logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN Turbo: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 106
Wiosenne okna otwarte w Netia TV

Abonenci usług telewizyjnych Netii, w zależności od posiadanego pakietu, otrzymali bez dodatkowych opłat dostęp do nawet 16 kanałów TV o zróżnicowanej tematyce. Promocyjne okno otwarte potrwa do 5 maja br. Bez dodatkowych opłat w Netia GO dostępny jest natomiast 1. odcinek głośnego serialu Shogun.

30.03.2024 | przeczytano: 428 razy
Warner Bros. Discovery rozszerza europejską ofertę

Spółka Warner Bros. Discovery (WBD) ogłosiła dzisiaj pozyskanie praw do ośmiu serii programów, które zostaną udostępnione w sieciach linearnych na rynku europejskim. Wśród pozyskanych tytułów znalazły się dwie brytyjskie produkcje Prime Video, Amazon Originals - pierwszy i drugi sezon The Grand Tour oraz Clarkson’s Farm. Nowa umowa pozwala poszerzyć ofertę programową WBD w Europie i zapewnia widzom dostęp do bardziej zróżnicowanych treści transmitowanych przez należące do koncernu sieci.

20.02.2024 | przeczytano: 319 razy
Raport O tym się mówi: TOP 10 publikacji w 2023 r.

W 2023 roku najczęściej cytowanym materiałem dziennikarskim, który jednocześnie osiągnął największy zasięg, był materiał Renaty Kijowskiej „Pani Joanna zażyła tabletkę poronną. Do szpitala przyjechali policjanci, zabrali jej laptop i telefon”, który został wyemitowany 18 lipca w „Faktach” TVN – wynika z raportu „O tym się mówi” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) i Radio ZET. Cykliczne zestawienie powstaje w ramach projektu Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. W czołówce również publikacje dziennikarzy Gazety Wyborczej i Onetu.

09.02.2024 | przeczytano: 429 razy
TVN Turbo ma już 20 lat

W piątek 12 grudnia 2003 o 18:00 zaczęło się na dobre. To wtedy wystartował pierwszy w Polsce kanał o tematyce motoryzacyjnej. Od 20 lat TVN Turbo cieszy się zainteresowaniem automaniaków.

13.12.2023 | przeczytano: 627 razy
TVN Warner Bros. Discovery liderem rynku w czerwcu

W czerwcu 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała swoją pozycję jako lider na rynku medialnym. W minionym miesiącu osiągnęła udział na poziomie 24,7% w widowni komercyjnej 20-54. Kanały TVN Warner Bros. Discovery były najczęściej wybieranymi stacjami przez widzów w czerwcu. Stacja TVN po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,5% w grupie 20-54. Widownia największego ogólnotematycznego kanału grupy w pierwszym półroczu 2023 roku zwiększyła się o blisko 3,2% względem analogicznego okresu roku poprzedniego – zarówno w grupie widzów 4+, jak i 20-54. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 4%), jak i w grupie 4+ (SHR 6%). Dla kanału TVN24 BiS był to rekordowy czerwiec w historii (SHR 4+: 0,6%). Swoją kategorię tematyczną z grupie 20-54 zdominował także kanał lifestyle'owy TVN Style (SHR 0,4%). Stacja TVN Turbo zajęła pierwsze miejsce na podium kategorii factual w obu grupach demograficznych (SHR 4+: 0,5%, SHR 20-54: 0,9%).

11.07.2023 | przeczytano: 382 razy
Rafał Pacześ nowym prowadzącym w TVN Turbo

Ruszyły zdjęcia do nowego sezonu „Automaniaka”. Ten najdłużej emitowany program motoryzacyjny w Polsce powróci w nowej odsłonie. Do grona prowadzących, Adama Kornackiego i Patryka Mikiciuka, dołączy Rafał Pacześ. Premiera dwudziestego siódmego sezonu programu już jesienią w TVN Turbo!

30.06.2023 | przeczytano: 533 razy
Drift Masters European Championship w TVN Turbo

Najsłynniejsze wyścigi driftingowe w Europie zawitają do TVN Turbo. Najlepsi kierowcy, popis niezwykłej techniki i brawury. Ekstremalne emocje gwarantowane. Drift Masters European Championship na żywo w sobotę 10 czerwca o 19:00.

09.06.2023 | przeczytano: 444 razy

W maju 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 23,9% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w maju najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,8% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,5%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,2%). Stacja TVN24 BiS zanotowała najlepszy wynik oglądalności w swojej historii (SHR 4+: 0,6%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).

02.06.2023 | przeczytano: 503 razy

W kwietniu 2023 roku grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w kwietniu najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN – najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy – znalazł się na czele rankingu Big5 z SHR na poziomie 8,6% w grupie 20-54. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji informacyjnych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,2% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,1%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,7%). W grupie 20-54 na pierwszym miejscu w swoich kategoriach tematycznych uplasowały się: kanał lifestyle’owy TVN Style (SHR 0,4%) oraz kanał factualowy TVN Turbo (SHR 1%).

05.05.2023 | przeczytano: 382 razy
Gazeta Wyborcza najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), na czele najbardziej opiniotwórczych mediów ze wzrostem aż o siedem oczek względem poprzedniego miesiąca stanął dziennik Gazeta Wyborcza, do którego informacji inne redakcje w kraju odwoływały się w marcu ponad 2,5 tys. razy. Pozycję dalej utrzymała się stacja RMF FM, na którą polskie media powoływały się blisko 2,3 tys. razy. Podium zamyka portal Onet z wynikiem 2,2 tys. cytowań. Z kolei najwyższy awans w rankingu głównym odnotowało radio TOK FM.

25.04.2023 | przeczytano: 1253 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 106)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764