logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1597

3 grudnia br. o godz. 20:55 na antenie TVN zostanie wyemitowany specjalny, mikołajkowy odcinek popularnego programu Milionerzy, przygotowany we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska). Jego gośćmi będą prezenterzy znani z porannego pasma stacji Dzień Dobry TVN - Anna Kalczyńska, Paulina Krupińska, Damian Michałowski i Andrzej Sołtysik. Sponsorowana przez Milkę wygrana w programie zostanie w całości przekazana na działalność charytatywną Fundacji TVN. Akcja jest elementem świątecznej kampanii marki pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz kompleksową realizację projektu dotyczącego programu Milionerzy odpowiada Mindshare Polska.

02.12.2020 | przeczytano: 146 razy

Sirowa Poland w listopadzie promuje kosmetyki do włosów Marc Anthony. W ramach kampanii, dziś w programie Pani Gadżet Extra lokowany będzie krem do włosów podkreślający skręt z serii Marc Anthony Strictly Curls. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.

26.11.2020 | przeczytano: 209 razy
Oranżada Hellena z nową kampanią świąteczną

Marka Oranżada Hellena ponawia zakrojoną na szeroką skalę świąteczną kampanię reklamową. Mając na uwadze synergię działań sprzedażowo-wizerunkowych, równolegle będzie realizowała aktywności w telewizji, Internecie, prasie handlowej, działania public relations i w punktach sprzedaży. Tegoroczna akcja startuje 16 listopada i potrwa do 27 grudnia.

23.11.2020 | przeczytano: 321 razy
Marka Supergrosz startuje z kampanią telewizyjną

Marka szybkich pożyczek online, SuperGrosz rozpoczyna kampanię telewizyjną, która potrwa do 10 grudnia br. Oferta marki będzie reklamowana w głównych stacjach ogólnoinformacyjnych z uwzględnieniem kanałów tematycznych.

23.11.2020 | przeczytano: 227 razy

Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku, piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel, która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.

20.11.2020 | przeczytano: 273 razy (komentarzy: 4)
Spicy Mobile publikuje raport „We are connected”

Tegoroczny raport Spicy Mobile jest już dostępny. Publikacja, przygotowana pod hasłem „We are connected”, stanowi odpowiedź na pytania o pozycję mobile’a na rynku mediów i w strategiach biznesowych firm.

19.11.2020 | przeczytano: 264 razy

Obecna sytuacja epidemiologiczna wymusiła wdrożenie zmian praktycznie w każdej branży. Szefowie działów marketingu i komunikacji mierzą się między innymi z wyzwaniem zamiany eventów stacjonarnych na wydarzenia w przestrzeni wirtualnej. Jak w teraźniejszej sytuacji efektywnie dotrzeć do odbiorców? Czy każde działanie możemy zamienić na wersję „online”?

18.11.2020 | przeczytano: 270 razy
„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki

80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną.

17.11.2020 | przeczytano: 242 razy
Kolejna odsłona kampanii Costa Coffee Home Edition

Właśnie zaczęła się kolejna odsłona kampanii Lepszy początek z COSTA COFFEE wspierającej wprowadzenie na rynek nowych produktów COSTA COFFEE HOME EDITION, czyli wysokiej jakości kaw w wersji do domu. Osią komunikacji są działania digitalowe i telewizyjne wsparte kampanią outdoorową. Kreacja kampanii skupia się na podstawowych wariantach COSTA COFFEE HOME EDITION i ich walorach smakowych.

13.11.2020 | przeczytano: 187 razy
Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce - październik 2020

Pierwsze pięć pozycji w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2020 zajęły kolejno: Onet.pl utrzymujący pierwszeństwo na podium już od równo dwunastu miesięcy, RMF FM z 15% wzrostem liczby powołań w stosunku do września br., Polsat News ze zmianą miejsca z piątego na trzecie (wzrost cytowań prawie o 40%), portal Wp.pl, który zanotował 20% więcej wzmianek niż w ubiegłym miesiącu oraz TVN24 ze skokiem w górę na poziomie 36% – podaje Instytut Monitorowania Mediów IMM.

10.11.2020 | przeczytano: 453 razy
1 2 3
Strona 1/160 (artykułów: 1597)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764