logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1763
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023

W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.

23.09.2021 | przeczytano: 115 razy
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021

Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita na poziomie 3,5 tys. cytowań i ze wzrostem o jedno oczko w porównaniu do lipca 2021 roku.

22.09.2021 | przeczytano: 144 razy
Fundacja Gazety Wyborczej uruchamia Program Dziennikarstwa Śledczego - „Prawda ma taką moc”

Od 20 września 2021 r. dziennikarze śledczy z całej Polski mogą się ubiegać o granty na swoje projekty w ramach Programu Dziennikarstwa Śledczego stworzonego przez Fundację Gazety Wyborczej. To pierwszy w kraju i Europie Środkowo-Wschodniej program pomocy w finansowaniu dziennikarstwa śledczego. Jest otwarty dla wszystkich specjalizujących się w tej dziedzinie dziennikarstwa. Fundacja Gazety Wyborczej zaprasza do Programu hasłem „Prawda ma taką moc” oraz „Nie byłoby tematu, gdyby nie śledztwo dziennikarskie”.

21.09.2021 | przeczytano: 157 razy
Publicon z czterema wygranymi w konkursie PR Wings

Wrocławska agencja w nowym konkursie dla branży public relations wygrała z aż trzema projektami. Na oficjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów w Rzeszowie 16 września zostały rozdane statuetki. Łącznie przyznano nagrody w 12 kategoriach, 25 wyróżnień i Nagrodę Specjalną od społeczności Stowarzyszenia Agencji Public Relations, czyli organizatora konkursu.

20.09.2021 | przeczytano: 178 razy
Bus #tematdlauwagi z powrotem na polskich drogach

Bus #tematdlauwagi znowu w trasie! Po przerwie spowodowanej pandemią i obostrzeniami reporterzy programu „UWAGA!” ponownie spotkają się z mieszkańcami miast w całej Polsce. A wszystko po to, żeby poznać i przybliżyć kolejne ludzkie, często wstrząsające historie.

17.09.2021 | przeczytano: 123 razy
Pralki i suszarki ze zwrotem na konto w kampanii Samsung

Pralki i suszarki Samsung wyposażone zostały w inteligentne technologie gwarantujące wygodę obsługi oraz oszczędność energii. Teraz, dzięki promocji cashback, przy zakupie zestawu pralka i suszarka użytkownicy mogą cieszyć się z dodatkowej korzyści w postaci zwrotu na konto aż do 1000 zł.

17.09.2021 | przeczytano: 209 razy
Value Media z kampanią jesienno-zimową dla Modivo

Multibrand MODIVO umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22 z wykorzystaniem technologii CGI. Strategią, planowaniem i zakupem mediów w TV zajmuje się agencja Value Media należąca do Group One.

16.09.2021 | przeczytano: 215 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Zmiany w grupie LTTM – nowa Account Managerka w dziale client service i dwa awanse w dziale sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwija dział client service w TalentMedia kierowany przez Head of Client Service – Małgorzatę Jakimowicz oraz awansuje dwie osoby w dziale sprzedaży, kierowanym przez Sales Director – Magdalenę Talmę. Jako nowa Account Managerka dołącza Jaśmina Świerczyńska, a awansowani kolejno na stanowiska Senior Sales Managera i Creative Support, zostali Łukasz Rudnicki i Michał Bogdański.

15.09.2021 | przeczytano: 207 razy
Ponad dziesięć tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak

W zaledwie sześć dni od 1 września 2021 r., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).

10.09.2021 | przeczytano: 262 razy
Serwis dziendobry.tvn.pl w nowej odsłonie

Dziendobry.tvn.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów kobiecych w Polsce. Z myślą o użytkownikach na początku września serwis zyskał nowoczesny wygląd, większą przejrzystość i lepszą ekspozycję treści.

10.09.2021 | przeczytano: 196 razy
1 2 3
Strona 1/177 (artykułów: 1763)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764