na czele zespołu Strategii.

31.08.2023 | Personalia | przeczytano: 545 razy
Finecast rozbudowuje zespół

Szymon Lipiński objął stanowisko Client Engagement Directora w Finecast, agencji wyspecjalizowanej w addressable TV, należącej do GroupM. Do polskiego zespołu Finecast dołączył też Paweł Sikorski, jako Finecast Executive (GroupM).

23.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 766 razy
Webtalk odpowiedzialna za media społecznościowe Super-Pharm

Do portfolio agencji digitalowej WebTalk dołączyła stała obsługa social media Super-Pharm. Wcześniejsza współpraca między klientem a agencją opierała się na współpracy projektowej.

11.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 825 razy
Cztery aplikacje klientów Future Mind triumfują w konkursie Mobile Trends Awards

Tegoroczna edycja konkursu Mobile Trends Awards 2022 zgromadziła w swoich szeregach ścisłą czołówkę firm z branży technologicznej. Projekty realizowane dla klientów Future Mind odniosły poczwórne zwycięstwo. Największy sukces przypadł aplikacji mobilnej Sinsay. Rozwiązanie współtworzone z Silky Coders dla LPP zostało uhonorowane Grand Prix oraz nagrodą w kategorii "M-commerce". Asystent Żabka, narzędzie umożliwiające digitalizację szeregu procesów sklepowych, zostało nagrodzone w kategorii "biznesowe rozwiązanie oparte o mobile", a aplikacja mobilna Hebe została uhonorowana nagrodą specjalną w kategorii “M-commerce” za dostępność cyfrową.

29.03.2023 | Konkursy | przeczytano: 999 razy
Drogerie Super-Pharm z kampanią wizerunkową „Każdy jest Inny. Każdy jest Super.”

Październik to wyjątkowy miesiąc dla sieci Super-Pharm, która po raz pierwszy w swojej historii wystartowała z kampanią wizerunkową. Komunikacja pod hasłem przewodnim „Każdy jest INNY. Każdy jest SUPER.” ma na celu podkreślenie pozycjonowania marki, jako miejsca, w którym każdy może poczuć się dobrze i w dogodny sposób znaleźć dla siebie coś super z szerokiej i różnorodnej oferty - niezależnie od swoich zainteresowań, wieku, płci, stylu życia, czy preferencji zakupowych.

20.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 759 razy
Euvic Media z nową Head of Social Media

Magda Rokicka objęła funkcję Head of Social Media w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).

26.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 706 razy
Future Mind przeszedł rebranding — teraz planuje ekspansję zagraniczną

Firma technologiczno-doradcza Future Mind, która stworzyła aplikacje mobilne m.in. dla Żabki, Hebe, LPP, Putki czy Super-Pharm, wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej. Jej rebranding obejmuje każde medium i platformę, na której marki kiedykolwiek wchodziły z nią w interakcję. Zmiany są częścią nowej strategii firmy, która zakłada ekspansję zagraniczną.

06.06.2022 | Z rynku | przeczytano: 1561 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 50)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764