logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Grupa Discovery: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 68
Netia zmienia wizerunek

Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmienia swój wygląd. Oblicze marki ewoluuje i ukazuje cechy, które łączą ją z innymi kluczowymi markami Grupy Polsat Plus. W tym samym czasie premierę ma rewolucyjny dekoder Android TV - Netia Soundbox 4K.

20.02.2024 | przeczytano: 576 razy
Onet Premium & TVN24 GO: wspólny pakiet RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery

Ruszył kolejny projekt RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery, dzięki któremu powstał wspólny pakiet TVN24 GO oraz Onet Premium. W ramach oferty można zakupić pakiet łączący Onet Premium oraz TVN24 GO. Dodatkowo użytkownicy mają możliwość zalogowania się na obu serwisach za pomocą własnych loginów tj. kontem TVN i poprzez O!Konto.

10.10.2023 | przeczytano: 481 razy
Paweł Majorczyk nowym dyrektorem finansowym Grupy Eurozet

Paweł Majorczyk dołącza do zarządu Grupy Eurozet. 9 października obejmie funkcję dyrektora finansowego Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Zastąpi na stanowisku Tomasza Zakrzewskiego, który odchodzi z firmy.

10.10.2023 | przeczytano: 275 razy

Addressable TV, innowacyjne rozwiązanie wprowadzone przez TVN Grupa Discovery, to rewolucja w reklamie telewizyjnej, którą Orange Polska i Value Media wykorzystują w swojej kampanii. Rozwiązanie telewizji adresowalnej umożliwia emisję dedykowanych reklam dopasowanych do indywidualnych charakterystyk odbiorców.

03.10.2022 | przeczytano: 388 razy
Rzeczpospolita ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Rzeczpospolita po trzech miesiącach przerwy powraca na pozycję najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Na wiadomości publikowane przez gazetę dziennikarze innych redakcji powoływali się w sierpniu 2 tys. razy. Drugie miejsce z awansem aż o cztery oczka należy do stacji telewizyjnej TVN24, którą w ubiegłym miesiącu cytowano w innych mediach 1,9 tys. razy. Podium natomiast zamyka serwis internetowy Onet, wspominany w innych tytułach jako źródło w innych tytułach 1,8 tys. razy.

15.09.2022 | przeczytano: 1725 razy

W ramach globalnych zmian w strukturach Warner Bros. Discovery Rafał Ogrodnik obejmie w czerwcu stanowisko dyrektora finansowego i operacyjnego (CFO i COO) Warner Bros. Discovery w Polsce.

03.06.2022 | przeczytano: 712 razy
RMF FM liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w kraju jest RMF FM, na który inne redakcje powoływały się w kwietniu prawie 1,8 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się dziennik Rzeczpospolita, do którego inne tytuły odwołały się 1,7 tys. razy, natomiast podium zamyka Onet również z liczbą 1,7 tys. cytowań. Wzrost o dwie pozycje i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje TVP Info (622 odniesienia).

11.05.2022 | przeczytano: 1137 razy
W pokojach zaginionych mieszka nadzieja... - kampania Playera i Fundacji Itaka

Od piątku 15 kwietnia na antenie kanałów TVN Grupa Discovery i w mediach społecznościowych widzowie mogą zobaczyć trzy poruszające spoty w ramach nowej kampanii Playera i Fundacji ITAKA. „W pokojach zaginionych mieszka nadzieja, która nigdy nie gaśnie” jest kontynuacją akcji społecznej „Nieobecni są wśród nas”, która zadebiutowała w grudniu 2020 r.

22.04.2022 | przeczytano: 752 razy

7-8-9 czerwca po raz kolejny spotkamy się na flagowym wydarzeniu IAB Polska. Forum IAB 2022 od kilkunastu lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Wszystko to w ponad siedemdziesięciu prezentacjach uznanych branżowych ekspertów. Temat przewodni Forum IAB 2022 to: „Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów.”.

08.04.2022 | przeczytano: 638 razy

Marzec 2022 roku upłynął TVN Grupa Discovery pod znakiem sukcesu – główny nadawca na rynku osiągnął udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej, zostając tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych. Stacja TVN (SHR: 8,5%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju trzecią pozycję zajęła stacja TVN24 (SHR: 5,9%), uzyskując najwyższy miesięczny wynik oglądalności w swojej historii. Był to także świetny miesiąc dla innych kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – TVN Style zdobyła pozycję lidera w kategorii stacji lifestylowych, a Eurosport wśród płatnych kanałów sportowych.

08.04.2022 | przeczytano: 505 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 68)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764