logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1275

TVP podpisała umowę z firmą Talpa i stała się właścicielem praw do trzech kolejnych sezonów „The Voice”

18.10.2019 | przeczytano: 54 razy

PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.

18.10.2019 | przeczytano: 58 razy (komentarzy: 1)
DAI – technologia dynamicznego profilowania reklam w TVP

Telewizja Polska wraz z partnerami – operatorami Korbank i MatteBOX zaprezentowała prototypowe rozwiązanie pozwalające na dynamiczne podmienianie reklam (z ang. Dynamic Ad Insertion, w skrócie DAI) na dekoderach operatorów kablowych. Oficjalna prezentacja odbyła się 7 października podczas 46. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2019 w Jachrance organizowanej w dniach 7- 9 października br.

11.10.2019 | przeczytano: 194 razy
E-Polak potrafi! – kampania Ministerstwa Cyfryzacji i NASK

Spoty telewizyjne, działania w prasie i internecie – to to tylko niektóre działania, jakie zaplanowaliśmy w ramach naszej kampanii "e-Polak potrafi!". Startujemy!

11.10.2019 | przeczytano: 283 razy
Mądrość Natury - Isobar ze spotami dla marki Enfamil

Marka Enfamil (Mead Johnson Nutrition) realizuje kampanię wspierającą Enfamil Premium MFGM 2.

09.10.2019 | przeczytano: 133 razy
Śródziemnomorskie produkty Podravka promowane w kampanii telewizyjnej

Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada.

08.10.2019 | przeczytano: 121 razy
Pracuj.pl z nową odsłoną kampanii „Szef i Reszta”

Pracuj.pl wraca z działaniami reklamowymi w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania wystartuje na początku października. W nowej odsłonie serwis przygotował m.in. 2 spoty telewizyjne, promujące aplikację mobilną Pracuj.pl.

04.10.2019 | przeczytano: 359 razy (komentarzy: 7)
TVP przedstawia projekt scenografii Eurowizji Junior 2019

Muzyczne widowisko odbędzie 24 listopada w Arenie Gliwice, jednym z najnowocześniejszych obiektów sportowo-rozrywkowych w Polsce. Autorem scenografii jest Giorgos Stylianou-Matsis. W tym roku gospodarzem Eurowizji Junior jest Polska, zaś organizatorami Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Partnerami wydarzenia są Miasto Gliwice i Województwo Śląskie.

04.10.2019 | przeczytano: 130 razy
Znakomity wrzesień grupy TVP

TVP była liderem września. Jej programy zdominowały ranking najpopularniejszych tytułów miesiąca. Wśród 20 programów aż 14 należało do anten Telewizji Polskiej. Hitami miesiąca były m. in. „M jak miłość”, transmisje sportowe w Jedynce i „Rolnik szuka żony”. Grupa TVP wzmocniła swoją pozycję, wzrost udziałów odnotowały TVP1, TVP3, TVP Info i kanały tematyczne: TVP Seriale, TVP Rozrywka, TVP Kultura oraz TVP Polonia.

04.10.2019 | przeczytano: 145 razy
Polskie Radio walczy ze „skretynieniem obywateli”. Zmielą 6 tys. beretów Trójki

6 tysięcy różowych beretów opatrzonych logotypem radiowej Trójki idzie na przemiał. Gadżet wymyślony przez odwołaną w 2016 r. z funkcji dyrektora Magdę Jethon był krytykowany przez posła PiS i szefa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego.

02.10.2019 | przeczytano: 187 razy (komentarzy: 4)
1 2 3
Strona 1/128 (artykułów: 1275)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764