logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TOK FM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 109
Animowany spot wspiera kampanię dostępu Premium Radia Tok FM

Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp Premium Radia TOK FM. Akcję wspiera spot nagrodzony Grand Prix w konkursie dla twórców animacji i motion designerów – Timecode Akcja Animacja. Autorem zwycięskiego wideo jest Bartosz Trojanowski, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.

17.04.2019 | przeczytano: 226 razy
I Love Radio: Radiostacje Agory świętują Dzień Radia

11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju świętują Polski Dzień Radia. W 2019 r. do akcji kolejny raz włączyły się stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Złote Przeboje, Pogoda i Rock Radio.

12.04.2019 | przeczytano: 185 razy
Wyszukaj treści usłyszane w Radiu Tok FM

Radio TOK FM wdrożyło innowacyjny projekt „Search the Radio", dzięki któremu możliwe jest pełnotekstowe wyszukiwanie w treściach audycji radiowych. To pierwsze takie rozwiązanie wprowadzone w europejskich mediach. Prace nad stworzeniem bazy oraz wyszukiwarką, która właśnie została udostępniona na Tokfm.pl, trwały ponad rok i były realizowane dzięki wsparciu z funduszu Google DNI.

05.04.2019 | przeczytano: 105 razy
Edyta Iwaniuk szefem działu wideo „Gazety Wyborczej”

Redakcją wideo „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl od lutego br. kieruje Edyta Iwaniuk. Odpowiada za prowadzenie i zarządzanie zespołem wideo, w tym koordynację pracy reporterów i operatorów, a także za linię redakcyjną, nowości programowe oraz rozwój części newsowej wideo.

15.03.2019 | przeczytano: 114 razy

W ostatnim kwartale 2018 r. Grupa Agora zwiększyła swoje przychody – w głównej mierze dzięki ponad 20-procentowemu wzrostowi wpływów z działalności kinowej, zawdzięczanemu rekordowej frekwencji w kinach i konsekwentnej rozbudowie sieci Helios. Dodatkowo zwiększyły się wpływy Grupy ze sprzedaży wydawnictw, osiągnięte pomimo negatywnych trendów rynkowych. W efekcie Agora poprawiła wyniki operacyjne, zamykając cały rok 2018 z zyskiem netto.

08.03.2019 | przeczytano: 298 razy
„Nasza Europa” – nowy weekendowy magazyn „Gazety Wyborczej

W sobotę, 9 marca br. na rynku pojawi się pierwszy numer magazynu „Nasza Europa” – nowego dodatku „Gazety Wyborczej”, który dostępny będzie raz w tygodniu z weekendowym wydaniem dziennika. Czytelnicy znajdą w nim treści dotyczące zbliżających się wyborów do Parlamentu Europejskiego, analizy, reportaże i rozmowy o tematyce europejskiej oraz przegląd prasy zagranicznej.

08.03.2019 | przeczytano: 121 razy
Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

07.03.2019 | przeczytano: 126 razy
Kino marzeń w kampanii promującej pierwszy multipleks Helios w Warszawie

Dziś – w piątek, 1 lutego br. rozpoczęła się multimedialna kampania promująca pierwsze kino Helios w Warszawie. Największa pod względem liczby obiektów sieć kin w Polsce promuje stołeczny multipleks w prasie, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

01.02.2019 | przeczytano: 286 razy
#Paymeequal – międzypłciowe nierówności płacowe w kampanii społecznej Pracowni_eb

Rozpoczęła się multimediowa kampania społeczna #PayMeEqual, zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. To projekt przygotowany przez Pracownię_EB, agencję należącą do GoldenLine, we współpracy z pracodawcami, inicjatywą UN Global Compact i Państwową Inspekcją Pracy.

07.12.2018 | przeczytano: 301 razy
Poranna rozmowa na żywo już na stałe w ramówce Gazeta.pl

Rozmowy na żywo z najważniejszymi postaciami sceny politycznej, które od połowy października br. codziennie rano można oglądać na Gazeta.pl, będą stałą pozycją w ramówce portalu. Odbywające się każdego ranka spotkania jednego z dwóch dziennikarzy – Łukasza Kijka lub Piotra Maślaka z zaproszonymi gośćmi, dostępne wraz z pisemną relacją live, cieszą się coraz większą popularnością wśród użytkowników Gazeta.pl.

30.11.2018 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 109)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764