logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TakeTask: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Twórcy aplikacji „Kwarantanna domowa” odpowiadają na zarzuty

W aplikacji zarejestrowano już ponad 300 tys. kont. Jednak jej twórcy na samym starcie stanęli pod obstrzałem mediów, branży i samych użytkowników. Spółka TakeTask, która odpowiada za oprogramowanie, dopiero teraz tłumaczy, dlaczego wcześniej nie reagowała. W głównej mierze koncentrowała się na zapewnieniu bezpieczeństwa danych. Pracowała też nad utrzymaniem poprawnego działania aplikacji. Firma broni się też przed twierdzeniami, że niewłaściwie przetwarza dane w kwestii RODO. Odpowiada również na szeroko stawiane zarzuty o pojawiających się problemach technicznych oraz ich faktycznych przyczynach.

17.04.2020 | przeczytano: 1026 razy
Taketask podsumowuje prace przy aplikacji „Kwarantanna domowa”

TakeTask przygotowała dla Ministerstwa Cyfryzacji aplikację „Kwarantanna domowa”. Szybkie wdrożenie systemu, a także sprawne dostosowanie się do obecnie panujących warunków to odpowiedź na potrzebę społeczną i przede wszystkim sytuację kryzysową, w jakiej znaleźli się Polacy. Rozwiązaniem TakeTask zainteresowane są także inne kraje.

07.04.2020 | przeczytano: 542 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe, agencje badawcze oraz merchandisingowe.

09.06.2015 | przeczytano: 623 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.

22.04.2015 | przeczytano: 1417 razy

W pierwszym kwartale 2015 roku instytut badawczy ABR SESTA przejął 70% udziałów w przedsięwzięciu o nazwie TakeTask.  Zamierz on rozwijać aplikację zarówno na rynku polskim, jak i europejskim, by firmy mogły w pełni korzystać z wyników zleconych badań. 

12.03.2015 | przeczytano: 881 razy
TakeTask dostarczy danych o markach własnych

Marki własne to produkty tworzone przez jedną firmę, a sprzedawane pod marką innej, np. dyskontu w którym znajduje się towar. Zwykle są one około 30% tańsze od marek producentów. Na sklepowych półkach pojawiają się coraz częściej, ponieważ Polacy przestają postrzegać je jako produkty niższej jakości.

22.01.2014 | przeczytano: 890 razy
TakeTask - aplikacja do zadań specjalnych

Na polskim rynku coraz prężniej działa nowa, darmowa aplikacja TakeTask przeznaczona na urządzenia mobilne. Łączy ona firmy bezpośrednio z konsumentami, przynosząc korzyści obu stronom. Przedsiębiorstwom umożliwia szybkie i efektywne zebranie danych z konkretnych lokalizacji w całej Polsce i przeprowadzenie rzetelnych badań konsumenckich, natomiast użytkownikom oferuje dodatkowy zarobek.

13.12.2013 | przeczytano: 1094 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764