logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TEEKANNE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 19
Wystartowała kampania Teekanee w Europie Wschodniej

Insignia odpowiada za kreację oraz nadzór kreatywny i produkcyjny kampanii TEEKANNE. Spoty telewizyjne pod hasłem „I feel fruits!” pojawiły się aż na czterech europejskich rynkach – w Serbii, Słowenii, Czechach i na Słowacji. W Polsce kampania obejmuje działania digital. Realizacja kampanii to wynik wygranego przetargu, przeprowadzonego przez austriacką centralę marki.

31.01.2022 | przeczytano: 362 razy
Teekanne rozpoczyna sezon z odświeżonym wizerunkiem

Marka TEEKANNE, istniejąca od 1882 roku, rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Już teraz, na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach, widnieje nowy, nowoczesny logotyp.

06.11.2018 | przeczytano: 1423 razy
Teekanne i Aquaphor we wspólnej akcji promocyjnej na Dzień Matki

Od 18 maja w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce dostępne będą specjalne zestawy przygotowane przez markę Aquaphor i TEEKANNE. W środku, oprócz dzbanka Jasper i specjalnej książki poświęconej dietom, kupujący znajdą herbatkę TEEKANNE Detox&Slim.

18.05.2018 | przeczytano: 492 razy
365PR poszerza zespół

Pod koniec roku 365PR, ​​należąca do grupy 365agencja, wzmocniła swój zespół. Do firmy dołączyła Zuzanna Motaska, która objęła stanowisko Social Media Specialist oraz Joanna Stryczniewicz, zatrudniona jako PR Specialist.

11.01.2018 | przeczytano: 666 razy
Wystartowała kampania reklamowa Teekanne

4 grudnia ruszyła kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. Spoty zostaną wyemitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - Telewizji Polskiej, TVN oraz w Polsacie.

12.12.2017 | przeczytano: 589 razy

Ogniochron S.A., lider na rynku podręcznego sprzętu gaśniczego w Polsce, rozpoczął współpracę z 365 agencja. W ramach kontraktu specjaliści krakowskiej agencji odpowiadają za komunikację marki Gaśnice Domowe w mediach społecznościowych oraz działania PR i e-PR firmy.

09.03.2017 | przeczytano: 563 razy

Od stycznia 2017 roku na stanowisko Managing Directora awansowała Anna Dziedzic. Do zespołu dołączyła również Aleksandra Lągawa jako PR Manager.

03.01.2017 | przeczytano: 762 razy
Czarne herbaty Teekanne debiutują w nowej odsłonie

Wraz z rozpoczęciem sezonu herbacianego marka TEEKANNE rozpoczęła proces wprowadzania na półki sklepowe produktów w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Największe zmiany dotyczą opakowań herbat czarnych, które jeszcze w tym miesiącu zadebiutują w sprzedaży.

25.11.2016 | przeczytano: 465 razy

Zespół 365PR, marki 365 agencja specjalizującej się w komunikacji wizerunkowej, od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.

22.06.2016 | przeczytano: 434 razy

Od kwietnia 2016 roku do grona klientów 365 PR, marki 365 agencja, dołączyła Galeria Katowicka. Jedno z najbardziej innowacyjnych centrów handlowych w Europie powierzyło agencji obsługę z zakresu public relations.

28.04.2016 | przeczytano: 775 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 19)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764