logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TVP2: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 339
Zacznij od zdrowia – nowy program TVP wspierany przez PZU

W niedzielę o godz. 11:05 na antenie TVP 2 zobaczymy pierwszy odcinek programu „Zacznij od zdrowia”, który powstaje we współpracy z PZU. Audycję poprowadzi Adam Giza. Program przybliży widzom najciekawsze tematy z obszaru medycyny i profilaktyki zdrowotnej. W magazynie znajdą się również felietony o Dobrej Drużynie PZU, która promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. Jej kapitanką jest słynna tenisistka Iga Świątek.

18.10.2021 | przeczytano: 131 razy

GONET.TV walczy o prawa polskich widzów i chce im prezentować pełną ofertę stacji TVP3

06.10.2021 | przeczytano: 111 razy

Minimalizm w formie i maksymalizm w treści – nowe oprawy TVP1 i TVP2, które już od dziś można oglądać na antenach, łączą nowoczesność z tradycją. W efekcie mają wyeksponować bogatą ofertę programową anten, podkreślając ich indywidualny charakter. Grafika wpisuje się w trend, zgodnie z którymi mniej znaczy więcej.

10.09.2021 | przeczytano: 301 razy

W środę, 8 września ponad 9,5 mln widzów według MOR* w momencie najwyższej oglądalności zgromadził w TVP1 i TVP Sport mecz eliminacyjny do Mistrzostw Świata Polska-Anglia. Natomiast spotkanie w ramach Mistrzostw Europy w Siatkówce Mężczyzn Polska-Ukraina przyciągnął do TVP2 według MOR w piku ponad 2 mln osób. Liderem dnia była TVP1 z 16,4% udziałami, a TVP2 na drugiej pozycji uzyskała 7,6% udziałów. TVP Sport z udziałami na poziomie 3,1% znalazło się w TOP10 wszystkich anten.

10.09.2021 | przeczytano: 566 razy
Ustawa „Lex TVN” w obliczu manifestacji społecznych

Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w ciągu pięciu dni od 11 sierpnia 2021 r., kiedy zaczęły się protesty przeciw nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, nazywanej Lex TVN, we wszystkich mediach w kontekście manifestacji pojawiło się 7,8 tys. materiałów z dotarciem  aż 72,4 mln kontaktów z przekazem.

20.08.2021 | przeczytano: 245 razy
Kampania „Mleko - dobry wybór”

Mleko, mleczne wyroby; twarożki, serki, sery, jogurty, kefiry… – czy można o nich coś więcej powiedzieć? Czy mleczny smakosz może dowiedzieć się jeszcze więcej o swoich ulubionych wyrobach?

02.07.2021 | przeczytano: 236 razy
Mecz Polska – Słowacja z rekordową liczbą widzów

Pierwszy mecz polskiej reprezentacji na Euro 2020 przyciągnął przed telewizory rzesze kibiców. Analitycy Gemius sprawdzili, ilu widzów oglądało spotkanie w domu i poza nim oraz jak wyniki te wyglądają w porównaniu z pozostałymi rozegranymi dotychczas spotkaniami fazy grupowej.

16.06.2021 | przeczytano: 257 razy
Program Polska Bezgotówkowa z kolejną kampanią reklamową

Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z płatności bezgotówkowych. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a konsumentów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję oraz Internet.

11.06.2021 | przeczytano: 592 razy
UEFA Euro 2020 na kanale TVP 4K w Telewizji Orange

Specjalnie dla naszych klientów udostępniamy najwyższej jakości program TVP 4K, na pozycji 65, bez dodatkowych opłat. Będzie dostępny, od 11 czerwca do 11 sierpnia, dla 440 tys. abonentów naszej telewizji, którzy posiadają dekodery 4K: Dekoder 4K Premium oraz Dekoder 4K. Na TVP 4K transmitowane i retransmitowane będą wszystkie mecze UEFA EURO 2020 wraz z wejściami studyjnymi TVP Sport w jakości UHD.

04.06.2021 | przeczytano: 270 razy

Pod koniec maja i w czerwcu na antenach Telewizji Polskiej będzie można oglądać rywalizację siatkarek i siatkarzy w Lidze Narodów. O zwycięstwo w rozgrywanym we włoskim Rimini turnieju powalczy szesnaście najlepszych żeńskich i męskich drużyn globu, w tym reprezentacje Polski.  

28.05.2021 | przeczytano: 231 razy
1 2 3
Strona 1/34 (artykułów: 339)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764