logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synaps: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Agfa na targach Fespa 2024: premiery i rebranding maszyn inkjetowych

Targi Fespa 2024, odbywające się w dniach 19-22 marca br. w Amsterdamie, stały się dla firmy Agfa okazją do zaprezentowania trzech zupełnie nowych maszyn w jej ofercie. Tym samym portfolio rozwiązań belgijskiego producenta, bazujących na technice inkjetowej, zostało znacząco rozszerzone. Firma ogłosiła też rebranding maszyn, oferowanych i promowanych na targach pod wspólnym mottem „Powerful by Nature”. Do Amsterdamu licznie przybyli również klienci z Polski, z myślą o których na stoisku obecne były Adriana Piotrowska – Sales Manager Inkjet Poland i Urszula Gałuszka-Marzecka – Key Account Manager.

03.04.2024 | przeczytano: 313 razy

Synapse to zestaw narzędzi najnowszej generacji, które mają wspierać planowanie i optymalizację kampanii i budowanie długofalowych strategii reklamowych. Pierwsze aplikacje Synapse są już dostępne na naszym rynku.

28.06.2023 | przeczytano: 240 razy
Bartłomiej Topa w nowym Mitsubishi Eclipse Cross Phev

Bartłomiej Topa – znany aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 4 lat, odebrał kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Samochód, poza walorami użytkowymi idealnie wpisuje się w potrzeby chronienia klimatu, które promuje aktor, pomoże również w realizacji serii filmów edukacyjnych upowszechniających ekologiczne zachowania i przedstawiających wyjątkowe zakątki.

28.11.2022 | przeczytano: 351 razy

Już od najbliższej niedzieli, 16 stycznia 2022 r. Anna Piekutowska na stałe prowadzić będzie niedzielną audycję "Poranek Radia TOK FM". Oprócz tego od połowy stycznia zmienią się godziny nadawania lubianych przez słuchaczy programów "Dobra terapia", "Sprawy różne" oraz "Biuletyn rewolucyjny". Wszystkich propozycji Radia TOK FM można też słuchać - niezależnie od aktualnej ramówki - na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.

13.01.2022 | przeczytano: 476 razy
Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Eclipse Cross Phev

Bartłomiej Topa – świetny aktor teatralny i filmowy, który jest ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce od 3 lat, zasiadł właśnie a kierownicą najnowszego modelu spod znaku Trzech Diamentów – Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Wybór tego niskoemisyjnego modelu podkreśla dbałość aktora o środowisko naturalne a nowe Mitsubishi pomoże w realizacji serii filmów edukacyjnych promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.

21.06.2021 | przeczytano: 613 razy
Bartłomiej Topa ambasadorem Mitsubishi Outlander Phev 2020

Bartłomiej Topa – wybitny aktor teatralny i filmowy, został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV. Ten innowacyjny, przyjazny środowisku pojazd podkreśla sposób życia i wartości, którymi na codzień kieruje się aktor. Nowe Mitsubishi posłuży do realizacji cyklu filmów promujących ekologiczne zachowania i przedsięwzięcia.

12.05.2020 | przeczytano: 827 razy
Papier syntetyczny Synaps – w zgodzie ze środowiskiem

Synaps, mimo że jest papierem syntetycznym, w procesie produkcji oraz w czasie użytkowania wywiera minimalny wpływ na środowisko naturalne. Jest to produkt 100% PET, więc poddaje się recyclingowi.

31.03.2020 | przeczytano: 704 razy
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi

Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego auta przekazał aktorowi prezes polskiej filii MMC pan Yasuyuki Oyama.

19.03.2019 | przeczytano: 764 razy

W kwietniu Magda Garska objęła stanowisko szefa produkcji CUT CUT Production House. Z produkcją telewizyjną związana jest od 14 lat. Karierę rozpoczęła od działu produkcji w agencji PZL. Przez ostatnie 2 lata szefowała konkursowi dla młodych reżyserów Papaya Young Directors, rozwijała również butik kreatywny storystore.

15.04.2016 | przeczytano: 828 razy
Druk i augmented reality w kalendarzu VIP Agfa Graphics 2016

Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa Graphics, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych, stał się już tradycją. Jego najnowsza edycja – jak co roku – stanowi połączenie kreatywnych projektów, unikalnych zdjęć, najwyższej jakości drukowania oraz wysublimowanych technik wzbogacania obrazu. Jednocześnie – po raz pierwszy – w kalendarzu zastosowano technologię „augmented reality”, dzięki której jego strony na swój sposób „ożyły”.

11.12.2015 | przeczytano: 1024 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764