logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1427
15 lat Szkła Kontaktowego

25 stycznia Szkło Kontaktowe obchodzi 15-te urodziny. Z tej okazji już  w piątek 24 stycznia mamy dla widzów dwugodzinne wydanie programu na żywo z publicznością.

27.01.2020 | przeczytano: 123 razy
„Gigantyczne konstrukcje według Hammonda” w TVN Turbo

Uwielbiany przez widzów i wielokrotnie nagradzany, brytyjski prezenter Richard Hammond poprowadzi nowy program na antenie TVN Turbo! „Gigantyczne konstrukcje według Hammonda” to spektakularna seria inżynieryjna, której twórcy odkrywają tajemnice  największych na świecie konstrukcji i maszyn. Jakie sekrety kryją najbardziej rozpoznawalne megastruktury ? Co sprawia, że wielkie budowle wytrzymują niespodziewane zmiany pogody i niebezpieczne zjawiska klimatyczne? Kto stoi za najbardziej odważnymi projektami XXI wieku? Premiera nowego programu już 11 lutego.

27.01.2020 | przeczytano: 120 razy
Podcastowe premiery stycznia w Tok FM

W styczniu 2020 r. do oferty podcastowej Radia TOK FM dołączają kolejne propozycje dla słuchaczy. To podcast Małgorzaty Gołoty "Koniec świata" poświęcony katastrofie klimatycznej, satyryczno-publicystyczny "Piąteczek 2.0" Wojciecha Orlińskiego oraz "Podcast przedsiębiorczy" Wojciecha Kowalika przygotowany z myślą o właścicielach firm. Nowości można słuchać w internecie - na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM.

27.01.2020 | przeczytano: 164 razy
TVN rusza z „Projektem Zima 2020”

Białe szaleństwo, zajęcia sportowe, liczne animacje, konkursy, zabawy, snow slidery, gwiazdy telewizji i ciekawe osobowości w jednym miasteczku – takie atrakcje przygotowała telewizja TVN dla wszystkich sympatyków mroźnych temperatur. Kolejny już raz „Projekt Zima” zawita do pięciu przepięknych miejscowości Dolnego Śląska – oficjalnego partnera projektu.

27.01.2020 | przeczytano: 183 razy
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel

Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital, wsparcie w sklepach, a także działania PR.

23.01.2020 | przeczytano: 303 razy
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem

Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. To innowacyjne rozwiązanie rekrutacyjne służy do wyszukiwania ofert pracy oraz kandydatów z wykorzystaniem kryterium odległości oraz poziomu wynagrodzenia. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald – jeden z najlepszych pilotów dronów na świecie.

23.01.2020 | przeczytano: 224 razy
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów

Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.

20.01.2020 | przeczytano: 472 razy
Telewizja najskuteczniej rozwija ludzkie pasje

Na zlecenie Discovery, Inc. przeprowadzono jedno z największych badań w historii na temat pasji. W projekcie wzięło udział 13 tys. uczestników z 13 krajów na całym świecie. Wyniki badania wykazują, że telewizja to wiodące źródło inspiracji i informacji na temat ulubionych zainteresowań odbiorców. Ma znacznie silniejszy wpływ na wyzwalanie w ludziach pasji niż social media. Z kolei posiadanie hobby i zainteresowań istotnie przyczynia się do subiektywnego poczucia szczęścia i spełnienia, a także wpływa na poziom aktywności konsumenckiej.

20.01.2020 | przeczytano: 238 razy
Nowi eksperci w zespole Locomotive

Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.

20.01.2020 | przeczytano: 214 razy
REPR o wykluczaniu dziennikarzy z konferencji prasowych

W odpowiedzi na skierowane przez Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystąpienie o wydanie przez Radę Etyki Public Relations (REPR) opinii, dotyczącej zjawiska wypraszania dziennikarzy wybranych redakcji z konferencji prasowych lub ich innego wykluczania, REPR przedstawia niniejszą opinię. Dla środowiska PR może ona stanowić rekomendację postępowania  w podobnych sytuacjach wykluczania prasy. REPR nadmienia, że pretekstem do wniosku skierowanego przez wnioskodawcę był przypadek, jaki miał miejsce w listopadzie 2019 roku i został opisany przez media (np. w artykule Reporterzy „Gazety Wyborczej” i TVN 24 wyproszeni z konferencji „Solidarności”, 12.11.2019, press.pl). Niniejsza opinia REPR nie jest stanowiskiem w tej konkretnej sprawie, gdyż zgłoszenie nie dotyczyło oceny tego indywidualnego przypadku, a zagadnienia ogólnego dot. tego typu zjawisk.

16.01.2020 | przeczytano: 174 razy
1 2 3
Strona 1/143 (artykułów: 1427)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764