logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBWA PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Kerris Group z Communication Managerem

Do zespołu KERRIS Group dołączyła Marta Święcicka, obejmując stanowisko Communication Manager. Wcześniej była związana z Focus Media Group jako PR Manager.

31.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 444 razy
Focus Media Group z PR Managerem

Do Focus Media Group dołączyła Marta Święcicka, obejmując stanowisko PR Manager. Przez ostatnie 2,5 roku pracowała w grupie marketingowej Walk jako Communication Manager.

30.08.2018 | Świat mediów | przeczytano: 587 razy
Wojtech i Reneusz  – nowa kampania wizerunkowa Saturna

Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już dziś startuje kampania radiowa, a dzień później, 9 listopada, telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.

08.11.2016 | Z rynku | przeczytano: 1152 razy
MAB z kampanią dla nowego BMW Individual serii 7

Agencja MAB przygotowała kolejną kampanię dla marki BMW. Działania wspierają komunikację BMW Individual – kolekcji luksusowych opcji wyposażenia, dostępnych dla nowego BMW serii 7 i innych wybranych modeli BMW.

09.04.2016 | Z rynku | przeczytano: 1297 razy
Nowy Communication Manager w Walk

Marta Święcicka rozpoczęła pracę jako Communication Manager w Grupie WALK. Wcześniej była związana m.in. z TBWA PR i Synertime.

01.03.2016 | Z rynku | przeczytano: 605 razy
Nestlé Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”

Marka Nestlé Pure Life z portfolio Nestlé Waters zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiego programu „Wybieram Wodę”, organizowanego przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca o współpracy w ramach programu PTD.

05.10.2015 | Z rynku | przeczytano: 4156 razy
TBWA, TBWA PR i Mediacom łączą siły dla Amnesty International

Agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem „Wolność-Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR oraz domem mediowym MediaCom Warszawa

19.05.2015 | Z rynku | przeczytano: 1188 razy
Nowy Manager w zespole TBWA PR

Grzegorz Stańczuk dołączył do zespołu TBWA PR. Jako Account Manager wzmocnił dział Consumer PR. Grzegorz będzie odpowiedzialny za nadzorowanie zespołu brandowego w codziennej dla Klientów Agencji oraz za projekty sponsoringowe i PR sportowy.

06.10.2014 | Z rynku | przeczytano: 759 razy
Żywcowe decyzje w piwnej kampanii crowdsourcingowej

Piwny świat pełen jest różnorodnych smaków i aromatów. Żywiec, chcąc przybliżyć je swoim konsumentom, oddał w ich ręce trzy piwne warianty – Bocka, Marcowe i Białe. 14 kwietnia rozpoczęły one rywalizację o uznanie konsumentów w największej w polskiej branży piwnej akcji crowdsourcingowejWyborach Żywieckich.

16.04.2014 | Z rynku | przeczytano: 1126 razy
Kampania na 15. urodziny Media Markt

Sieć Media Markt wystartowała z kampanią urodzinową. Z okazji 15 rocznicy obecności w Polsce marka przygotowała akcję promocyjną “Urodzinowe okazje na 15 lat Media Markt” oraz poświęconą jej kampanię rekamową.

06.09.2013 | Z rynku | przeczytano: 2480 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764