logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TIER: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Nina Wadowska PR Managerem Blue Media

Od początku grudnia stanowisko PR Managera w Blue Media pełni Nina Wadowska, która w ramach swoich obowiązków będzie odpowiadała za działania public relations firmy, w tym strategię komunikacji i współpracę z mediami oraz wsparcie działu komunikacji wewnętrznej. To nowe stanowisko w ramach struktur Blue Media.

21.12.2022 | przeczytano: 852 razy
Mural Tier zaprojektowany przez krakowską artystkę

Mural to kolejna odsłona zainicjowanej w maju globalnej kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Tym razem marka TIER postanowiła ozdobić ścianę jednego z budynków mieszkalnych w Krakowie na której pojawił się mural z motywem zwierzęcym. Autorką kreacji znajdującej się przy ul. Płaszowskiej 42 jest Justyna Stoszek – interdyscyplinarna artystka i krakowianka. Projekt, utrzymany w charakterystycznej dla twórczyni estetyce graficzno-malarskiej, przedstawia wilka szarego – bohatera kampanii TIER, który jest jednym z głosów zwierzęcego manifestu.

18.07.2022 | przeczytano: 518 razy
Huawei wzmacnia dział marketingu

Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.

01.07.2022 | przeczytano: 972 razy
Tier prezentuje swój mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

21.06.2022 | przeczytano: 788 razy
Streetcom ponownie dla Tier

Agencja Streetcom zrealizuje wakacyjną odsłonę kampanii dla operatora miejskich hulajnóg – firmy TIER. Streetcom odpowiada za przygotowanie działań z obszaru Influencer Marketingu, których strategicznym elementem jest współpraca z Make Life Harder.

14.06.2022 | przeczytano: 1261 razy
Europejska kampania edukacyjna Tier dla użytkowników e-hulajnóg

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, „wjeżdża” do polskich miast z nową kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki i kreatywnie sięgająca po motyw zwierząt, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. Motyw zwierząt pojawia się w kampanii jako wzór do naśladowania i inspiracja do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których wszyscy dbają o wspólne dobro społeczności.

10.05.2022 | przeczytano: 677 razy
Złote Spinacze 2021 rozdane

Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 25 Złotych, 35 Srebrnych oraz 40 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 24/7Communication.

06.12.2021 | przeczytano: 1280 razy
Grupa Streetcom wygrała przetarg dla marki Tier

Streetcom dla nowego operatora e-hulajnóg w Polsce, firmy TIER prowadzi kompleksową kampanię w oparciu o działania z influencerami. W pierwszym etapie - z wykorzystaniem micro influencerów FameShop. Celem realizowanych działań jest zwiększenie istnienia marki TIER w świadomości grupy docelowej.

02.12.2021 | przeczytano: 1282 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021

Spośród rekordowej liczby 397 zgłoszeń w XIX edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 111, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7 nominacji).

07.10.2021 | przeczytano: 940 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764