logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP VOD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
TVP World wraca na antenę

Od poniedziałku, 11 marca TVP World - anglojęzyczny, całodobowy kanał informacyjny i portal Telewizji Polskiej wznawia nadawanie po blisko trzymiesięcznej przerwie. Program będzie dostępny w sieciach kablowych, na platformach cyfrowych (m.in. Sling TV w USA) oraz online na stronie tvpworld.com i w aplikacjach TVP. Wkrótce zostanie też ponownie uruchomiona transmisja naziemna na Litwie, w Estonii i Austrii, a także na MUX-6 w Polsce.

12.03.2024 | przeczytano: 357 razy
TVP Nauka ma już rok

Rok temu rozpoczął nadawanie kanał tematyczny Telewizji Polskiej – TVP Nauka, który emituje programy poświęcone najważniejszym wydarzeniom naukowym. Kanał naukowy Telewizji Polskiej opiera się na czterech filarach: technologii, naukach ścisłych, medycynie i przyrodzie. TVP Nauka transmitował misje kosmiczne i zjawiska astronomiczne m.in. „Noc Perseidów” i „Mars najbliżej Ziemi”.

17.10.2023 | przeczytano: 533 razy
Addressable TV w innowacyjnej kampanii Wolt

Po sukcesie testowych działań wiosennych, Wolt, firma specjalizująca się w usługach food- i quick-delivery, decyduje się na dalsze inwestycje w model addressable TV. Kampania prowadzona będzie we współpracy z Finecast oraz Mindshare, który odpowiada za planowanie mediów offline dla Wolt. Start zaplanowany jest na wrzesień bieżącego roku.

13.09.2023 | przeczytano: 632 razy
Jak oglądają telewizję Polacy?

Statystyczny Polak ogląda telewizję przez ok. 3 godziny i 55 minut dziennie. Chociaż może wydawać się to dużo, czas spędzany przed telewizorem regularnie maleje, do czego przyczynia się rozwój telewizji na żądanie (VoD). Sposób oglądania telewizji, a także potrzeby widzów, znacząco zmieniły się na przestrzeni lat. Sprawdź, jakie nawyki panują wśród polskich widzów.

20.07.2023 | przeczytano: 434 razy
Akzonobel startuje z nową kampanią

5 maja ruszyła kampania reklamowa firmy AkzoNobel, promująca nową linię farb premium Dulux Ambiance Ceramic. Szeroko zakrojona komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie i SoMe pod hasłem Dodaj życia swoim wnętrzom z nową, ceramiczną farbą Dulux Ambiance Ceramic. Na potrzeby kampanii powstał spot reklamowy, w którym pojawia się 5 Muz uosabiających atmosfery – palety barw nowego produktu.

22.05.2023 | przeczytano: 634 razy
„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu

Europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.

21.03.2023 | przeczytano: 581 razy
„Kamper Polska” - nowy reality show TVP VOD

W „Kamper POLSKA” pięć duetów influencerów, od dawna podbijających polski Internet, zmierzy się z wymagającą trasą z Helu w Bieszczady, którą będą próbowali pokonać kamperami o różnym standardzie, sprawności technicznej, wygodzie i estetyce. Najstarsze z aut ma 40 lat i bliżej nieznany przebieg, najnowsze to luksusowy kamper z 2022 roku z zaledwie 10 tys. km na liczniku.

13.01.2023 | przeczytano: 501 razy

Nowa odsłona platformy streamingowej TVP VOD już na otwarciu może pochwalić się znakomitymi wynikami. W zaledwie kilka dni od startu odnotowano aż 25-procentowy wzrost liczby subskrybentów oraz rekordową ilość pobrań aplikacji. Jednocześnie platforma cieszy się jeszcze większym niż dotychczas zainteresowaniem użytkowników Strefy ABO, dostępnej po opłaceniu abonamentu RTV.

10.11.2022 | przeczytano: 276 razy

Samoregulacje są sprawdzonym narzędziem, które najlepiej odpowiada na potrzeby rynku - to jeden z najważniejszych wniosków konferencji prasowej „Skuteczna ochrona dzieci w serwisach VOD. Nowelizacja Kodeksu Dobrych Praktyk”, zorganizowanej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji we współpracy z IAB Polska.

16.09.2022 | przeczytano: 552 razy
Jesień na antenach Telewizji Polskiej

„Wojenne dziewczyny”, „Tak to leciało!”, „Voice of Poland”, jubileusze „70 lat Telewizji Polskiej”, „Pytania na śniadanie” i „Jakiej to melodii?”, a także wielogodzinne transmisje najważniejszych wydarzeń sportowych, poza tym programy informacyjne, publicystyczne, ciekawe dokumenty oraz programy dla dzieci i ich rodziców. To tylko kilka wybranych propozycji programowych, które Telewizja Polska przygotowała dla swoich widzów na nadchodzącą jesień.

26.08.2022 | przeczytano: 592 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764