logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 74
Marka osobista lidera w branży komunikacji marketingowej - warsztaty

Uczestnicy programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds wzięli udział w warsztatach budowania marki osobistej, przygotowanych przez Antal – Partnera programu, wspierającego rekrutację uczestników. Podczas warsztatów poprowadzonych przez ekspertki Antal – Marylę Aftanasiuk-Lisiecką oraz Agnieszkę Niebutkowską - finaliści programu poznali zasady budowania marki osobistej i kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych.

12.04.2024 | przeczytano: 264 razy
TVN Media Biurem Reklamy Telewizyjnej Roku 2023

Według Raportu Specjalnego „Biura Reklamy”, realizowanego przez Kantar na zlecenie Media Marketing Polska, TVN Media po raz kolejny zostało uznane przez reklamodawców za Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku. Spółka jest liderem we wszystkich badanych obszarach. Ocena na poziomie 4,5 to drugi najwyższy wynik, który osiągnięto na przestrzeni 20 lat realizacji badania. Rekordowy wynik z 2020 roku należał również do TVN Media.

05.12.2023 | przeczytano: 342 razy
Uczestnicy II edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło kilkuetapowy proces selekcji do dwuletniego, bezpłatnego programu liderskiego Marketing Masterminds. Podczas inauguracji poznaliśmy 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Z przemową motywacyjną wystąpił Cezary Stypułkowski, Prezes mBank. To już druga edycja programu, którego celem jest znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju marketingowych talentów.

31.10.2023 | przeczytano: 610 razy
TVN S.A. ukarany za przerwanie reklamą serwisu informacyjnego „Fakty”

W wyniku przeprowadzonego postępowania z urzędu, Przewodniczący KRRiT podjął decyzję o ukaraniu stacji TVN za przerwanie reklamą serwisu informacyjnego „Fakty” w dniu 23 czerwca 2023 r.

27.10.2023 | przeczytano: 465 razy
Marketing Masterminds IAA Polska twórcami gry o mechanizmach działania reklamy

 „Misja Kapibara” to gra edukacyjna w unikalnej formie podcastu, skierowana do uczniów szkół podstawowych, którą pro bono przygotowali uczestnicy pierwszej edycji programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds. Rozwiązując zagadkę kryminalną, dzieci mają szansę zrozumieć mechanizmy i technologie wykorzystywane w komunikacji reklamowej.

23.10.2023 | przeczytano: 558 razy
Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy

Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie świadomości klientów, aby ich pierwszym wyborem podczas podejmowania decyzji zakupowych była właśnie drukarka Canon.

22.09.2023 | przeczytano: 623 razy

Już po raz siódmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media – Sponsorem Strategicznym Konkursu i Gali Effie Awards Poland – realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 100 jurorów Effie – ekspertów w dziedzinie marketingu i efektywnego budowania strategii komunikacji marek – podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.

09.08.2023 | przeczytano: 600 razy

Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.

01.06.2023 | przeczytano: 411 razy
Polsat, TVN i TVP razem w IAA Power Hour

Po raz pierwszy w historii polskiego rynku reklamy, szefowie biur reklamy Polsatu, TVN i TVP zasiedli przy okrągłym stole i rozmawiali o perspektywach reklamy telewizyjnej. Wyjątkowe wydanie IAA POWER HOUR zostało zrealizowane przez IAA Polska w ramach obchodów 30 lat rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz trzech dekad istnienia Stowarzyszenia.

22.05.2023 | przeczytano: 752 razy
Maciej Rudolf: z Grupy USP Zdrowie do Veovee

Do Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączył Maciej Rudolf jako Head of Product. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny m.in. za rozwój produktów i oferty agencji.

18.05.2023 | przeczytano: 528 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 74)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764