logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP 1: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 110

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach Telewizji Polskiej.

25.11.2022 | przeczytano: 739 razy

GASPOL rozpoczął kampanię wizerunkową „Świadomy wybór”, w której promuje decyzję firmy o zaprzestaniu zakupów gazu płynnego z Rosji i zachęca do podejmowania świadomych wyborów konsumenckich. Głównym medium kampanii jest telewizja wspierana przez komunikację w radiu, Internecie oraz działania offline.

16.05.2022 | przeczytano: 490 razy

Podczas ostatniego weekendu Pucharu Świata w skokach narciarskich przed igrzyskami miliony widzów śledziły rywalizację w Willingen. Zarówno w trakcie sobotnich, jak i niedzielnych konkursów TVN był liderem rynku, a Eurosport 1 najchętniej oglądalnym płatnym kanałem w Polsce.

04.02.2022 | przeczytano: 411 razy
Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Carvago.com – europejska platforma do zakupu samochodów używanych online właśnie wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową. To pierwsza promocja marki w TV w Polsce.

17.01.2022 | przeczytano: 575 razy

W sobotę i niedzielę rozegrano dwa konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Bischofshofen. Zarówno w trakcie sobotniej rywalizacji indywidualnej, jak i niedzielnych zawodów drużynowych TVN był zdecydowanie najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce. Weekendowe transmisje z Bischofshofen przyciągnęły w sumie blisko 8 milionów widzów.

14.01.2022 | przeczytano: 607 razy
Igrzyska Olimpijskie przez pryzmat popularności mediów

Igrzyska Olimpijskie w Tokio to kolejne, po Euro 2020, wydarzenie sportowe o globalnym zasięgu, które odbyło się tego lata. Podobnie jak święto futbolu, przyciągnęło przed ekrany komputerów i telewizorów rzesze kibiców, co przełożyło się na znaczące wzrosty popularności serwisów sportowych i transmitujących zawody stacji telewizyjnych.

13.08.2021 | przeczytano: 967 razy
Newsweek o sporcie - na bazie danych z Mediapanelu

Występy polskiej reprezentacji na Euro 2020 przyciągnęły przed ekrany i monitory miliony Polaków. Newsweek sprawdził, w jaki sposób mistrzostwa wpłynęły na popularność internetowych serwisów sportowych oraz liczbę widzów TVP 1. Do swojej analizy wykorzystał dane z jednoźródłowego badania Mediapanel.

30.07.2021 | przeczytano: 551 razy
Mecze Polaków – podsumowanie oglądalności

Pierwszy i trzeci – niestety ostatni – mecz polskiej reprezentacji podczas tegorocznego turnieju UEFA Euro 2020 cieszyły się największym zainteresowaniem kibiców. Sekcja "sport" serwisu tvp.pl oraz player TVP 1 na platformie WP Pilot odnotowały wówczas rekordowe liczby zarówno użytkowników, jak i odsłon. W telewizji tradycyjnej największą grupę widzów zgromadziło spotkanie „Polska – Szwecja”.

02.07.2021 | przeczytano: 820 razy
Mecz Polska – Słowacja z rekordową liczbą widzów

Pierwszy mecz polskiej reprezentacji na Euro 2020 przyciągnął przed telewizory rzesze kibiców. Analitycy Gemius sprawdzili, ilu widzów oglądało spotkanie w domu i poza nim oraz jak wyniki te wyglądają w porównaniu z pozostałymi rozegranymi dotychczas spotkaniami fazy grupowej.

16.06.2021 | przeczytano: 517 razy

Vectra ogłosiła, że z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020 udostępni swoim abonentom kanał TVP 4K. Już dzisiaj, widzowie będą więc mogli śledzić piłkarskie rozgrywki również w wysokiej rozdzielczości 4K. Co więcej, między 11 czerwca a 11 sierpnia, klienci operatora uzyskają dostęp do stacji TVP Sport HD w ramach tzw. „otwartego okna”.

11.06.2021 | przeczytano: 330 razy
1 2 3
Strona 1/11 (artykułów: 110)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764