logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1276
Kampania wspierająca Światłowodowy Internet i Telewizję Elastyczną Netii

20 marca ruszyła nowa kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż oferty pakietowej Netii: Światłowodowy Internet 150 Mb/s + Telewizja Elastyczna, teraz aż trzy miesiące za darmo. Kreacja reklamowa nawiązuje do przegryzania się przez atrakcyjny kontent.

21.03.2019 | przeczytano: 139 razy
Vileda wystartowała z kampanią promocyjną topowej suszarki Infinity

Marka Vileda, lider kategorii suszarek na pranie, rozpoczęła kampanię telewizyjną suszarki Infinity. To już druga kampania reklamowa tego topowego produktu – Infinity to jeden z najbardziej zaawansowanych konstrukcyjnie modeli w ofercie producenta.

21.03.2019 | przeczytano: 70 razy
Born2be startuje z nową kampanią reklamową w TV, digitalu i prasie

„Odkrywaj więcej!” zagrzewa dziewczyny sklep internetowy Born2be w wiosennej kampanii reklamowej. Promujący ją spot od dziś będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, m.in. w TVN i Polsacie. Wyprodukowała go Flota Filmowa.

18.03.2019 | przeczytano: 151 razy
Fb Antczak odświeża wizerunek i wprowadza nowe submarki

Wraz z nową strategią rozwoju firmy, FB ANTCZAK - kaliski deweloper i generalny wykonawca - odświeża logotyp i wprowadza marki dedykowane głównym segmentom swojej działalności biznesowej.  

18.03.2019 | przeczytano: 104 razy
Badanie: Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym medium w lutym 2019

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lutym pierwsze miejsce ponownie zajęła  Gazeta Wyborcza  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portale Wirtualna Polska oraz Onet.pl. Gazeta Wyborcza pierwszą pozycję wciąż zawdzięcza publikacji „Taśm Kaczyńskiego”. Znaczna ilość wszystkich cytowań Gazety Wyborczej dotyczyła echa po tej publikacji.

15.03.2019 | przeczytano: 129 razy

Miniony tydzień należy uznać za niezwykle udany dla telewizji METRO. Stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału, gromadząc przed telewizorami rekordową liczbę widzów.

15.03.2019 | przeczytano: 78 razy

11 marca br. Oranżada Hellena startuje z nową edycją telewizyjnej kampanii reklamowej „Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie Kuba Wojewódzki.  Gwiazdy, które także wezmą udział w kampanii to Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek. Działania wizerunkowo-sprzedażowe w TV dopełnia zakrojony na szeroką skalę pakiet aktywności marki w Internecie i punktach sprzedaży.

13.03.2019 | przeczytano: 198 razy
Socialowe gwiazdy na Social Media Show

To już ostatnia prosta przed konferencją Social Media Show. Już 21 marca Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, odwiedzą największe nazwiska z branży social media, marketingu i nie tylko. Kto stoi za sukcesem profilu Top Model TVN? Czy Magda Gessler akceptuje harmonogramy wpisów na swoim wallu?  I jak bez imponujących budżetów zbudować społeczność wokół profilu? Odpowiedzi na te pytania padną z socialowej sceny Social Media Show.

13.03.2019 | przeczytano: 208 razy
Badanie: Wydatki reklamowe sektora farmacji w 2018 roku

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld złotych rocznie charakteryzując się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. W ubiegłym roku wśród reklamodawców w tym sektorze imponujący wzrost nakładów odnotował Natur Product Zdrovit, liderem zaś niezmiennie pozostaje Aflofarm.

13.03.2019 | przeczytano: 155 razy

25 lutego stacja TVN uruchomiła na swoim głównym kanale testową aplikację telewizji hybrydowej. W ramach tej usługi widzowie korzystający z naziemnej telewizji otrzymują dodatkowe treści takie jak: rozszerzony program telewizyjny czy interaktywne sondy powiązane z aktualnie emitowanymi programami. Platforma powstała przy współpracy z Emitel - operatorem naziemnej infrastruktury radiowo-telewizyjnej.

08.03.2019 | przeczytano: 174 razy
1 2 3
Strona 1/128 (artykułów: 1276)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764