logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 122
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | przeczytano: 2102 razy
VMLY&R z nominacjami w Effie Awards 2023

Na liście nominowanych kampanii w tegorocznym konkursie Effie Awards znalazły się dwie nominacje dla projektów zrealizowanych przez VMLY&R Poland. 

10.10.2023 | przeczytano: 647 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 2230 razy
Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej

Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.

03.02.2023 | przeczytano: 913 razy
Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”

Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jak możemy się jej odwdzięczyć? Dbając o nią, dlatego to właśnie DLA NATURY marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową. Zbiórka równowartości plastiku wprowadzonego na rynek w 2022 roku to bezprecedensowe zobowiązanie, które firma realizuje od trzech lat. Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami.

23.01.2023 | przeczytano: 1111 razy
Żywiec Zdrój z nowatorską kampanią na Tiktoku

Marka Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.

16.11.2022 | przeczytano: 563 razy
Tailor Made PR i Rozgłos z obsługą kampanii #21szklanek dla syropów Herbapol

Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.

27.07.2022 | przeczytano: 603 razy
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.

06.07.2022 | przeczytano: 1155 razy
Anna Dereszowska ambasadorką marki Canpol babies

Anna Dereszowska - polska aktorka i wokalistka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych twarzy w polskim show-biznesie – została ambasadorką marki Canpol babies.  Kampania z jej udziałem będzie realizowana pod hasłem „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”.

10.05.2022 | przeczytano: 820 razy
Agnieszka Hyży zostaje ambasadorką marki Lovi

Agnieszka Hyży – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki LOVI. Jako aktywna zawodowo mama poszukuje tego, co najlepsze  dla swojego dziecka. Właśnie tak zrodziła się jej współpraca z marką LOVI, która jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”.

27.04.2022 | przeczytano: 973 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 122)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764