logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1221
„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.

19.04.2019 | przeczytano: 117 razy
„Ogrodowi” – wiosenna nowość TVP2

Już 15 kwietnia o godz. 7:30 w TVP2, tuż przed „Pytaniem na śniadanie” zadebiutuje nowy codzienny poradnik ogrodniczy – „Ogrodowi”. Gospodarzem programu będzie Tomasz Kok, twórca najpopularniejszego w Polsce bloga ogrodniczego „Ogrodnik Tomek”.

12.04.2019 | przeczytano: 124 razy

Telewizja Polska od lat aktywnie wspiera Targi Wydawców Katolickich. Impreza od dekady odbywa się na Zamku Królewskim w Warszawie. W tym roku TVP przygotowało pokazy znakomitych filmów dokumentalnych oraz spektakli Teatru Telewizji o tematyce religijnej i patriotycznej.

08.04.2019 | przeczytano: 78 razy

28 stycznia 2019 Telewizja Polska rozpoczęła realizację projektu „Digitalizacja Regionalnego Dziedzictwa Telewizyjnego i Filmowego z Archiwum TVP S.A. – DIGI TVP” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. W wersji cyfrowej zostanie zachowanych ponad 2000 pozycji pochodzących z Regionalnych Archiwów TVP S.A.

08.04.2019 | przeczytano: 286 razy
Rozpoczęła się konferencja Multiscreen Day 2019

Jak podaje serwis sport.pl, już pięć lat temu szef Netfliksa Reed Hastings zapowiadał, że do 2030 r. tradycyjna – liniowa – telewizja umrze, a zastąpią ją serwisy streamingowe, takie jak Netflix czy Hulu. Wtedy jeszcze wydawało się, że to dość abstrakcyjne przepowiednie – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska. Dom mediowy jest partnerem głównym konferencji dla branży medialnej – Multiscreen Day 2019, która rozpoczęła się dzisiaj w Warszawie. Organizatorem 4. edycji konferencji jest magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

03.04.2019 | przeczytano: 255 razy

Debiut LOTTO Ekstraklasy na antenie Telewizji Polskiej przyniósł rekord oglądalności spotkań najwyższej klasy rozgrywkowej w trwającym sezonie. W połączeniu z transmisjami na antenach platformy nc+ oraz na platformach internetowych, liczba kibiców, którzy śledzili transmisje meczów 27. kolejki w ostatni weekend przekroczyła 2 mln widzów.

03.04.2019 | przeczytano: 82 razy
Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.

03.04.2019 | przeczytano: 120 razy
Adam Małysz w kampanii reklamowej Banku Pocztowego i Envelobanku

„Wybrałem EnveloBank, bo jest w porządku” – mówi Adam Małysz w spocie, który od 1 kwietnia 2019 r. reklamuje „Kredyt w Porządku z niską ratą” z oferty Banku Pocztowego oraz jego cyfrowej marki – EnveloBanku. Tym samym Adam Małysz stał się twarzą pierwszej wspólnej kampanii obu marek. W telewizyjnej i internetowej kampanii Bank po raz pierwszy w swoich działaniach reklamowych wykorzystuje Ambasadora Marki – wybitnego sportowca, cieszącego się ogromną sympatią i zaufaniem Polaków.

01.04.2019 | przeczytano: 151 razy
TVP Wilno – nowy kanał Telewizji Polskiej dla Polaków na Litwie

21 marca Telewizja Polska i Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisały porozumienie w sprawie utworzenia, współfinansowania i dystrybucji kanału TVP Wilno, kierowanego do Polaków i tworzonego przez Polaków mieszkających na Litwie. Prace nad nową anteną trwają od roku.

22.03.2019 | przeczytano: 148 razy

Rozgrywki LOTTO Ekstraklasy już w marcu trafią na antenę Telewizji Polskiej. Platforma nc+ udzieliła sublicencji TVP na transmisję meczów w rundzie wiosennej, na co zielone światło dała Ekstraklasa S.A. W rezultacie w telewizji otwartej pokazywane będzie jedno spotkanie w każdej z ostatnich 11 kolejek bieżącego sezonu, równolegle do transmisji w nc+. Najbliższy mecz, który będzie można obejrzeć w TVP, to hit Wisła Kraków – Legia Warszawa zaplanowany na 31 marca.

22.03.2019 | przeczytano: 112 razy
1 2 3
Strona 1/123 (artykułów: 1221)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764