logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN24: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 429

TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska nawiązują współpracę partnerską przy projekcie Bazy Ekspertek #nieczekam107lat. Projekt wspiera wyrównywanie głosu kobiet i mężczyzn w mediach oferując bezpłatny dostęp do ekspertek w ponad 30 branżach. Połączenie sił TVN Warner Bros. Discovery i Ringier Axel Springer Polska ma wzmocnić tempo zmian w zakresie wyrównywania głosu kobiet i mężczyzn w mediach w Polsce.

02.02.2023 | przeczytano: 46 razy

W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej. Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).

02.02.2023 | przeczytano: 56 razy

To już 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna zbiórka organizowana jest pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą!”. TVN Warner Bros. Discovery po raz siódmy jest głównym partnerem telewizyjnym tej wyjątkowej akcji. Relacje z wydarzenia będzie można oglądać od rana 29 stycznia na antenie TVN, TTV, TVN24 oraz w Playerze.

27.01.2023 | przeczytano: 181 razy

Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do 4. edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy. Zwycięzcę konkursu #AllForJan Award wyłoni jury, w którego składzie, obok uznanych osobowości świata mediów, znaleźli się m.in przewodnicząca jury, Pavla Holcová, wielokrotnie nagradzana słowacka dziennikarka śledcza; Iveta Radicova, dziekan Wydziału Mediów na Pan European University w Bratysławie i była premier Słowacji, Paul Radu, współzałożyciel The Organized Crime and Corruption Reporting Project (OCCRP), Aleksander Kutela, prezes Ringier Axel Springer Polska oraz Valdo Lehari jr., wiceprezes Europejskiego Stowarzyszenia Wydawców Gazet (ENPA). Nagroda główna w konkursie #AllForJan wynosi 10 tys. euro.

20.01.2023 | przeczytano: 142 razy

W 2022 roku TVN Warner. Bros. Discovery po raz kolejny utrzymała pozycję lidera w zestawieniu nadawców na polskim rynku telewizyjnym. W minionym roku TVN WBD osiągnęła udział na poziomie 24,8% w widowni komercyjnej. W ramach grupy Big5 prym wiodła stacja TVN ze średnim SHR wynoszącym 8,8% w grupie 16-49. Portfolio kanałów newsowych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS – zdominowało konkurencję w kategorii news z udziałem w widowi na poziomie 6,3% w grupie wszystkich widzów. TVN Style utrzymało swoją pozycję lidera w kategorii lifestyle z SHR na poziomie 0,6% w grupie komercyjnej. Serwisy VOD grupy medialnej na koniec 2022 roku przyciągnęły niemal 7 mln realnych użytkowników.

05.01.2023 | przeczytano: 157 razy
„Siła kłamstwa” - Macierewicz i Świrski kontra TVN. Reakcja mediów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła na wniosek Antoniego Macierewicza postępowanie w sprawie „naruszenia polskiej racji stanu” w związku z wyemitowanym w TVN24 i TVN reportażem „Siła kłamstwa”. W geście solidarności z TVN, wiele polskich mediów publikuje dziś swoje stanowisko w tej sprawie, udostępniając nagrodzony Grand Pressem materiał.

04.01.2023 | przeczytano: 435 razy
Zimowa kampania Nieruchomosci-online.pl w telewizji, radiu i internecie

Wielokanałowa kampania portalu Nieruchomosci-online.pl potrwa do końca stycznia. Marka po raz pierwszy jest obecna także w serwisach Spotify i Player.pl.  Zimowa kampania portalu ogłoszeniowego wpisuje się w wyjątkowy czas na rynku nieruchomości. Jak wskazują dane, to właśnie na przełomie roku i w styczniu Polacy zawsze najchętniej przeglądają oferty mieszkań, domów i działek na sprzedaż.

03.01.2023 | przeczytano: 291 razy
RMF FM z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju

Listopadowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce otwiera RMF FM. Według Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) na stację inni dziennikarze w kraju powoływali się 2,4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła Rzeczpospolita z wynikiem ponad 1,9 tys. odniesień w innych mediach, a podium zamyka Wirtualna Polska liczbą 1,8 tys. cytowań. Najwyższy wzrost, bo aż o osiemnaście oczek odnotowała zaś stacja telewizyjna — TVP Sport.

20.12.2022 | przeczytano: 268 razy
TikTok podsumowuje rok na platformie i zapowiada co nas czeka w 2023

Mijający rok na TikToku obfitował w kreatywne pomysły i trendy, którymi żyła polska i globalna społeczność platformy. Ponad miliardowa grupa użytkowników aplikacji inspirowała siebie nawzajem, odkrywała nowe rzeczy i zapoczątkowuje zjawiska przenoszące się do popkultury. W corocznym raporcie What’s Next TikTok zawarł prognozy, z którymi powinni zapoznać się marketerzy, którzy poszukują efektywnych kanałów promocji produktów i usług.

15.12.2022 | przeczytano: 279 razy
TVN Warner Bros. Discovery uhonorowani nagrodami Grand Press 2022

Wśród zwycięzców 26. edycji konkursu Grand Press – jednego z największych i najbardziej prestiżowych konkursów dziennikarskich w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej – znalazło się dwóch dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery. Laureatami uhonorowanymi przez magazyn "Press" i Fundację Grand Press są Michał Przedlacki – który zajął 5. miejsce w plebiscycie Dziennikarz Roku 2022 oraz zdobył nagrodę główną w kategorii "Reportaż telewizyjny/wideo" – oraz Piotr Świerczek, którego nagrodzono w kategorii "Dziennikarstwo Specjalistyczne". Aż 21 dziennikarzy TVN Warner Bros. Discovery zdobyło 14 nominacji w tegorocznej edycji konkursu. Nadawca otrzymał aż sześć nominacji do Grand Press w kategorii "Reportaż telewizyjny/wideo”.

14.12.2022 | przeczytano: 211 razy
1 2 3
Strona 1/43 (artykułów: 429)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764