logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TTV: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 42
Pierwszy odcinek „Vlogbox. W necie” z wysoką oglądalnością

Nowy program „Vlogbox. W necie” zadebiutował wczoraj na antenie TTV. Pierwszy odcinek był najchętniej oglądanym tego dnia programem w TTV w grupie komercyjnej, zgromadził on 297 095 widzów, a jego udział w rynku wyniósł 6,83%.

08.03.2019 | przeczytano: 169 razy
Codemedia odpowiedzialne za launch Da Grasso w telewizji

Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.

01.02.2019 | przeczytano: 272 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rekordowy rok TTV

Rekordowa passa telewizji TTV trwa. W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.

11.01.2019 | przeczytano: 153 razy

13 stycznia Jurek Owsiak wraz z „najgłośniejszą” Orkiestrą w Polsce ponownie zagra dla potrzebujących! Celem 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Grupa TVN i Discovery Polska po raz trzeci została głównym partnerem telewizyjnym akcji. Relację z tego niezwykłego wydarzenia będzie można oglądać na antenach TVN, TVN24 oraz TTV. Jak zawsze, o godz. 20:00 zabłyśnie „Światełko do nieba”.

21.12.2018 | przeczytano: 342 razy
Nowy serwis internetowy „Dzień Dobry TVN”

Najpopularniejszy program śniadaniowy uruchomił nowy serwis lifestylowy! Wystartowała całkowicie nowa strona dziendobry.tvn.pl, na której użytkownicy będą mogli znaleźć praktyczne porady, ciekawostki z życia gwiazd, przepisy na pyszne dania, a także najnowsze trendy ze świata mody i rozrywki.

07.12.2018 | przeczytano: 150 razy

Start jesiennej ramówki był dla TVN wyjątkowo udany – od dwóch miesięcy kanał jest liderem polskiego rynku telewizyjnego. W październiku antena główna – TVN – zajęła pierwsze miejsce we wszystkich grupach docelowych. Cała grupa TVN i Discovery Polska odnotowała rekordowe wyniki oglądalności.

09.11.2018 | przeczytano: 336 razy
Synergic i Starcom realizują kampanię dla Grupy TVN i Discovery

Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje rozbudowaną kampanię promocyjną trzech programów telewizyjnych dla wybranych stacji z portfolio Grupy TVN i Discovery Polska: Travel Channel, TTV oraz TVN Turbo. Działania zaplanowane do połowy października br. wykorzystują heterogeniczne nośniki reklamowe, dopasowane do zróżnicowanych grup celowych.

28.09.2018 | przeczytano: 314 razy

Sieć hurtowni MAKRO Polska po raz siódmy jest głównym sponsorem polskiej edycji „MasterChefa”, jednego z najbardziej rozpoznawalnych programów kulinarnych na świecie. Zmagania kucharzy-amatorów można oglądać w każdą niedzielę o godz. 20:00 na antenie TVN. Ponadto z produktów MAKRO korzystają uczestnicy „10 zadań specjalnych Michela Morana”, dostępnego na kanale TTV.

13.09.2018 | przeczytano: 196 razy
Tchibo: Projekt Plaża 2018

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN.  Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.

29.08.2018 | przeczytano: 439 razy

Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z czasem możesz wszystko” we współpracy z influencerami. Projekt wystartował z początkiem maja i potrwa do jesieni.

23.05.2018 | przeczytano: 486 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 42)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764