logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Szkoła Mistrzów Reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8

Prawie dwie trzecie konsumentów na całym świecie kupuje lub bojkotuje markę wyłącznie ze względu na jej poglądy w kwestiach społecznych lub politycznych – wskazuje badanie firmy Edelman. Ponad połowa uważa, że ​​marki mogą zrobić więcej niż rządy, aby rozwiązać problemy społeczne. Na znaczeniu zyskuje więc tzw. cause marketing, czyli marketing sprawy ważnej społecznie.

02.12.2019 | przeczytano: 950 razy
Wygraj akredytację na 21 edycję Festiwalu Golden Drum!

Już w październiku ruszy kolejna, 21-pierwsza edycja jednego z najważniejszych festiwali branży reklamowej – Golden Drum organizowany co roku w Portoroż na Słowenii. Z tej okazji Szkoła Mistrzów Reklamy zorganizowała konkurs, w którym do wygrania będzie pełna akredytacja na to wydarzenia o wartości nawet 1200 Euro[1].

12.08.2014 | przeczytano: 1653 razy
Nowa odsłona kampanii „Hazard. Nie igraj.”Zobacz wideo

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, której celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych, tym razem będzie widoczna w przestrzeni miejskiej dzięki akcji wlepkowej.

30.09.2013 | przeczytano: 6805 razy
Pierwsza ogólnopolska kampania społeczna: Hazard. Nie igraj.

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat.

05.07.2013 | przeczytano: 3130 razy
Łódź: Warsztaty Filmu Reklamowego z markami Frugo i Black

Już 12 stycznia 2013 roku w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki FRUGO i BLACK. Zadaniem uczestników trzydniowych workshopów będzie przygotowanie spotu reklamowego, spełniającego wymagania przedstawionego briefu. Młodzi adepci sztuki filmowej i reklamowej będą musieli zaprzęgnąć do pracy swe szare komórki i wykazać się nie lada inwencją podczas tworzenia projektów. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone!

14.12.2012 | przeczytano: 1231 razy

2 października 2012 roku wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania społeczna pod hasłem „Hazard. Nie igraj”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na ryzyko związane z rozpowszechnianiem gier hazardowych wśród młodzieży oraz na problemy, które wynikają z ich uprawiania.

03.10.2012 | przeczytano: 1402 razy
Warsztaty Filmu Reklamowego w Szkole Mistrzów Reklamy

Szkoła Mistrzów Reklamy oraz firma Zepter International zapraszają na bezpłatne warsztaty filmu reklamowego oraz do udziału w konkursie. W czasie warsztatów będzie można poznać tajniki tworzenia spotów reklamowych – od pomysłu i scenariusza, po reżyserię i postprodukcję. W tym samym czasie będzie można zdobyć atrakcyjne nagrody, gdzie główną wygraną będzie 6677 złotych. Patronem medialnym projektu jest serwis KonkursyKreatywne.pl.

06.07.2012 | przeczytano: 1253 razy

W dniach 18-19.02.2012 oraz 25-26.02.2012 (dwa weekendy) w Warszawie odbędą się kolejne, BEZPŁATNE Warsztaty Filmu Reklamowego we współpracy z IKEA. Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają zająć się tworzeniem filmów reklamowych.

27.01.2012 | przeczytano: 1724 razy (komentarzy: 2)
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764