logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1839
Vileda Ultramax w nowej kampanii reklamowej

Vileda – marka produkująca sprzęty i akcesoria do sprzątania rozpoczęła piątą edycję kampanii reklamowej ULTRAMAX. Promuje w niej kultowy mop płaski Ultramax pod hasłem marki „W domu wszystko jest w porządku”. Spot reklamowy jest emitowany od 3 do 30 stycznia br. w mediach ogólnopolskich.

17.01.2022 | przeczytano: 103 razy

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja DDOB.

14.01.2022 | przeczytano: 117 razy

W sobotę i niedzielę rozegrano dwa konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen. Zarówno w trakcie sobotniej rywalizacji indywidualnej, jak i niedzielnych zawodów drużynowych TVN był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. Weekendowe transmisje z Bischofshofen przyciągnęły w sumie blisko 8 milionów widzów.

14.01.2022 | przeczytano: 185 razy
Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium w grudniu

Jak wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, ranking główny za grudzień 2021 otwiera portal WP z rekordowym wynikiem aż 5,5 tys. cytowań. Miejsce drugie tym razem należy do portalu Onet z liczbą prawie 2,8 tys. wzmianek w innych mediach, a podium zamyka stacja RMF FM, na którą dziennikarze innych redakcji powoływali się 2,7 tys. razy. Aż o siedem oczek awansował Super Express, plasując się w grudniu na dziesiątym miejscu. Wzrost w rankingu odnotowali również Interia, Rzeczpospolita, Polsat News i Gazeta Wyborcza.

14.01.2022 | przeczytano: 195 razy
Agnieszka Gajzler dołączyła do Wirtualnej Polski

Od 10 stycznia do Wirtualnej Polski dołączyła Agnieszka Gajzler. Objęła rolę dyrektora Media Product & Business Growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.

14.01.2022 | przeczytano: 115 razy
Justyna Adamczyk rozwinie ofertę doradztwa strategicznego w obszarze premium i luxury w Sec Newgate CEE

Agencja rozbudowuje ofertę i stawia na marki luksusowe oraz te, które będą chciały zaoferować swoim odbiorcom wyjątkowe doświadczenia hospitality. Justyna Adamczyk, nowa Managing Parter SEC Newgate CEE, poszerzy usługi agencji o luxury marketing i zajmie się doradztwem biznesowym i marketingowym dla firm z sektora premium.

11.01.2022 | przeczytano: 203 razy

Do zespołu OTCF dołączyła Aleksandra Chalimoniuk, która jako PR Director poprowadzi dział odpowiadający za budowanie wizerunku firmy i jej marek.

10.01.2022 | przeczytano: 191 razy
HGTV Home & Garden ma już 5 lat

5 lat nadawania. Ponad 900 odcinków premierowych polskich produkcji. Bogata oferta zagraniczna. Setki remontów i metamorfoz ogrodowych. Najlepsi eksperci. HGTV to zdecydowanie jeden z najchętniej oglądanych i najbardziej lubianych kanałów lifestylowych w Polsce.

07.01.2022 | przeczytano: 171 razy
10. urodziny stacji TTV

2 stycznia 2012 roku wystartowała stacja TTV. Od tego momentu nadawca z sukcesem buduje swoją widownię, a na antenie tej telewizji pojawiło się już ponad 80 programów! Z okazji jubileuszu wyemitowana zostanie specjalna urodzinowa edycja programu „99 – GRA O WSZYSTKO”, w której udział weźmie kilkadziesiąt gwiazd stacji. Sześcioodcinkowa seria zadebiutuje 2 stycznia o godz. 22:00 w TTV oraz serwisie Player.pl.

07.01.2022 | przeczytano: 190 razy

W 2021 roku Eurosport 1 cieszył się największą oglądalnością wśród płatnych kanałów sportowych w Polsce, notując najlepszy wynik od 8 lat. W minionych 12 miesiącach Eurosport 1 pokazał tysiące godzin transmisji z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie na czele z Igrzyskami Olimpijskimi Tokio 2020, Pucharem Świata w skokach narciarskich, tenisowymi turniejami Wielkiego Szlema i wyścigami kolarskimi w tym wielkimi tourami.

07.01.2022 | przeczytano: 135 razy
1 2 3
Strona 1/184 (artykułów: 1839)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764