logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 131
Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 377 razy
Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.

09.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 524 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | Konkursy | przeczytano: 2428 razy
VMLY&R z nominacjami w Effie Awards 2023

Na liście nominowanych kampanii w tegorocznym konkursie Effie Awards znalazły się dwie nominacje dla projektów zrealizowanych przez VMLY&R Poland. 

10.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 826 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 2498 razy
Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej

Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.

03.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 952 razy
Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”

Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jak możemy się jej odwdzięczyć? Dbając o nią, dlatego to właśnie DLA NATURY marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową. Zbiórka równowartości plastiku wprowadzonego na rynek w 2022 roku to bezprecedensowe zobowiązanie, które firma realizuje od trzech lat. Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami.

23.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 1364 razy
Żywiec Zdrój z nowatorską kampanią na Tiktoku

Marka Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.

16.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 631 razy
Tailor Made PR i Rozgłos z obsługą kampanii #21szklanek dla syropów Herbapol

Z początkiem lipca wystartowała letnia kampania #21szklanek dla marki Herbapol. Agencja Tailor Made PR odpowiada za stworzenie idei kreatywnej, strategię egzekucji oraz współpracę z influencerami, natomiast Rozgłos odpowiada za strategię i zakup mediów.

27.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 628 razy
Cezary Pazura namawia do przejścia na zdrowsze orzeźwienie z Żywiec Zdrój

Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze[1] orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.

06.07.2022 | Z rynku | przeczytano: 1349 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 131)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764