logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1715
„Pełna Dobra” – firma Perla Polska ruszyła z kampanią nowego subbrandu

Europejski producent hummusu, Perla Polska, wystartował z kampanią reklamową promującą nowy subbrand. ,,Pełna Dobra” zadebiutowała na rynku wraz z początkiem marca 2023. Kampania obejmuje spoty telewizyjne, reklamę kinową, VOD oraz media społecznościowe marki.

21.03.2023 | przeczytano: 101 razy

Narodowa Rada Mediów Elektronicznych (NEPLP) będąca łotewskim odpowiednikiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję w sprawie włączenia TVP Info, TVP World, TVP Wilno i Belsat TV do wykazu programów audiowizualnych, które mogą być reemitowane na terenie Łotwy.

17.03.2023 | przeczytano: 135 razy
Gellwe zachęca konsumentów do zdobywania słodkich nagród

Już 20.03.2023 rusza ogólnopolski konkurs marki GELLWE, w którym konsumenci będą mogli wygrać praktyczne nagrody wspierające pasję pieczenia. W śród nich gustowne miksery planetarne Kitchen Aid oraz profesjonalne zestawy form do wypieków marki ZENKER. Akcja trwa do 20.05.2023.

16.03.2023 | przeczytano: 319 razy
Vilandy - start kampanii promującej sprzedaż mebli z drugiej ręki

Portal Vilandy w jednym miejscu skupia sprzedawców mebli używanych i outletowych, producentów sprzętów domowych, rękodzielników i kupujących: fanów produktów nietypowych, oryginalnych, niekoniecznie prosto z fabryki. Każdy może umieścić na nim darmowe ogłoszenia. Platforma działa od kilku tygodni, w App Store i Google Play dostępna jest także bezpłatna aplikacja.

15.03.2023 | przeczytano: 425 razy
Dziennikarski protest po tragicznej śmierci Mikołaja Filiksa

Tragiczna śmierć niespełna 16-letniego Mikołaja Filiksa stała się wyzwaniem dla opinii publicznej, a zwłaszcza dla naszego środowiska, bo mogły się do niej przyczynić działania osób przedstawiających się tak jak my – jako dziennikarze i dziennikarki. Media publiczne – Radio Szczecin oraz TVP Info – informując 29 grudnia 2022 roku o wyroku z grudnia 2021 roku, dotyczącym osoby skazanej za czyny pedofilskie, zrobiły to bowiem w sposób, który pozwolił na łatwą identyfikację, że ofiarą było dziecko szczecińskiej posłanki Koalicji Obywatelskiej Magdaleny Filiks.

07.03.2023 | przeczytano: 640 razy
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

1 marca Avon wystartował z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. W nowym spocie marka prezentuje pierwszą na świecie pomadkę z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym[1]. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ucieleśnia nowe pozycjonowanie i hasło marki – Masz w sobie siłę.

06.03.2023 | przeczytano: 427 razy

W lutym 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera rynku medialnego. W ostatnim miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,5% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w Polsce. Stacja zajęła pozycję nr 1 w grupie Big5 z SHR na poziomie 9% w grupie 16-49. TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,4% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN24 zajęła pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej (SHR 3%), jak i w grupie 4+ (SHR 4,8%). Spośród kanałów sportowych, na prowadzenie wysunął się Eurosport 1 z udziałem na poziomie 0,4% w grupie demograficznej 16-49 oraz 0,9% w 4+.

03.03.2023 | przeczytano: 234 razy

Stacja TVN24 w lutym 2023 była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w każdej kategorii. W grupie 4+ osiągnęliśmy aż 4,84% udziału w rynku, a w grupie komercyjnej (16-49) aż 3,07%. Fakty TVN pozostają najpopularniejszym programem informacyjnym w kraju. Również pozycję lidera wśród portali stacji telewizyjnych kolejny miesiąc utrzymuje tvn24.pl.

01.03.2023 | przeczytano: 294 razy

TVP Nauka popularyzuje wiedzę z zakresu przyrody, techniki oraz technologii kosmicznych, biologii, medycyny, astronomii, fizyki, matematyki, chemii, ekologii, ekonomii i nauk społecznych. Oferta programowa jest skierowana do odbiorcy powyżej 14 roku życia. W emitowanych codziennie pasmach tematycznych prezentowane są treści oparte na faktach i dowodach naukowych. Nad jakością programu czuwa Rada Naukowa złożona z najwybitniejszych polskich uczonych.

24.02.2023 | przeczytano: 253 razy
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

Według najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce jest stacja RMF FM, na którą powoływano się w styczniu 2,3 tys. razy. Na drugim miejscu, z awansem aż o trzy pozycje znalazło się z kolei Radio Zet – do informacji rozgłośni odwoływano się w styczniu zaledwie 11. razy mniej. Podium zamyka dziennik Rzeczpospolita. Badanie od nowego roku zostało rozszerzone o ranking mediów o tematyce zdrowotnej, którego liderem jest Rynek Zdrowia.

23.02.2023 | przeczytano: 451 razy
1 2 3
Strona 1/172 (artykułów: 1715)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764