logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Suzuki: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 83
Grupa Polsat Plus w III kwartale 2022 roku: Disney+, Antyweb.pl i Nesobus

W III kwartale br. Grupa Polsat Plus dynamicznie rozwijała się we wszystkich segmentach swojej działalności. Klientom Polsat Box, sieci Plus, Netii i Polsat Box Go zaoferowała oferty z Disney+. Do Grupy Interia dołączył serwis Antyweb.pl, wzmacniając działalność Grupy w obszarze mediów online. Dynamicznie rozwijane były projekty kolejnych farm wiatrowych i konsekwentnie kompletowany pełen łańcuch wartości gospodarki opartej o zielony wodór.

18.11.2022 | przeczytano: 354 razy
Alcalia oficjalną wodą Reprezentacji Polski w Koszykówce

Alcalia została oficjalną wodą i sponsorem reprezentacji Polski koszykarzy i koszykarek. Będzie również partnerem Energa Basket Ligi, LOTTO 3x3 Ligi, Suzuki Pucharu Polski oraz Suzuki Superpucharu Polski. To kolejna forma zaangażowania Grupy Maspex, do której należy marka Alcalia, w rozwój sportu w Polsce. Nawiązanie współpracy zostało ogłoszone podczas  Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbywa się w Zakopanym.

20.10.2022 | przeczytano: 340 razy
Tour po galeriach sztuki z Suzuki Motor Poland

Suzuki Motor Poland po raz kolejny jest partnerem głównym Warsaw Gallery Weekend. Z okazji tego wydarzenia agencja Communication Unlimited opracowała dla Suzuki kampanię pod hasłem „Art of Experience”.

29.09.2022 | przeczytano: 270 razy
Rusza trzecia odsłona reklamy „Suzuki Show”

Co łączy Suzuki Vitarę i Suzuki Jimny? Co Suzuki Motor Poland robi dla rozwoju polskiego sportu? Na te pytania odpowiadają w najnowszej kampanii „Suzuki Show”- Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Kampanię razem z Suzuki przygotowała agencja Communication Unlimited.

22.09.2022 | przeczytano: 355 razy

Netia została jednym ze sponsorów koszykarskiej drużyny Suzuki Arka Gdynia. Logo operatora pojawi się m. in. na parkiecie hali domowej drużyny (Polsat Puls Arena Gdynia) oraz strojach zawodników, którzy niebawem rozpoczną rozgrywki koszykarskiej ekstraklasy w sezonie 2022/2023.

09.09.2022 | przeczytano: 450 razy
Nowa kampania Suzuki Vitara

Suzuki Motor Poland prowadzi kampanię modelu Vitary Strong Hybrid z pełnym napędem hybrydowym.  Za adaptację oryginalnej kampanii Suzuki Motor Corporaction na polski rynek odpowiada agencja Communication Unlimited.

13.04.2022 | przeczytano: 424 razy

Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, integruje się z HubSpot – liderem segmentu marketing automation. W ramach współpracy platform, klienci korzystający z Landingi i HubSpota mogą optymalizować pozyskiwanie leadów za pośrednictwem landing page, a także efektywnie nimi zarządzać. Zalety płynące z synergii tych systemów dostrzegają już polskie firmy, m.in. Verseo czy BusinessWeb.

17.03.2022 | przeczytano: 170 razy
Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z Rafałem Jemielitą i Jarosławem Maznasem

Dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce stworzą PR Team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki, co daje kolejną przestrzeń do tworzenia nowych działań dla agencji marketingowej Communication Unlimited.

21.02.2022 | przeczytano: 345 razy

Suzuki Motor Poland uruchamia na Instagramie nowy profil Suzuki Sport Promotion, który poprowadzi Agencja Communication Unlimited.

21.02.2022 | przeczytano: 221 razy
Maciej Kapuściński nowym marketing managerem w Wolt Polska

Do zespołu Wolt dołączył Maciej Kapuściński, który objął stanowisko marketing managera.

04.01.2022 | przeczytano: 624 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 83)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764