logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Superstacja: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji informuje: KRRiT rozstrzygnęła wnioski o zmianę koncesji polegających na zmianie nazw programów telewizyjnych:

12.12.2023 | przeczytano: 302 razy
Nowe twarze Polsat Games

W marcu br. roku FRENZY zorganizowało casting, którego celem było wyłonienie nowych twarzy dla kanału Polsat Games oraz produkcji realizowanych przez firmę. Do udziału zgłosiło się kilkadziesiąt osób, spośród których wybrano dwie – Ksenię Chlebicką i Agatę Pachole. Ksenia Chlebicka ma już bogate doświadczenie telewizyjne. Brała udział m.in. w pierwszej edycji Top Model, a obecnie jest prezenterką pogody m.in. na kanale Wydarzenia24. Agata Pachole to młoda pasjonatka gamingu i esportu, która zasiliła szeregi redakcji Polsat Games, a z czasem będzie angażowana do coraz ambitniejszych projektów telewizyjnych.

21.04.2022 | przeczytano: 1313 razy
Agnieszka Grzelak rozpoczyna współpracę z agencją We!re Fantasy

Jedna z influencerek o tematyce beauty & travel - Agnieszka Grzelak, nawiązała współpracę z agencją influencerską WE!RE Fantasy. To kolejna gwiazda, która w ostatnim czasie dołączyła do wrocławskiej firmy.

06.04.2022 | przeczytano: 781 razy
Akcja „Media bez wyboru” jednoczy redakcje z całej Polski

W protest wobec projektu wprowadzenia podatku od reklam dla mediów zaangażowali się dziennikarze z całego kraju. Oprócz wielu serwisów internetowych, stacji telewizyjnych i radiowych swoje poparcie dla akcji „Media bez wyboru” wyrazili również wydawcy prasy. 30 dzienników opublikowało wczoraj na pierwszych stronach swoich gazet hasło przewodnie sprzeciwu lub list otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych. Samo działanie tytułów prasowych to dotarcie na poziomie 1,2 mln kontaktów z przekazem - podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

11.02.2021 | przeczytano: 587 razy
List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych

Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzaną pod pretekstem Covid-19.

10.02.2021 | przeczytano: 836 razy (komentarzy: 10)

Istniejąca infrastruktura sieci Plus jest przygotowana na obsłużenie rosnącego w ostatnich dniach ruchu głosowego oraz większej ilości transferowanych danych.

16.03.2020 | przeczytano: 488 razy
Beata Tadla nową prowadzącą Onet Rano

Beata Tadla przejmie stery Onet Rano już w środę, 18 marca. W pozostałe dni program w mobilnym studiu Onetu prowadzą: Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Iwona Kutyna, Odeta Moro, Tomasz Sekielski oraz Piotr Kędzierski.

16.03.2020 | przeczytano: 467 razy
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci

Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.

21.02.2020 | przeczytano: 985 razy
Powołano nową Radę Etyki Public Relations

Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations powołały nową Radę Etyki PR na trzyletnią kadencję obejmującą lata 2019-2022. ZFPR delegował do Rady dwóch reprezentantów agencji członkowskich – Hannę Waśko i Przemysława Mitraszewskiego oraz jednego niezależnego eksperta dr. Łukasza Przybysza. PSPR wzbogacił skład Rady o dwie osoby zrzeszone w tej organizacji – Wojciecha Dąbrówkę oraz Adama Łaszyna.

23.09.2019 | przeczytano: 525 razy
Polsat tnie tematy polityczne w Superstacji. Eliza Michalik rezygnuje

Koniec z poruszaniem tematów politycznych Superstacji. Według dziennikarzy decyzja ma związek z problemami biznesowymi Zygmunta Solorza. O zakończeniu współpracy z należącą do Polsatu telewizją poinformowała Eliza Michalik.

06.06.2019 | przeczytano: 1064 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764