logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1245
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska

Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.

16.08.2019 | przeczytano: 92 razy
A+E Networks wzmacnia struktury

A+E Networks Poland poszerzyło zespół programowy o 4 menedżerów, a nowoutworzone stanowisko szefa zespołu ds. programowych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej objął Bartłomiej Major.

07.08.2019 | przeczytano: 105 razy
Grupa TVP podsumowuje wyniki lipca

Serial „Zniewolona” był najchętniej oglądanym tytułem miesiąca, natomiast magazyn reporterski „Alarm!” zgromadził najliczniejszą widownię od początku emisji. Wzrosły również udziały TVP INFO i kanałów tematycznych: TVP Rozrywka, TVP Seriale, TVP Kultura i TVP Historia, a antena TVP3 odnotowała najlepszy wynik od 2016 roku.

02.08.2019 | przeczytano: 113 razy
Wakacje z PR: PR & marketing sportowy

W środę 7 sierpnia br. odbędzie się kolejne spotkanie w ramach bezpłatnych wydarzeń o public relations i marketingu „Wakacje z PR”. Tym razem tematem wiodącym będzie marketing sportowy, a case studies przedstawią: PGE Skra Bełchatów, Szkoła Gortata oraz ERP Serwis. Spotkanie odbędzie się w Łodzi w Centrum Kreatywności Fabryka, na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Pomysłodawczyniami wydarzeń są właścicielki dwóch agencji PR: Agnieszka Burzyńska i Wiktoria Czarnecka. Wstęp wolny.

02.08.2019 | przeczytano: 232 razy
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną rozgrywek z londyńską agencją Dixonbaxi

PKO Bank Polski Ekstraklasa zaprezentowała nową oprawę graficzną meczów. Od najbliższego sezonu zaczynającego się w piątek 19 lipca, przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną czołówkę telewizyjną. Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 - Formuła E.

15.07.2019 | przeczytano: 263 razy

TVP2 jako jedyna spośród wielkiej czwórki, zwiększyła udziały rynkowe. Rosną udziały TVP3 i pozostałych kanałów tematycznych: TVP Sport, TVP Info, TVP Historia i TVP Kultura.

08.07.2019 | przeczytano: 280 razy

Ekstraklasa sfinalizowała negocjacje w najważniejszych obszarach praw mediowych na sezony 2019/20 oraz 2020/21. Ligowa spółka sprzedała prawa do pokazywania skrótów meczów w telewizji w Polsce, prawa do transmisji meczów na wybranych rynkach międzynarodowych oraz prawa bukmacherskie. W wyniku strategicznej decyzji Ekstraklasa będzie rozwijać własne media, w ramach których od najbliższego sezonu będzie pokazywać skróty meczowe oraz transmisje na żywo dla użytkowników w krajach nieobjętych wyłącznymi umowami licencyjnymi.

04.07.2019 | przeczytano: 175 razy

Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.

24.06.2019 | przeczytano: 212 razy

W letniej ramówce TVP ABC proponuje swoim widzom, obok znanych i uwielbianych programów oraz animacji, wiele nowości. Wśród nich m.in. wyjątkowa seria „Głębia”.

21.06.2019 | przeczytano: 225 razy

Według danych MOR, emocjonujące spotkanie Biało-Czerwonych z Izraelem, w momencie najwyższej oglądalności na antenach TVP widziało ponad 8,5 mln widzów. Polacy nie dali rywalowi szans i pokonali go 4:0.

14.06.2019 | przeczytano: 125 razy
1 2 3
Strona 1/125 (artykułów: 1245)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764