logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP Info: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 208
Rzeczpospolita liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według majowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium jest Rzeczpospolita, na którą dziennikarze innych redakcji w kraju powoływali się prawie 1,9 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, do którego inne tytuły odwołały się 1,6 tys. razy, natomiast podium zamyka Wirtualna Polska, która w zeszłym miesiącu cytowana była 1,5 tys. razy. Za sprawą awansu o cztery miejsca i wynikiem 831 wzmianek do zestawienia ogólnego powraca Radio ZET.

10.06.2022 | przeczytano: 259 razy
Tomasz Sekielski nowym redaktorem naczelnym Newsweeka

1 lipca 2022 r. Tomasz Sekielski obejmie stanowisko redaktora naczelnego Newsweeka i jako szef wszystkich tytułów wydawanych pod marką Newsweek będzie odpowiedzialny za tygodnik Newsweek Polska, serwis Newsweek.pl oraz wydania tematyczne tygodnika.

03.06.2022 | przeczytano: 216 razy
Dalszy rozwój zespołu PA w SEC Newgate CEE

Nowym Senior Advisorem SEC Newgate CEE został Krzysztof Kępa, ekspert rynku elektro-energetycznego oraz sektora oil&gas. Dwóch kolejnych konsultantów to Piotr Górski, dotychczasowy analityk i redaktor prowadzący Res Publica Nova oraz Szymon Dziewięcki, tegoroczny zwycięzca Young Creative Cannes Lions.

26.05.2022 | przeczytano: 183 razy

Jeszcze w maju br. TVP World oraz Biełsat TV będą dostępne na Wileńszczyźnie dla widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. Multipleks regionalny swoim zasięgiem obejmuje Wilno i jego okolice (rejony: święciański, solecznicki i wileński), docierając do ponad 20% populacji Litwy. Znajdują się na nim także 4 inne kanały Telewizji Polskiej: TVP Wilno, TVP Info, TVP Historia 2, TVP Polonia.

20.05.2022 | przeczytano: 254 razy
RMF FM liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w kraju jest RMF FM, na który inne redakcje powoływały się w kwietniu prawie 1,8 tys. razy. Na drugim miejscu znalazł się dziennik Rzeczpospolita, do którego inne tytuły odwołały się 1,7 tys. razy, natomiast podium zamyka Onet również z liczbą 1,7 tys. cytowań. Wzrost o dwie pozycje i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje TVP Info (622 odniesienia).

11.05.2022 | przeczytano: 293 razy
Pierwsze województwa już w nowym standardzie nadawania naziemnej telewizji

Od poniedziałku 28 marca województwa dolnośląskie i lubuskie zostały przełączone na DVB-T2/HEVC, nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej. W kwietniu, maju i czerwcu wdrożą go kolejne regiony kraju. Problem w tym, że – jak wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów – wciąż 1,7 mln gospodarstw domowych, które odbierają telewizję naziemną, nie wie o planowanych zmianach. To zaś oznacza, że są one zagrożone utratą sygnału telewizyjnego. Nie każdy telewizor będzie bowiem odbierać w nowym standardzie.

04.04.2022 | przeczytano: 149 razy

Jednym z najgłośniejszych wydarzeń w świecie show-biznesu ostatnich dni zdecydowanie jest rozdanie Oscarów 2022 – nie tylko ze względu na sam prestiż związany z przyznaniem statuetek, ale również przez incydent spowodowany zachowaniem Willa Smitha podczas tegorocznej ceremonii. Instytut Monitorowania Mediów (IMM) informuje, że ekwiwalent reklamowy (AVE) materiałów poświęconych gali wręczenia nagród w polskich mediach wynosi ponad 44,5 mln złotych!

01.04.2022 | przeczytano: 238 razy

Telewizja Polska S.A. czasowo utrzyma nadawanie programów emitowanych na MUX-3 w dotychczasowym standardzie DVB-T/MPEG-4. Dzięki tej decyzji widzowie, których odbiorniki nie są jeszcze przystosowane do nowego standardu telewizyjnego DVB-T2/HEVC, nie utracą dostępu do najważniejszych programów TVP1, TVP2 czy TVP Info i zyskają więcej czasu na przygotowanie się do tej zmiany.

25.03.2022 | przeczytano: 146 razy
RMF FM kolejny raz liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium lutego 2022 jest stacja RMF FM z wynikiem prawie 2,4 tys. cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazł się portal Onet, na którego informacje inne redakcje w kraju powoływały się 2,2 tys. razy, a podium zamyka Wirtualna Polska z liczbą 2 tys. wzmianek w innych tytułach. Wzrost o jedenaście pozycji i tym samym powrót do rankingu ogólnego zyskuje Polskie Radio 24 (1,2 tys.).

24.03.2022 | przeczytano: 374 razy
Trwa kampania TVP Go

Pod hasłem „TVP GO zmienia zasady oglądania!” trwa kampania promocyjna nowej platformy hybrydowej Telewizji Polskiej.

18.03.2022 | przeczytano: 392 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 208)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764