logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

T-mobile: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 70
Rusza nowa kampania T-mobile

Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której dzielimy się tym przesłaniem, promując także najnowsze taryfy T‑Mobile z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie.

28.01.2022 | przeczytano: 105 razy
Mural T-mobile promuje różnorodność i oczyszcza powietrze

Czy kampania rekrutacyjna jednej firmy może pomóc miastu i jego mieszkańcom? T‑Mobile udowadnia, że tak! W centrum Warszawy operator właśnie odsłonił mural, który pomaga oczyszczać powietrze ze szkodliwych substancji, a przy okazji – zachęca do rozwoju kariery w magentowych barwach.

10.12.2021 | przeczytano: 269 razy
Wczoraj & Jutro –program T-mobile z udziałem postaci sztuki, sportu i internetu

Rusza nowa seria T‑Mobile „Wczoraj & Jutro”. W 10-odcinkowym programie znane postaci polskiego świata kultury, nauki i sportu, w tym m.in. Małgorzata Halber, Robert Korzeniowski, Karol Wójcicki czy Michał Piróg, a także przedstawiciele generacji Z i eksperci T‑Mobile Polska opowiadają o tym, co czeka nas w nadchodzącej przyszłości. Goście robią również przegląd zmian, które w ostatnich latach dokonały się na naszych oczach. Nowy format stanowi część projektu „Człowiek 2040”, w którym T‑Mobile wraz z analitykami Polityki Insight oraz na podstawie setek badań i trendów przewiduje, jak może wyglądać nasze życie w 2040 roku. Pierwsze odcinki cyklu „Wczoraj & Jutro” można już oglądać na kanałach YouTube i Facebook T‑Mobile Polska oraz w specjalnej sekcji portalu Wirtualna Polska.

19.11.2021 | przeczytano: 522 razy
Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-mobile

Święta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii – jednak to właśnie te więzi tworzą atmosferę Świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów, aż po idealnie udekorowana choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. I właśnie taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej „Bądźmy bliżej w te święta”, która rusza 12 listopada.

13.11.2021 | przeczytano: 286 razy
T-mobile z kampanią promującą nielimitowany internet domowy

Praca, nauka, kontakty z bliskimi – to tylko kilka powodów, dla których niezawodny internet w domu jest po prostu niezbędny. I choć jego istotna funkcja w życiu każdego z nas pozostaje oczywista, nieoczywisty bywa już bezproblemowy dostęp do usług sieciowych. Tego kłopotu nie mają jednak klienci T-Mobile – niezależnie od tego, gdzie mieszkają, w ramach naszej rozbudowanej oferty internetu domowego dobierzemy im najlepszą technologię oraz – jeśli jest to potrzebne – dodatkowe rozwiązania, takie jak wzmacniacze sygnału. A wszystko to już od 40 zł miesięcznie. Dziś startujemy z szeroką kampanią promującą tę właśnie ofertę, aby informacja o naszej propozycji dotarła do wsi, miast i miasteczek na terenie całego kraju. Słowem – wszędzie tam, gdzie możemy dostarczyć usługi internetu.

03.09.2021 | przeczytano: 358 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2021

Przewodniczącym Jury XIX edycji Złotych Spinaczy został Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez International), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Łukasz Malczewski (d*fusion communication) oraz Mariusz Wawer (3M).

18.08.2021 | przeczytano: 756 razy
„Śmigaj w najszybszej sieci!” – rusza kampania reklamowa oferty T-mobile na kartę

Latem chętniej próbujemy nowych rzeczy i nie chcemy martwić się przyziemnymi sprawami. W T-Mobile doskonale to rozumiemy, dlatego w połowie czerwca klienci taryfy GO! na kartę otrzymali od nas w prezencie aż 100 GB do wykorzystania przez 60 dni – wystarczy doładować swoje konto w aplikacji i śmigać w najszybszej sieci. A już jutro w internecie startuje kampania reklamowa ze spotem promocji, który od 29 czerwca będzie emitowany również w telewizji.

25.06.2021 | przeczytano: 281 razy
T-mobile i Billie Eilish w kampanii „Futureproof” promują rozwój zawodowy generacji Z

Aż 69% młodych Polek i Polaków w wieku 16-26 lat deklaruje, że jest zaniepokojonych swoimi perspektywami związanymi z przyszłą pracą. Właśnie dlatego razem z Grupą Deutsche Telekom startujemy z kampanią „Futureproof”, której celem jest pomoc w wyborze kierunku kariery zawodowej generacji Z, odkryciu talentów i kompetencji, a także zainspirowanie młodych osób. W inicjatywę włączyła się również amerykańska piosenkarka Billie Eilish, która już w zeszłym roku wzięła udział w kampanii Grupy Deutsche Telekom, obalającej stereotypy na temat „zetek”.

21.05.2021 | przeczytano: 330 razy
Startuje kampania mistrzowskich Mix Box-ów od T-mobile

Urodziny, Dzień Dziecka, a może zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej? Każda okazja jest dobra, by wywołać uśmiech na twarzy dziecka. Dla tych, którzy szukają pomysłu na prezent dla najmłodszych, od 6 maja w ofercie mamy coś, co z pewnością przypadnie do gustu młodym fanom sportu – mistrzowski MIX BOX ze sportowymi gadżetami. Dziś z kolei rozpoczynamy kampanię reklamową poświęcona właśnie tym zestawom. Spoty będą emitowane w telewizji i internecie.

21.05.2021 | przeczytano: 448 razy
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym

W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą rozwiązania ofertowe marki jako odpowiedź na historie i bolączki klientów. Jak to w prawdziwym życiu, również i tu znajdzie się miejsce na sporą dozę humoru. Pierwsze produkcje są już emitowane w telewizji, internecie i social mediach.

14.05.2021 | przeczytano: 589 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 70)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764