logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBWA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 121
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 636 razy
Klépierre z kampanią wizerunkową centrów handlowych

Klépierre, europejski lider centrów handlowych, prezentuje nową linię kreatywną „Zawsze coś do odkrycia” w kampaniach komunikacyjnych skierowanych do klientów w ponad 100 swoich centrach handlowych.

16.10.2023 | przeczytano: 506 razy (komentarzy: 1)
Damian Kitowski awansował na stanowisko Regional Creative Director w VMLY&R Poland

Damian Kitowski stanął na czele kilkunastoosobowego regionalnego zespołu kreatywnego przygotowującego komunikację na 19 rynkach europejskich dla jednego z klientów sieci WPP. Zespół ściśle pracuje z biurami sieci WPP m.in. w Londynie, Paryżu, Düsseldorfie, Rzymie i Madrycie.

14.09.2023 | przeczytano: 662 razy
Maciej Sitek Senior Account Managerem w agencji Chapter1, obsłuży markę Lech Pils

Do zespołu poznańskiej agencji Chapter1 wrócił Maciej Sitek, na stanowisko Senior Account Managera i będzie obsługiwał markę Lech Pils (Kompania Piwowarska). W Chapter1 pracował już w latach 2018-2020, zajmując się obsługą takich marek jak: Uber, Volkswagen, Vileda i właśnie wspomniany Lech Pils.

16.06.2023 | przeczytano: 534 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

01.06.2023 | przeczytano: 841 razy
Magdalena Michałek-Mudło wraca do agencji Green Parrot

Magdalena Michałek - Mudło wróciła do zespołu agencji marketingowej Green Parrot po 4 latach przerwy. Jako Social Media Team Leaderka będzie zarządzać działem specjalistów od mediów społecznościowych. Wcześniej pracowała m.in. dla 1000ideas i TBWA/Worldwide.

19.05.2023 | przeczytano: 853 razy
Bogusław Piotrowski dołącza do agencji Chapter1, jako Senior Art Director

Dział kreatywny poznańskiej agencji Chapter1 wzmocnił Bogusław Piotrowski, dołączając do niej na stanowisko Senior Art Director. Wcześniej pracował m.in. w TBWA/ Tequila.

24.04.2023 | przeczytano: 482 razy
Awanse w dziale kreacji VMLY&R

Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.

27.05.2022 | przeczytano: 1446 razy
Nowy Art Director w agencji Valkea

Do zespołu Valkea dołączył Konrad Zdziarski. Objął stanowisko Senior Art Directora i Team Leadera zarządzającego pracą jednego z działów graficznych agencji.

30.03.2022 | przeczytano: 468 razy
Nowe trofea festiwalu Goldem Drum w duchu zrównoważonego rozwoju

Gdy w zeszłym roku świat zmagał się z pierwszymi falami pandemii, organizatory festiwalu Golden Drum ze słoweńskiej Izby Reklamy pracowali nad odświeżeniem formuły konkursu, któremu ma przyświecać idea zrównoważonej przyszłości. Jednym z kluczowych aspektów były trofea – najbardziej widoczne i namacalne symbole wydarzenia. Zgodnie z tegorocznym hasłem „Re:start the future”, zespół Golden Drum z dumą prezentuje nowe statuetki, zaprojektowanez uwzględnieniem kluczowych dla naszych czasów kwestii – wyzwań środowiskowych. Tegoroczni laureaci otrzymają trofea, które powstały w duchu zrównoważonego rozwoju.

30.09.2021 | przeczytano: 619 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 121)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764