logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVN7: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 103

Grupa TVN zakończyła maj na podium zestawienia koncernów medialnych w Polsce – portfolio jej kanałów osiągnęło 25,5% udział w widowni w grupie komercyjnej. W ubiegłym miesiącu TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w gronie Big5, z udziałem w grupie 16-49 na poziomie 8,5%. TVN24 umocniło swoją pozycję najpopularniejszego kanału w kategorii news, odnotowując najwyższe majowe wyniki udziału w widowni 4+ w swojej historii (SHR: 5,5%). Kanał Eurosport zanotował 200% wzrost widowni rok do roku i był w maju najchętniej oglądaną stacją sportową w kraju – zarówno w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%), jak i wszystkich widzów (SHR: 0,9%).

10.06.2022 | przeczytano: 201 razy

W kwietniu Grupa TVN potwierdziła pozycję lidera polskiego rynku medialnego. Nadawca osiągnął udział na poziomie 24,5% w grupie komercyjnej i stanął na podium zestawienia koncernów medialnych w Polsce. TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w grupie Big5, z SHR na poziomie 8,4%. W top 5 kanałów przyciągających największą widownię w minionym miesiącu znalazła się siódemka (SHR: 4,2%) – zajęła piąte miejsce w zestawieniu wszystkich kanałów telewizyjnych w kraju. Historycznie najwyższy wynik oglądalności w kwietniu w grupie wszystkich widzów zdobyły stacje TVN24 (SHR: 5,9%), TVN24 BiS oraz TVN Turbo (obie uzyskały SHR na poziomie 0,7%).

13.05.2022 | przeczytano: 137 razy

GroupM i Mindshare zrealizowały pierwsze w Polsce komercyjne kampanie Addressable TV, w kanałach Grupy TVN.

20.04.2022 | przeczytano: 461 razy

Marzec 2022 roku upłynął TVN Grupa Discovery pod znakiem sukcesu – główny nadawca na rynku osiągnął udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej, zostając tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych. Stacja TVN (SHR: 8,5%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju trzecią pozycję zajęła stacja TVN24 (SHR: 5,9%), uzyskując najwyższy miesięczny wynik oglądalności w swojej historii. Był to także świetny miesiąc dla innych kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – TVN Style zdobyła pozycję lidera w kategorii stacji lifestylowych, a Eurosport wśród płatnych kanałów sportowych.

08.04.2022 | przeczytano: 250 razy
Player dostępny za jednym kliknięciem w telewizorach LG

Player – najpopularniejsza polska legalna platforma VOD – jest dostępny za naciśnięciem jednego przycisku pilota dla widzów Naziemnej Telewizji Cyfrowej posiadających najnowsze telewizory LG. Użytkownicy telewizorów z systemem WebOS22, którzy odwiedzą kanały TVN i TVN7, będą mogli skorzystać z funkcji przyspieszonego uruchamiania aplikacji Smart TV dzięki technologii HbbTV.

25.03.2022 | przeczytano: 299 razy

Addressable TV w ofercie Biura Reklamy TVN Media. Połączenie potencjału telewizji i precyzji dotarcia digitalu.

25.03.2022 | przeczytano: 172 razy
Bez polskiej koncesji TVN7 nie będzie bezpłatnym kanałem naziemnym

Kanał TVN7 uzyskał holenderską koncesję na nadawanie, jednak nie rozwiązuje to problemu dalszego działania Siódemki w obecnym kształcie. Nadawanie TVN7 jako kanału bezpłatnego dla wszystkich polskich widzów telewizji naziemnej możliwe jest wyłącznie na podstawie koncesji przyznawanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji (KRRiT), na którą TVN Grupa Discovery czeka od ponad roku. Jeśli KRRiT nie wyda decyzji o przedłużeniu koncesji dla TVN7, co jest jej obowiązkiem wynikającym z prawa, widzowie utracą bezpłatny dostęp do największego kanału rozrywkowego w Polsce. Wielu z nich zostanie całkowicie pozbawionych możliwości oglądania stacji.

04.02.2022 | przeczytano: 247 razy

Za miesiąc, 25 lutego, wygasa koncesja na nadawanie kanału TVN7. Wniosek o rekoncesję został złożony ponad rok temu. Stacja spełnia wszelkie wymogi określone prawem, dopełniono także niezbędnych formalności. Bezczynność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiT) działa na szkodę rynku medialnego w Polsce, uderza w widzów oraz innych nadawców i operatorów. Działanie KRRiT może doprowadzić do zamknięcia stacji TVN7 w formule, która gwarantuje bezpłatny dostęp dla widzów na terenie całego kraju.

28.01.2022 | przeczytano: 265 razy

W 2021 roku TVN Grupa Discovery utrzymała pozycję lidera polskiego rynku telewizyjnego – osiągając udział na poziomie 25,7% w grupie komercyjnej. Stacja TVN była najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w ramach grupy Big5 w tym okresie (SHR: 9,5%) – tylko w grudniu jej udział wzrósł o blisko 10% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Na rynku digital Player.pl uplasował się na podium zestawienia platform VOD z wynikiem 4,7 mln realnych użytkowników.

21.01.2022 | przeczytano: 160 razy
Komunikat Biura Reklamy TVN Media

W roku 2022 nasze biuro wprowadzi do oferty nowe grupy rozliczeniowe, które będą przypisane do poszczególnych produktów reklamowych. Wierzymy, że zmiana ta jeszcze lepiej zaspokoi potrzeby komunikacyjne naszych Klientów.

17.12.2021 | przeczytano: 300 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 103)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764