logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TELESCOPE: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Kampania społeczna „Od początku”

66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.

14.06.2019 | przeczytano: 814 razy
Opornografii.pl – nowy portal i kampania STS

Zbyt łatwy dostęp dzieci do internetowej pornografii to problem społeczny, o którym nie można już milczeć. Zjawisko przybiera rozmiary pandemii – ostrzegają specjaliści. Stowarzyszenie Twoja Sprawa uruchamia nowy portal oPornografii.pl oraz kampanię społeczną skierowaną do rodziców i specjalistów.

19.09.2018 | przeczytano: 470 razy
Rusza VII edycja kampanii „SM - walcz o siebie”

W SM, wszystkie podejmowane działania są nakierowane na zahamowanie postępu choroby, by utrzymać pacjentów jak najdłużej w dobrej sprawności. Zarówno badania, jak i praktyka kliniczna pokazują, że największy sens ma wczesne leczenie, bo daje najlepsze efekty terapeutyczne. W maju rusza kolejna, VII już edycja kampanii SM – WALCZ O SIEBIE.  To Twój czas, Twoje życie! - to główny przekaz kampanii na rok 2018.

14.05.2018 | przeczytano: 725 razy
V edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”

W maju rusza kolejna, V już edycja kampanii „SM - Walcz o siebie”. „Nie wolno się zatrzymywać, świat idzie do przodu, musimy dotrzymywać mu kroku i walczyć o siebie coraz skuteczniej”- to główny przekaz kampanii na rok 2016.

04.05.2016 | przeczytano: 1343 razy
Rusza IV edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”

Czy biegła księgowa musi biegać? Czy idealnej mamie może zakręcić się w głowie? Życie ze stwardnieniem rozsianym (SM) to nie wyrok. Lecz czy polskie społeczeństwo ma tego świadomość? Wśród chorych są zarówno idealni rodzice, jak i idealni pracownicy. Czy SM musi ich dyskwalifikować? W maju rusza kolejna, IV już edycja kampanii „SM – Walcz 
o siebie”!

04.05.2015 | przeczytano: 994 razy
25 lat Konwencji o Prawach Dziecka: nowa kampania RPD

25 lat temu uchwalono Konwencję o Prawach Dziecka. W związku z tą rocznicą Rzecznika Praw Dziecka przypomina w kampanii zrealizowanej przez agencję Telescope o prawie dziecka do szacunku.

05.11.2014 | przeczytano: 1711 razy
Druga odsłona kampanii „Jestem mamy i taty”

Cierpię kiedy obrażasz moją mamę , Ranisz mnie kiedy szydzisz z mojego taty - te słowa padają z ust dzieci, bohaterów spotu, promującego drugą odsłonę kampanii Rzecznika Praw DzieckaJestem mamy i taty”, która ma zwrócić uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy rozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przekaz ma także przypomnieć opiekunom, że odbieranie dziecku możliwości kontaktu z którymkolwiek rodzicem, uderza bezpośrednio w sferę emocjonalną najmłodszych.

02.06.2014 | przeczytano: 797 razy
Trzecia edycja kampanii „SM – Walcz o siebie”

Determinacja, odwaga, wytrwałość – to cechy, które powinny charakteryzować każdego sportowca. Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że życie ze stwardnieniem rozsianym (SM) skłania osoby chore do podejmowania równie zaciętej walki o złoty medal, który dla jednych pacjentów oznacza utrzymanie dotychczasowej sprawności, a dla innych możliwość samodzielnego wykonywania prostych, codziennych czynności?

05.05.2014 | przeczytano: 1053 razy

Na polskim rynku agencji reklamowych pojawiła się nowa marka, Abanana. Zespół kreatywny wyodrębniony został z interaktywnej agencji Eura7 i oferuje działania promujące marki w mediach tradycyjnych i cyfrowych. Współpraca obu agencji pozwala na kompleksowość obsługi, od momentu narodzin pomysłu, aż po jego wdrożenie i zaraportowanie.

15.11.2013 | przeczytano: 970 razy
Nagrody Effie 2013: podsumowanie i pełna lista laureatów

Nagroda Grand Prix, 6 Złotych Effie, 13 Srebrnych Effie i 19 Brązowych Effie – tak w skrócie zakończyła 14 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, XIV gala rozdania nagród Effie.

21.10.2013 | przeczytano: 4779 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764