logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2092
18 kanałów internetowych typu FAST w Polsat Box Go

W serwisie Polsat Box Go zostało uruchomionych 18 kanałów internetowych typu FAST. Nowe stacje z najpopularniejszymi produkcjami Telewizji Polsat wzbogaciły pakiety Start oraz Premium. Za sprzedaż i obsługę reklam w tych kanałach odpowiada Polsat Media.

15.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 307 razy
TVP VOD notuje kolejne wzrosty

W maju 2025 roku TVP VOD zanotował ponad 35-procentowy wzrost liczby odtworzeń w porównaniu z majem 2024. Serwis streamingowy Telewizji Polskiej zwiększył też liczbę wizyt (+35% r/r) i odsłon (+20% r/r)*. Największym zainteresowaniem użytkowników cieszyły się kanały na żywo, a szczególnie stream półfinałów i finału Konkursu Piosenki Eurowizji, debat prezydenckich oraz wieczoru wyborczego.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 369 razy
TVP n a 45-lecie „Solidarności”

„Nasza Solidarność. A to nam się udało!” – to nazwa wspólnej akcji Telewizji Polskiej, Europejskiego Centrum Solidarności i Miasta Gdańska, której celem jest uczczenie 45. rocznicy powstania ruchu Solidarność. Dziś na placu Solidarności w Gdańsku wspólne przedsięwzięcie zainaugurowali były prezydent RP Lech Wałęsa, prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz, dyrektor Europejskiego Centrum Solidarności Basil Kerski oraz Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej. Najważniejszą częścią akcji będzie ogólnopolski plebiscyt na to wydarzenie z lat 1980-2025, z którego Polki i Polacy są najbardziej dumni. Całość zwieńczy koncert na terenach postoczniowych w Gdańsku przy dźwigu M3, który Telewizja Polska zaprezentuje na żywo już 31 sierpnia 2025.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 331 razy
Biełsat rusza z letnią ramówką

W poniedziałek, 9 czerwca rusza letnia ramówka białoruskiego pasma Telewizji Biełsat. W ofercie znalazły się trzy nowe programy, ale redakcja stawia przede wszystkim na newsy – pierwszy raz w historii Biełsatu wszystkie programy informacyjne będą emitowane na żywo przez całe lato.

08.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 257 razy
Roland Garros i kampania karty tenisowej Visa Banku BNP Paribas

Na paryskich kortach trwa właśnie legendarny turniej Roland Garros. Z początkiem czerwca Bank BNP Paribas, partner główny turnieju, wystartował z nową odsłoną kampanii promującej kartę tenisową Visa w połączeniu z Kontem Otwartym na Ciebie lub Moim Kontem Premium. W spotach promujących kartę występuje gwiazda światowego tenisa - Iga Świątek. Kibice tenisa, którzy skorzystają z oferty otrzymają specjalne benefity związane z ich ulubionym sportem.

04.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 543 razy
TVN Warner Bros. Discovery: wyniki w maju 2025 r.

W maju 2025 r. TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki, umacniając swoją dominującą pozycję w polskiej branży telewizyjnej.

03.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 535 razy
Kryształowe Pióra: dziennikarze zdrowotni docenieni po raz 19.

Tegoroczna edycja konkursu dla dziennikarzy Kryształowe Pióra została rozstrzygnięta. Jury wyłoniło pięcioro zwycięzców, których materiały zostały uhonorowane statuetkami. Dodatkowo przyznano 21 wyróżnień za wyjątkowe zaangażowanie i poziom merytoryczny prac. W 2025 roku do konkursu napłynęło aż 315 materiałów w czterech kategoriach tematycznych. Wśród nich znalazły się artykuły prasowe i internetowe, audycje radiowe, a także materiały telewizyjne i podcasty.

03.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 462 razy
Electrolux głównym partnerem serialu Rodzinka.pl

Electrolux, szwedzka marka i lider w produkcji sprzętów ADG, jest głównym partnerem serialu "Rodzinka.pl", który wraca na ekrany telewizorów tej jesieni. Wystartowała kampania z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, którzy są ambasadorami marki i głównymi bohaterami produkcji TVP. Za partnerstwo z serialem (lokowanie produktu, sponsoring) i koordynację działań promocyjnych odpowiedzialna jest agencja digitalowo-contentowa LiquidThread. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

03.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 506 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
ONE House odpowiada za media w kampanii masła Łaciatego

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa – jeden z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce i w Europie – rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową promującą masło ekstra Łaciate. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów telewizyjnych odpowiada agencja mediowa ONE House.

03.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 495 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
 Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2025

Najbardziej opiniotwórczym medium w kwietniu została Wirtualna Polska z wynikiem 3,6 tys. odniesień w innych mediach. Na drugim miejscu – z liczbą 3,4 tys. wzmianek – znalazł się TVN24. Podium zamyka „Rzeczpospolita”, osiągając wynik 3,3 tys. cytowań – informuje Instytut Monitorowania Mediów w najnowszym raporcie Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

01.06.2025 | Świat mediów | przeczytano: 783 razy
1 2 3
Strona 1/210 (artykułów: 2092)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764