logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tango Production: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Agencja Os3 dla Deichmann

W sezonie jesień - zima 2023 marka Deichmann i Agencja oS3, wraz z Sylwią Grzeszczak kierują światła reflektorów na wszystkie kobiety, bo wszystkie są wyjątkowe, również w tych codziennych, zwykłych momentach.

11.09.2023 | przeczytano: 658 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W sezonie wiosna/lato 2023 marka Deichmann wraz z Sylwią Grzeszczak kieruje światła reflektorów na wszystkie kobiety, bo wszystkie są wyjątkowe, również w tych codziennych, zwykłych momentach.

07.03.2023 | przeczytano: 1186 razy
„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” – zachęca Deichmann w nowej odsłonie kampanii autorstwa agencji Os3

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej singla „Dżungla”.

05.09.2022 | przeczytano: 1270 razy
Premiera pierwszej odsłony kampanii dla marki Deichmann autorstwa agencji Os3

Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz nowej platformy kreatywnej marki Deichmann, firmowany przez Sylwię Grzeszczak w rytm jej nowego singla „Dżungla”.

28.03.2022 | przeczytano: 1693 razy (komentarzy: 11)
Opus B autorem billboardów sponsorskich dla BNP Paribas

Zespół agencji przygotował billboardy dla BNP Paribas na takie wydarzenia, jak Mastercard OFF Camera oraz turniejów Sopot Open i French Open.

07.06.2019 | przeczytano: 809 razy
Mokazje z rozśpiewaną kampanią reklamową

Unikatowy program rabatowy mBanku - mOkazje rusza z nową, niestandardową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty w konwencji musicalu, które przez najbliższe dwa miesiące będzie można zobaczyć w internecie. Rekordziści programu zyskali dzięki niemu nawet 8,5 tys. zł.

13.03.2017 | przeczytano: 900 razy

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację kampanii społecznej „Zwolnij. Szkoda życia.”, której celem jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa.

17.07.2006 | przeczytano: 2182 razy

Problem braku kontroli nad produkcją i wykorzystaniem toksycznych syntetycznych związków chemicznych jest tak poważny, że aż trudno o nim ludziom opowiadać,… ale zawsze można zaśpiewać!

22.09.2005 | przeczytano: 967 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764