logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24 GO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Onet Premium & TVN24 GO: wspólny pakiet RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery

Ruszył kolejny projekt RAS Polska i TVN Warner Bros. Discovery, dzięki któremu powstał wspólny pakiet TVN24 GO oraz Onet Premium. W ramach oferty można zakupić pakiet łączący Onet Premium oraz TVN24 GO. Dodatkowo użytkownicy mają możliwość zalogowania się na obu serwisach za pomocą własnych loginów tj. kontem TVN i poprzez O!Konto.

10.10.2023 | przeczytano: 480 razy

TVN Warner Bros. Discovery celebruje Miesiąc Dumy. Polski lider rynku medialnego dołącza do globalnych obchodów Pride Month w Warner Bros. Discovery i organizuje liczne inicjatywy wewnętrzne – m.in. wspólne szycie flag sojuszniczych czy warsztaty na temat inkluzywności. Miesiąc Dumy będzie obfitować także w propozycje programowe dla widowni – m.in. premiery oraz specjalne kolekcje tematyczne filmów i seriali związanych ze społecznością LGBTQ+ w Playerze, HBO Max, Vod.pl oraz TVN24 GO. Realizowane działania są elementem misji Diversity, Equity & Inclusion w TVN WBD – firmie, która na co dzień propaguje kulturę otwartości i szacunku.

02.06.2023 | przeczytano: 304 razy
Podsumowanie obsługi medialnej TVN24 i TVN24BiS  wizyty Joe Bidena

Wizyta prezydenta USA Joe Bidena w Kijowie i Warszawie była historycznym wydarzeniem, które tym samym było ogromnym przedsięwzięciem dla mediów. TVN24, TVN24BiS, Fakty TVN na antenie i w internecie (tvn24.pl, TVN24 GO) relacjonowały non stop przebieg 3-dniowej wizyty Bidena. I to właśnie naszą antenę wybierali najczęściej widzowie.  

24.02.2023 | przeczytano: 770 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.

03.02.2023 | przeczytano: 408 razy

„Kampania Bez Kitu” to cotygodniowy program na żywo, który podsumuje najważniejsze wydarzenia polityczne i kampanijne w Polsce. Jego Gospodarzem jest Radomir Wit. Premiera już w najbliższy piatek, 25 listopada, o godzinie 20:00 na antenie TVN24 i w TVN24 GO.

22.11.2022 | przeczytano: 402 razy

Redakcja Faktów – najchętniej oglądanego serwisu informacyjnego w Polsce – została uhonorowana nagrodą specjalną Radia ZET imienia Andrzeja Woyciechowskiego. Kapituła konkursu przyznała ją z okazji 25. rocznicy powstania programu m.in. za wierne stanie na straży wartości – pluralizmu poglądów, demokracji, wolności słowa i praw człowieka – oraz niezmienne prezentowanie najwyższego standardu programu informacyjnego. Fakty ukazują się na antenie stacji TVN od października 1997 roku. Na przełomie tych lat w programie wyemitowano około 4500 godzin relacji z najważniejszych wydarzeń dla Polski i świata. Serwis informacyjny TVN każdego wieczoru ogląda blisko 3 mln widzów w Polsce, co stawia go w pozycji lidera wśród programów newsowych.

18.11.2022 | przeczytano: 656 razy

TVN Warner Bros. Discovery rozszerzyła obchody Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, który odbywa się 10 października, na cały miesiąc. Tylko w październiku nadawca zorganizował kilkanaście godzin stacjonarnych i niestacjonarnych spotkań i warsztatów, które poświęcił tematom równowagi psychicznej, wellbeingu, niesienia pomocy w kryzysie oraz mądremu poruszaniu kwestii pomocy psychiatrycznej w debacie publicznej.

04.11.2022 | przeczytano: 447 razy

Dzień pogrzebu Królowej Brytyjskiej był transmitowany w mediach na całym świecie. TVN24 pokazał całodzienny specjalny program, w trakcie którego relacjonowany był cały przebieg uroczystości pogrzebowych. Na miejscu byli korespondenci stacji, a studiu w Warszawie goście - eksperci, historycy, specjaliści od protokołu. Tego dnia najchętniej wybieranym kanałem informacyjnym była stacja TVN24.

23.09.2022 | przeczytano: 390 razy

Codzienny program informacyjny FAKTY TVN – emitowany na kanałach TVN oraz TVN24 BiS – był niekwestionowanym liderem swojej kategorii w pierwszej połowie 2022 roku. W H1 2022 FAKTY osiągnęły skumulowany udział na poziomie 21,9% w widowni komercyjnej (TVN SHR: 19,74%; TVN24 BiS SHR: 2,14%) – tym samym serwis informacyjny TVN był najchętniej wybierany przez widzów 16-49 spośród wszystkich programów tego typu dostępnych na polskim rynku. W analizowanym okresie emisje FAKTÓW na kanale TVN osiągnęły najwyższe wyniki oglądalności w styczniu – zarówno w grupie komercyjnej (SHR: 20,9%), jak i wśród wszystkich widzów (SHR: 20,7%).

15.07.2022 | przeczytano: 459 razy

W czerwcu obchodziliśmy miesiąc dumy, znany na całym świecie jako #pridemonth. TVN oraz inne spółki wchodzące w skład Warner Bros. Discovery, które na co dzień aktywnie działają na rzecz osób LGBTQ+, włączyły się w wydarzenia związane z jego obchodami. Zorganizowały wiele lokalnych inicjatyw mających na celu zwrócenie uwagi na kwestie różnorodności i inkluzywności m.in. w środowisku pracy.

08.07.2022 | przeczytano: 296 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764