logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tailor Made: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 134
Po stronie natury: Żywiec Zdrój z nową kampanią

21 kwietnia 2025 roku wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój promująca wodę niegazowaną marki pod hasłem Po stronie natury. Kampania zwraca uwagę na znaczenie ochrony zasobów wodnych w naturze, podkreślając, że im więcej drzew, tym więcej czystej wody – bo to właśnie drzewa wspierają retencję i pomagają chronić naturalne zasoby wodne. Marka przypomina, że dotychczas wraz z Lasami Państwowymi posadziła już 8 milionów drzew, a w 2025 roku posadzi kolejny milion. Kampania obejmuje telewizję, kino, digital oraz aktywacje w sklepach. Zaplanowano również współpracę z influencerami i mediami.

22.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 297 razy
Pharmaceris T klientem Tailor Made

Agencja Tailor Made realizuje kampanię promocyjną na TikToku dla marki dermokosmetyków Pharmaceris. Projekt jest skoncentrowany na linii produktów przeznaczonych do cery trądzikowej. Cel komunikacji to edukacja w zakresie dermopielęgnacji skóry z wykorzystaniem eksperckiej wiedzy marki oraz budowanie świadomości na temat skuteczności produktów z tej linii.

04.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 291 razy
Awans w Tailor Made

Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.

03.10.2024 | Personalia | przeczytano: 841 razy
Żywiec Zdrój z nową kampanią „Jakość z natury”

Wraz z początkiem czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój – „Jakość z natury”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na naturalne procesy powstawania wody źródlanej. Kampania jest realizowana w telewizji i mediach społecznościowych, a już niebawem pojawi się również w kinach.

12.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 875 razy
Nowy rok – nowa odsłona kampanii Żywiec Zdrój Minerals+

Nowa odsłona kampanii „I wracasz do pionu” wystartowała z początkiem roku, a więc w czasie, kiedy wielu z nas zaczyna realizację swoich noworocznych postanowień. Warto dopisać do nich troskę o swoje zdrowie i prawidłowe nawodnienie. Żywiec Zdrój Minerals+, który – dzięki zawartości magnezu, cynku oraz witamin z grupy B – wspiera prawidłową pracę serca oraz regenerację organizmu, będzie sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu. Korzyści płynące z sięgania po produkt zostały zaprezentowane w kampanii, która wystartowała z początkiem stycznia w telewizji, prasie oraz w mediach społecznościowych.

09.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 751 razy
Złote Spinacze 2023 rozdane!

Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.

09.12.2023 | Konkursy | przeczytano: 3029 razy
VMLY&R z nominacjami w Effie Awards 2023

Na liście nominowanych kampanii w tegorocznym konkursie Effie Awards znalazły się dwie nominacje dla projektów zrealizowanych przez VMLY&R Poland. 

10.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 1146 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | Konkursy | przeczytano: 3019 razy
Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej

Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.

03.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1058 razy
Nowa kampania wizerunkowa marki Żywiec Zdrój „Z natury dla natury”

Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią podkreślającą, że Z NATURY pochodzi to co najlepsze, czyli krystalicznie czysta woda. Jak możemy się jej odwdzięczyć? Dbając o nią, dlatego to właśnie DLA NATURY marka kolejny raz osiągnęła pełną neutralność plastikową. Zbiórka równowartości plastiku wprowadzonego na rynek w 2022 roku to bezprecedensowe zobowiązanie, które firma realizuje od trzech lat. Kampania będzie prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami.

23.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 2026 razy
1 2 3
Strona 1/14 (artykułów: 134)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764