logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Synergic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72

„dePresja – bliżej, niż myślisz”, to hasło tegorocznej odsłony kampanii „Stop depresji”, które trafi na autobusy miejskie w Warszawie. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ważny społecznie problem i propagowanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania.

25.02.2022 | przeczytano: 455 razy

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

26.11.2021 | przeczytano: 929 razy
Synergic wprowadził zmiany w zarządzie

W lipcu nastąpiły istotne zmiany w Synergic Sp. z o.o. – jednej z czołowych spółek rynku reklamy OOH (out of home). Funkcję prezesa objął współzałożyciel i pomysłodawca Synergic – Paweł Orłowski. Członkiem Zarządu odpowiedzianym za finanse (CFO) został Wojciech Byj – doświadczony manager inwestycyjny, a Dyrektorem Sprzedaży jest Piotr Luberadzki, który dołączył do Synergic w październiku 2019 roku, a z rynkiem reklamy zewnętrznej związany jest od blisko 20 lat.

28.08.2020 | przeczytano: 1074 razy
Reklama OOH w Polsce 2019 wg IGRZ

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

14.03.2020 | przeczytano: 982 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - III kw. 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

15.11.2019 | przeczytano: 1046 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - II kw. i I półrocze 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w drugim kwartale 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

08.09.2019 | przeczytano: 1116 razy
Wakacyjna kampania OOH Pilsweizer we współpracy z Synergic

Browar Pilsweizer realizuje wizerunkową kampanię reklamową OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. W jednej z głównych ról występuje w niej najnowszy produkt browaru: piwo Pilsvar Marcowe.

08.07.2019 | przeczytano: 805 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce - I kw. 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2019 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Media).

02.06.2019 | przeczytano: 1150 razy
Konferencja Digital Signage już 18 kwietnia w Warszawie

Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 czerwca o godz. 9:00 w Hotelu Novotel w Warszawie.

29.03.2019 | przeczytano: 1196 razy
Reklama zewnętrzna w Polsce: Raport 2018, prognoza 2019

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informacje dotyczące wielkości rynku OOH w Polsce w 2018 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (PublicisMedia). Komunikat IGRZ jest podsumowaniem najważniejszych danych z ubiegłego roku oraz wstępem do naszego głównego RAPORTU OOH2018, który zawierać będzie szczegółowe analizy, komentarze oraz prognozy i zostanie opublikowany pod koniec lutego bieżącego roku.

17.02.2019 | przeczytano: 3428 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764