logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superbet: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 54
Aleph i Superbet poszerzają kampanię na Spotify na Serbię i Rumunię

Polskie oddziały Aleph i Superbet poszerzają współpracę dotyczącą działań komunikacyjnych na platformie Spotify o dwa nowe rynki: Serbię i Rumunię.

16.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 368 razy
Superbet promuje się z fanami Lecha Poznań

Na ten dzień kibice Lecha Poznań czekali od trzech lat. Po pokonaniu Piasta Gliwice 1:0 sympatycy Kolejorza trafili do piłkarskiego nieba, a wspólnie z nimi sukces celebrował sponsor strategiczny – Superbet. Dzięki współpracy mistrzów Polski z Superbetem, święto przy Bułgarskiej nabrało dodatkowego blasku, w ręce kibiców trafiły okolicznościowe gadżety, nad stadionem unosił się sterowiec, a na ulice stolicy Wielkopolski wyjechał dodatkowy superautobus, na którym zabawa trwała w najlepsze. – Jesteśmy bardzo dumni z tego mistrzostwa. Piłkarze stanęli na wysokości zadania, dając nam wymarzoną okazję do wspólnego świętowania. Cieszę się, że dołożyliśmy cegiełkę do tego sukcesu – podkreśla Łukasz Seweryniak, general manager Superbet Polska.

27.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 351 razy
Superbet sponsorem Pres Grupa Deweloperska Toruń

Potężny ryk silników, najlepsi zawodnicy i emocje wniesione na nowy, superwysoki, poziom. Bukmacher Superbet rozszerza swoją obecność w żużlowym świecie i zostaje sponsorem jednego z najlepszych polskich klubów – Pres Grupa Deweloperska Toruń.

11.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 244 razy
Super w kampanii Superbet

Tam, gdzie jest sport, tam są emocje. A skoro tak, to znaczy, że jest super! Superbet, jeden z liderów rynku bukmacherskiego w Polsce, startuje z nową, efektowną kampanią „Jednym słowem: Super”, której celem jest podkreślenie, jak wielką rolę odgrywają emocje w sporcie i kibicowaniu.

17.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 296 razy
Janka Szwykowska w dziale kreacji VML

Janka Szwykowska przechodzi do VML z Molecular Creative, obejmując stanowisko Associate Creative Director. W VML będzie częścią zespołu realizującego działania dla marki Lech. 

20.02.2025 | Personalia | przeczytano: 501 razy
Lukas Podolski i logo Superbet - obraz na licytacji WOŚP

Historia Lukasa Podolskiego to dowód na to, że romantyzm w futbolu wciąż jest żywy. Mistrz świata po latach wybitnej kariery zakotwiczył w Zabrzu, stając się liderem Górnika. Fani z Górnego Śląska kochają go takiego, jakim jest – prawdziwego, szczerego i nieskończenie ambitnego. Dla tych, którzy są w Lukasa wpatrzeni jak w obrazek, niezwykłą gratką może być aukcja… obrazu z podobizną i autografem kapitana Górnika, który można wylicytować i tym samym wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

22.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Superbet partnerem kanału Meczyki

Nowy rok to idealna okazja do otwarcia nowego rozdziału. I z takiego założenia wyszli szefowie Superbet oraz kanału YouTube Meczyki.pl. Jeden z największych bukmacherów na polskim rynku od początku roku będzie oficjalnym partnerem jednego z najszybciej rozwijających się kanałów o tematyce piłkarskiej na polskim YouTube. – To był dla nas naturalny ruch – mówią zgodnie obie strony.

03.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 533 razy
Superbet przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim

W najbliższą sobotę rozpoczyna się kolejna edycja Pucharu Świata w skokach narciarskich. W mroźnym norweskim Lillehamer Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Piotr Żyła i spółka rozpoczną rywalizację o Kryształową Kulę. Polscy kibice z niecierpliwością czekają na start naszych mistrzów i dwa konkursy w naszym kraju. A o to, by oprawa tych wydarzeń była jeszcze lepsza niż zwykle, znów zadba Superbet, który przedłużył umowę o współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim o kolejne dwa lata.

19.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 462 razy
Mam te ligi rozkminione! Kampania Superbet

Mam te ligi rozkminione! – mówi w najnowszym spocie reklamowym bukmachera Superbet ambasador marki Sławomir Peszko, odnosząc się do obstawiania rozgrywek piłkarskich w niższych ligach w Polsce. Superbet może się pochwalić najszerszą ofertą prematch i live na III oraz IV ligę i wokół tego zbudował oryginalną kampanię, w której nie zabrakło nawet… sterowca.

18.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 408 razy
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik

Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!

03.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 674 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 54)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764