logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T‑mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Internet domowy za złotówkę w kampanii T‑mobile

Ile ludzi, tyle sposobów na spędzanie czasu w domu. Bez względu na to, jak bardzo zmieniło się nasze życie w okresie pandemii, wciąż możemy robić to, co lubimy, i to bez wychodzenia z domu. Trudno jednak wyobrazić sobie taką możliwość bez internetu, bo „bez internetu, jak bez prądu”. O tym właśnie T‑Mobile opowiada w najnowszej kampanii, promującej usługę szybkiego internetu domowego i światłowodu za złotówkę miesięcznie przez dwa miesiące.

14.04.2020 | przeczytano: 734 razy
„Jesteśmy dla Ciebie”– zdalnie przygotowana kampania reklamowa T‑mobile

Plan dnia Polaków kilka tygodni temu stanął na głowie. Choć budynki biur, szkół i przedszkoli pozostały na swoim miejscu, to czas, który tam spędzaliśmy, przeniósł się w całości do naszych domów. A my musimy to sobie wszystko na nowo poukładać. O tym właśnie opowiada najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile, która również – od początku do końca – powstała w domowym zaciszu wszystkich zaangażowanych w nią osób.

30.03.2020 | przeczytano: 1224 razy
Nowa odsłona kampanii „Bez nonsensów” w T‑mobile dla firm

Startuje kolejna odsłoną kampanii reklamowej T‑Mobile promująca ofertę MagentaBIZNES oraz nowe smartfony Samsung w supercenach.

09.03.2020 | przeczytano: 737 razy
Gwarancja najlepszej sieci albo zwrot pieniędzy - kampania T‑mobile

Samochód przed zakupem możemy przetestować w ramach jazdy próbnej, ubrania możemy przymierzyć i zwrócić. Dlaczego inaczej miałoby być w przypadku oferty telefonii komórkowej? T‑Mobile udowadnia, że w najlepszej sieci wcale nie musi tak być. Od teraz nowi klienci magentowego operatora mogą zrezygnować z oferty w ciągu 30 dni i otrzymać pełny zwrot kosztów.

17.02.2020 | przeczytano: 889 razy

20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska aktywnie wspiera takie inicjatywy.

22.11.2019 | przeczytano: 366 razy
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną

Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W pierwszej z nich T‑Mobile podkreśla, jak ważna w okresie świątecznym jest możliwość kontaktu z najbliższymi. W drugiej klienci mogą zapoznać się z wyjątkową ofertą produktową z olbrzymimi obniżkami cen urządzeń.

15.11.2019 | przeczytano: 575 razy
Amazon Prime Video w ofercie T‑mobile

Jako pierwszy spośród polskich operatorów T‑Mobile wprowadza do swojej oferty usługę Amazon Prime Video. To kolejna platforma wideo, którą operator włącza do starannie wyselekcjonowanej oferty rozrywkowej, rozwijając podejście oferowania klientom nie wszystkiego, co dostępne, ale tego, co najlepsze. T‑Mobile udostępni aplikację Prime Video również na swoim dekoderze. Usługa jest dostępna od 2 października 2019 roku.

04.10.2019 | przeczytano: 374 razy
Zagadkowe murale T‑mobile w Warszawie

Malowidła naskalne z Altamiry i Lascaux, wybitne freski Michała Anioła, uliczne graffiti czy zaangażowany społecznie street art Banksy’ego – naścienne obrazy towarzyszą naszej kulturze od paleolitu po dziś dzień. Od tego tygodnia wachlarz malowideł w przestrzeni publicznej poszerzył się o dwa murale T‑Mobile, na których mieszkańcy Warszawy mogą rozpoznać bohaterów seriali Netflix.

20.09.2019 | przeczytano: 2453 razy
Bez nonsensów: Firmowa kampania T‑mobile

T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.

13.09.2019 | przeczytano: 1101 razy
To nonsens, że rozrywka wysiada: Nowa odsłona kampanii T‑Mobile

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.

28.06.2019 | przeczytano: 1340 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764