logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1552
Maciej Maniewski ambasadorem marki Panasonic

Panasonic rozpoczyna długofalową współpracę z ambasadorem marki – Maciejem Maniewskim, mistrzem fryzjerstwa i twórcą Akademii Maniewski, który do 2022 roku będzie wspierał markę w działaniach wizerunkowych.

17.09.2020 | przeczytano: 122 razy
The Story Lab Polska – nowy gracz na rynku produkcji telewizyjnej

The Story Lab (TSL), komórka contentowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, rozwija kompetencje produkcyjne. Brand zyskuje nową szefową oraz wsparcie zasobów domu produkcyjnego Propeller Film.

16.09.2020 | przeczytano: 164 razy
Vileda promuje ściereczkę Actifibre

W nowym spocie telewizyjnym Vileda przekonuje, że powrót do czystego domu (np. po pracy) jest o wiele przyjemniejszy niż do takiego, w którym panuje bałagan. A jak szybko wysprzątać mieszkanie? Oczywiście używając jednego z flagowych produktów marki - ściereczki Actifibre. Kampania reklamowa powstała zgodnie z myślą przewodnią nowego claimu marki „W domu wszystko jest w porządku”. A jak twierdzi Vileda: dom nie jest tym samym domem, kiedy nie jest zadbany. Spot można oglądać w telewizji aż przez 6 tygodni: od 14 września do 25 października.

15.09.2020 | przeczytano: 145 razy
Ryobi rusza z intensywną kampanią elektronarzędzi

Grupa TTI to jeden z największych na świecie producentów elektronarzędzi, sprzętu ogrodniczego oraz urządzeń remontowo-budowlanych. W portfolio grupy znajduje się marka RYOBI, która we wrześniu startuje z nową kampanią reklamową. "1 akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi do domu i ogrodu" skupia się na systemie akumulatorowym ONE+ i obejmuje działania w telewizji oraz w Internecie.

15.09.2020 | przeczytano: 150 razy
Podatkiem w reklamę, czyli kowal zawinił...

1,6 zł mld rocznie. Tyle chce uszczknąć z reklamowego tortu Solidarna Polska, proponując objęcie mediów podatkiem od reklam. „Media są słabsze, więc nie będą stawiały dużego oporu” – mówi „Dziennikowi Gazecie Prawnej” rozmówca z ugrupowania Zbigniewa Ziobry.

09.09.2020 | przeczytano: 293 razy (komentarzy: 4)
38 Content Communication rozwija się i rozbudowuje kompetencje

W związku z nieustannym rozwojem, ciągłym rozszerzaniem portfolio oferowanych usług oraz systematyczną rozbudową kadr, Zarząd Spółki podjął decyzję o wprowadzeniu nowych struktur w Agencji. Zmiany zostały zaimplementowane na początku września.

08.09.2020 | przeczytano: 223 razy
Agencja Public Dialog powiększa zespół

Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Do zespołu dołączyli Karolina Osińska - Account Manager, Mateusz Puślecki - Senior Account Executive, oraz Agata Kwapień - Account Manager. Zmiany w Public Dialog wiążą się przede wszystkim z rozwojem zespołu odpowiedzialnego za projekty korporacyjne dla największych klientów agencji.

08.09.2020 | przeczytano: 278 razy
Rekord oglądalności kanału HGTV Home & Garden w sierpniu

Sierpień 2020 okazał się najlepszym w historii kanału HGTV. Stacja odnotowała wynik 0,75 %  SHR (Live + Vosdal) w grupie komercyjnej 16-49, tym samym zdobywając pierwsze miejsce wśród kanałów lifestylowych. Najchętniej oglądany w tym miesiącu był odcinek polskiego programu „House Hunters. Poszukiwacze domów” (3,61 % SHR).

07.09.2020 | przeczytano: 271 razy

Od 31 sierpnia aplikacja Player jest dostępna na Apple TV, tym samym z serwisu można już korzystać na każdym urządzeniu z systemem iOS.

07.09.2020 | przeczytano: 252 razy
Kampania społeczna „Kino to emocje”

4 września ruszyła ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu, który ma zachęcić do powrotu do kin, widzowie zobaczą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną o wyjątkowej roli kina. Kampania, której patronem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej, jest wspólną inicjatywą sieci: Cinema City, Helios, Multikina oraz kin studyjnych i lokalnych z całej Polski. Wsparcia udzielili także: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.

05.09.2020 | przeczytano: 309 razy
1 2 3
Strona 1/156 (artykułów: 1552)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764