logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tablica.pl: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Okrągły jubileusz F25

7 grudnia dom produkcyjny F25 obchodzi 10 – lecie działalności. Z tej okazji stworzono nowe logo i identyfikację wizualną. Odświeżono cały logotyp - m.in. zrezygnowano z przedstawienia nazwy firmy w kole, zachowując dotychczasową kolorystykę.

06.12.2018 | przeczytano: 939 razy
Serwis bezpłatnych ogłoszeń lokalnych Tablica.pl zmienia nazwę na Olx.pl

Tablica.pl, serwis bezpłatnych ogłoszeń lokalnych będzie funkcjonował pod nazwą OLX.pl. To element strategii właściciela obu serwisów, grupy Naspers, by wzmacniać markę OLX obecną w ponad 100 krajach na rynkach wschodzących. Dla użytkowników nic się nie zmieni: ich konta i hasła pozostaną bez zmian. Tablica.pl jest, według SimilarWeb, ósmą najpopularniejszą stroną w kraju.

14.04.2014 | przeczytano: 3218 razy

Własna strona www i jej pozycjonowanie w Google to najbardziej popularne metody promocji małych firm w internecie. Jednak przedsiębiorcy są wciąż mało świadomi innych, nowoczesnych narzędzi, które mogłyby im ułatwić prowadzenie i reklamę swojego biznesu - wynika z badania serwisu Firmy.net.

13.11.2013 | przeczytano: 1185 razy
Tablica.pl rusza z nową kampanią wizerunkową

Nawet nie wiesz, ile masz w domu skarbów do sprzedania” – to hasło najnowszej kampanii serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Trwające do końca października działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku serwisu jako najlepszego miejsca do sprzedaży rzeczy z „drugiej ręki”.

18.09.2013 | przeczytano: 1473 razy
Sąsiedzi Pat i Mat w reklamie serwisu Tablica.pl

W telewizji i Internecie rozpoczęła się kampania serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Jej bohaterami są postacie znane z czeskiego serialu animowanego Pat i Mat, które dzięki aplikacji mobilnej Tablica.pl odkrywają zalety sąsiedzkiego handlowania.

22.10.2012 | przeczytano: 8384 razy
Kreatury 2012 bez Grand Prix

28 marca w Teatrze & Clubie Capitol w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w Konkursie Kreatura, najstarszym ogólnopolskim konkursie dla kreatywnych twórców reklamy. W tym roku Jury nie przyznało Kreatury w kategoriach: Materiały promocyjne – POS i Materiały promocyjne – direct mail. Jury zdecydowało również o tym, że w tym roku nie przyzna Grand Prix.

30.03.2012 | przeczytano: 3711 razy

BezpiecznaTablica.pl to nowy produkt, pozwalający właścicielom zabezpieczyć swoje fan page przed atakami pseudofanów, wulgaryzmami oraz niepożądanymi treściami 24 godziny na dobę. Pozwala zapobiegać sytuacjom kryzysowym na tablicach, dając zainteresowanym świadomość, że ich fan page jest bezpieczny, a tocząca się na nim dyskusja posiada merytoryczny charakter.

14.02.2012 | przeczytano: 787 razy
Klikali i dokarmiali – podsumowanie akcji „Nakarm psa z Tablicą”

Polacy chętnie uczestniczą w akcjach społecznych, czego dowodzi popularność akcji wirtualnego dokarmiania psów, organizowana przez serwis ogłoszeń lokalnych Tablica.pl. Do tej pory udało się pomóc ponad 260 psom z dziesięciu schronisk, do których trafiło już blisko 7 ton karmy. W tegorocznej edycji wzięło udział 50 tys. internautów, dzięki którym dwadzieścia psów znalazło nowy dom, a reszta jeszcze przed świętami otrzyma paczki z karmą.

22.12.2011 | przeczytano: 1976 razy
Złote Orły 2011 - wyniki konkursu

Już po raz 14. odbył się ogólnopolski festiwal - Złote Orły - typujący najlepsze realizacje reklamowe. Rozdano 19 statuetek w 12 kategoriach. Zwycięzcy konkursu Złote Orły 2011, zostali ogłoszeni podczas uroczystej gali, odbywającej się 12 grudnia w Centralnym Basenie Artystycznym w Warszawie. Galę poprowadził przewodniczący jury i prezes IAA Polska – Piotr Łysak. Najwięcej złotych statuetek trafiło w ręce przedstawiciela agencji Pride&Glory Interactive, za kreację Natanek Batmanek zrealizowaną na zlecenie Tesco Polska. Kreacja ta okazała się najlepszą w kategoriach: reklama usług, marketing wirusowy oraz humor.

14.12.2011 | przeczytano: 3977 razy
e-nnovation kibicuje nowym trendom w e-commerce

Jak stworzyć ogólnoeuropejski biznes internetowy, gdy na kontynencie funkcjonuje 29 państw, 26 języków, 14 rodzajów systemów podatkowych i 8 rodzajów dostawy? Jak wykorzystać technologie mobilne w handlu internetowym? Czy w Europie Środkowo-Wschodniej może przyjąć się model re-commerce? Między innymi nad tymi tematami zastanawiali się uczestnicy zakończonej wczoraj konferencji „e-nnovation – more than experience” organizowanej w Poznaniu przez Grupę Allegro.

27.10.2011 | przeczytano: 897 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764