logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1235
Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera

Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.

16.01.2019 | przeczytano: 64 razy
Nowa kampania TV marki Sanytol

W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.

15.01.2019 | przeczytano: 111 razy
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”

Marka Grześki wraca z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej mini wafelków Grześki Tyci. Działania realizowane pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” potrwają od 7 stycznia do końca miesiąca na łamach telewizji.

14.01.2019 | przeczytano: 93 razy
Rekordowy rok TTV

Rekordowa passa telewizji TTV trwa. W mijającym roku stacja zanotowała duży wzrost oglądalności w grupie 4+ i 16 – 49, a w środę 2 stycznia 2019 zanotowała najwyższy dzienny wynik w historii w grupie komercyjnej.

11.01.2019 | przeczytano: 109 razy
Marka Porta Drzwi startuje z konkursem i kampanią

Ruszyła kampania marki Porta Drzwi w ramach konkursu „O!Twórz Mieszkanie”, w którym do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 60tys. zł. Działania promujące akcję prowadzone są w telewizji, prasie, Internecie, w social media marki, a także na kanałach influencerów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 marca 2019 roku.

10.01.2019 | przeczytano: 186 razy
Delecta rozgrzewa tegoroczne ferie zimowe

Ferie zimowe to czas, który wystawia zdrowie całej rodziny na próbę. Sanki, lepienie bałwana, rzucanie się śnieżkami – to tylko niektóre ze sposobów spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu przez dzieci i ich opiekunów. Aby w tym okresie nie dopadło nas niechciane przeziębienie,  marka Delecta zachęca do przygotowania całej rodzinie pysznego kisielu, który ma nie tylko wyjątkowy, owocowy smak, ale jest też słodką, rozgrzewającą przekąską. Kampania promocyjna kisieli Owocowy Kubek KIDS oraz Owocowy Kubek FIT obejmująca emisję billboardów sponsorskich w telewizji, jak również działania on-line i PR, dedykowane zimowym deserom, wystartowała 1 stycznia 2019.

07.01.2019 | przeczytano: 106 razy
Netia reklamuje świetlną wyprzedaż

Netia rozpoczęła kampanię reklamową, promującą „świetlną wyprzedaż”. W ramach komunikowanej promocji klienci otrzymają 2 usługi (internet z telewizją) w cenie 1.

03.01.2019 | przeczytano: 117 razy
Codemedia promuje markę MustelaZobacz wideo

Z początkiem nowego roku startuje pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz bilbordach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.

02.01.2019 | przeczytano: 135 razy

13 stycznia Jurek Owsiak wraz z „najgłośniejszą” Orkiestrą w Polsce ponownie zagra dla potrzebujących! Celem 27. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zakup nowoczesnego sprzętu medycznego dla specjalistycznych szpitali dziecięcych. Grupa TVN i Discovery Polska po raz trzeci została głównym partnerem telewizyjnym akcji. Relację z tego niezwykłego wydarzenia będzie można oglądać na antenach TVN, TVN24 oraz TTV. Jak zawsze, o godz. 20:00 zabłyśnie „Światełko do nieba”.

21.12.2018 | przeczytano: 318 razy
Rekordowa oglądalność „Dzień Dobry TVN” w listopadzie

Najpopularniejszy program śniadaniowy odnotował najlepszy wynik od 2014 roku! Udział w grupie komercyjnej wyniósł 15,63% co oznacza, że w tym miesiącu program obejrzało prawie 300 tys. osób. Najchętniej oglądany odcinek, który był wyemitowany 4 listopada, zgromadził blisko milion widzów!

14.12.2018 | przeczytano: 191 razy
1 2 3
Strona 1/124 (artykułów: 1235)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone