logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TLC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 37

TVN Warner Bros. Discovery celebruje Miesiąc Dumy. Polski lider rynku medialnego dołącza do globalnych obchodów Pride Month w Warner Bros. Discovery i organizuje liczne inicjatywy wewnętrzne – m.in. wspólne szycie flag sojuszniczych czy warsztaty na temat inkluzywności. Miesiąc Dumy będzie obfitować także w propozycje programowe dla widowni – m.in. premiery oraz specjalne kolekcje tematyczne filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ w Playerze, HBO Max, Vod.pl oraz TVN24 GO. Realizowane działania są elementem misji Diversity, Equity & Inclusion w TVN WBD – firmie, która na co dzień propaguje kulturę otwartości i szacunku.

02.06.2023 | przeczytano: 300 razy
Jesienna oferta programowa TVN Warner Bros. Discovery

TVN Warner Bros. Discovery oferuje widzom najbardziej zróżnicowaną i kompletną ofertę programową.  Od telewizji, przez serwisy streamingowe, aż do produkcji kinowych. Najlepsze seriale, rozrywka, sport, newsy, programy lifestylowe, filmowe nowości, produkcje dokumentalne i audycje dla dzieci są tej jesieni na wyciągnięcie ręki.

26.08.2022 | przeczytano: 613 razy
„Ciałotwórczyni” – nowy program medyczny od 20 lipca w TLC

„Ciałotwórczyni” odsłania przed widzami TLC kulisy anaplastologii. Ten niezwykły program przedstawia losy Allison Vest, która dzięki swoim unikalnym umiejętnościom, tworzy realistyczne protezy różnych części ciała i odmienia życie swoich pacjentów. Tajniki rekonstrukcji i transformacji ciała od środy 20 lipca na antenie kanału TLC.

15.07.2022 | przeczytano: 589 razy

W wyniku połączenia Discovery i WarnerMedia powstało Warner Bros. Discovery – globalny lider treści rozrywkowych i usług streamingowych

15.04.2022 | przeczytano: 568 razy
Brandtime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime wraz ze swoim nowym klientem – marką Dr.Oetker, podpowiada jak perfekcyjnie przygotować się do świąt. Wszystko za sprawą specjalnego odcinka „Patent na święta”, emitowanego na antenie TVN, TVN Style, a także TLC i Food Network.

20.12.2021 | przeczytano: 631 razy
TVN Grupa Discovery liderem rynku w listopadzie

TVN Grupa Discovery niezmiennie utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku, z miesiąca na miesiąc zwiększając łączny udział w rynku telewizyjnym. TVN był w listopadzie najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce, a poszczególne kanały nadawcy zajęły pozycję lidera w kluczowych kategoriach tematycznych: TVN Style w kategorii lifestyle, TVN Turbo wśród kanałów factual, a TVN24 w grupie kanałów newsowych. Niezwykłą popularnością cieszą się zarówno programy emitowane w kanałach telewizyjnych, jak i produkcje własne serwisu Player. O silnej pozycji TVN Grupa Discovery świadczy także tytuł Biura Reklamy 2021 przyznany TVN Media przez magazyn „Media & Marketing Polska”.

03.12.2021 | przeczytano: 460 razy

TVN Grupa Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku. Łącznie aż osiem kanałów z grupy odnotowało wzrosty udziałów w porównaniu z rokiem 2020 (16-49). TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce. TVN24 niezmiennie zajmuje pozycję najpopularniejszej telewizji informacyjnej w kraju, a kanał TVN7 świetnie radzi sobie w grupie największych kanałów telewizyjnych „Big 5”. Również poszczególne programy nadawcy osiągają doskonałe wyniki;  „Fakty” pozostają najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a „Dzień Dobry TVN” najlepszym programem porannym. Niezwykłą popularnością cieszą się także produkcje własne serwisu Player.

05.11.2021 | przeczytano: 281 razy
Graal wzmacnia działania trade marketingowe

Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala – producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest wysokiej klasy samochód osobowy.

17.09.2020 | przeczytano: 732 razy
Nowy program TLC - „Włoski salon piękności”

Niebanalne, nieugięte, niezniszczalne - takie są kobiety z „Włoskiego salonu piękności”. Lexi Martone to utalentowana stylistka paznokci, której nowatorskie i dopracowane do perfekcji projekty zachwycają nawet najbardziej wymagające klientki. Wraz z siostrą Brią, matką Jennifer i ekscentryczną babcią „Foksy” prowadzi salon piękności Martone na Long Island. Jego sercem jest właśnie ta głośna, ekscentryczna włoska rodzina, która jak każda famiglia, ma swoje wzloty i upadki. Premiera programu „Włoski salon piękności” w niedzielę, 8 grudnia o godz. 18:00 na antenie TLC.

13.12.2019 | przeczytano: 1668 razy
Nowy program „Zdrowie bez recepty” na antenie TLC

W ciągu roku w samej tylko Wielkiej Brytanii przepisuje się pacjentom ponad miliard recept. Jednak przyjmowanie leków obarczone jest skutkami ubocznymi, których większość z nas się nie spodziewa. Niekiedy kończy się to… śmiercią. „Zdrowie bez recepty” to dwuodcinkowy program z pogranicza medycyny i tematów społecznych, który sprawdzi jak bardzo uzależnieni jesteśmy od farmaceutyków, które choroby wyleczymy bez ich pomocy oraz jakie skutki uboczne grożą podczas ich zażywania. Eksperyment poprowadzi doświadczony lekarz, Chris van Tulleken. Pierwszy odcinek nowego programu „Zdrowie bez recepty” już w środę, 16 października o godzinie 21:00 na antenie TLC.

22.10.2019 | przeczytano: 388 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 37)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764